Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gwennndolyn schreef:Ik ga op horse event opzoek naar een nieuw donkerblauw wedstrijdjasje! Zaterdag erna hoop ik erin te kunnen startenZal dan proberen om een foto te plaatsen
Laarzen zijn dan donkerbruin, dekje is crème en jasje dan dus donkerblauw! Jammer genoeg is mn cap alleen zwart..
Suusje92 schreef:gwennndolyn schreef:Ik ga op horse event opzoek naar een nieuw donkerblauw wedstrijdjasje! Zaterdag erna hoop ik erin te kunnen startenZal dan proberen om een foto te plaatsen
Laarzen zijn dan donkerbruin, dekje is crème en jasje dan dus donkerblauw! Jammer genoeg is mn cap alleen zwart..
Decathlon hebben ze caps voor een goedkope prijs.
Suusje92 schreef:Mooi dat ik dit tegen kom!
Ik heb een idee in mijn hoofd. De merrie die ik rijd zit tussen vos en koffievos in, donkervos zeg maar. Nu lijkt het mij mooi om hier in te starten:
-DonkerBlauw jasje met rode bies.
-Creme wedstrijdblouse
-Cognac kleurige cap(Cap heb ik al Cap is de lichtbruine
-Cognac kleurige laarzen en dan met wat glitter steentje op de dressuurboog in een streepje naar beneden. In dezelfde kleur als cap(op maat gemaakt dus)
-Creme kleurige rijbroek
-Handschoenen creme met blauw rood accent.
-Stropdas creme met een klein glittertje
-Wit dekje met blauw/rode bies. Donkerblauw wel te verstaan.
Het paard heeft zwart tuig, nu was mijn vraag, denken jullie dat dit zou staan?
Ben wel benieuwd. Want met zwarte cap en zwarte laarzen kan ook wel..
Yvank_ schreef:Gave set hebbesje
Ik heb mijn set nog weer uitgebreid met een bijpassend oornetje en frontriem![]()
[ Afbeelding ]
Voor hierbij
[ Afbeelding ]
Passionato schreef:Hoi hoi! Weten jullie nog leuke rijbroeken met een contrasterend zitvlak? Ik ben op zoek naar een witte broek met grijs zitvlak. Ik heb er twee van Pikeur gevonden, de Leandra en nog een, maar vind ze beide net niet, en kan ook geen lengtemaat vinden. Ik draag normaal eigenlijk alleen pikeur in de lengtemaat. Iemand nog een suggestie?
Passionato schreef:Hoi hoi! Weten jullie nog leuke rijbroeken met een contrasterend zitvlak? Ik ben op zoek naar een witte broek met grijs zitvlak. Ik heb er twee van Pikeur gevonden, de Leandra en nog een, maar vind ze beide net niet, en kan ook geen lengtemaat vinden. Ik draag normaal eigenlijk alleen pikeur in de lengtemaat. Iemand nog een suggestie?