Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriis_ schreef:Hoi! Weet iemand waar ik een zwart suede achtig dekje kan kopen?
_tarja_ schreef:Iriis_ schreef:Hoi! Weet iemand waar ik een zwart suede achtig dekje kan kopen?
De nieuwe hv polo is van suède achtig en verkrijgbaar in zwart en donker blauw. Ik heb de donkerblauwe gekocht bij http://www.dekroo.nl. en zag gister in de winkel van EJ dat ze hem ook hebben.
Verder heeft BR ook een suede dekje in het zwart. Die heb ik vorig jaar gekocht.
Quir schreef:Kom even binnen vallen!
Binnenkort weer op wedstrijd en dus nu gaan kiezen hoe. Nu wil ik heel graag in het donker bruin, bruin hoofdstel, bruin zadel, bruine laarzen, bruin jasje en een bruine cap!
Ik twijfel alleen nog over de kleur van het dekje, rijbroek en blouse. Dacht eerst gewoon in het wit, maar zou gebroken wit of beige niet mooier zijn? Op het dekje wil ik in ieder geval wel een donker bruin koord en zilver kleurig koord op de rand van het dekje.
Iemand hier die in het donker bruin met wit start en foto's heeft?
Was het moeilijk om alles in dezelfde donker bruine kleur te vinden?![]()
Ben heel benieuwd naar foto's van mensen die in het (donker) bruin starten en met welke andere kleur er bij!
_pauline_ schreef:Zwarte laarzen heb ik. Maar vind cognac of bruin zo mooi maar om daar speciaal een nieuw zadel voor te kopen is ook zo wat.
Zwart, blauw en cognac is ook wel erg druk he ?