Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Daisies schreef:Voor mij echt NOOIT meer Niro Boots
In 2 jaar tijd:
Druk knop lam
Leer gekreukeld
Rits lam
Druk knop valt er spontaan af
En ik krijg 0,0 garantie!! ik ga vandaag weer terug, maar ben het er zat mee. Bij Petrie kreeg ik op een paar laarzen van 200 euro tot 2 x toe nieuwe laarzen en hier kan niks vanaf. Het enige wat ze zeggen is dat ik ze zelf kapot gemaakt heb!!
imker schreef:Idd, mijn deniro chaps heb ik daar ook gekocht. Ik heb ze samen met Ariat's en dat zit geweldig. Ik rijd er alleen bijna niet meer mee, sinds ik mijn laarzen van hetzelfde merk heb.
Uprica schreef:Daisies schreef:Voor mij echt NOOIT meer Niro Boots
In 2 jaar tijd:
Druk knop lam
Leer gekreukeld
Rits lam
En ik krijg 0,0 garantie!! ik ga vandaag weer terug, maar ben het er zat mee. Bij Petrie kreeg ik op een paar laarzen van 200 euro tot 2 x toe nieuwe laarzen en hier kan niks vanaf. Het enige wat ze zeggen is dat ik ze zelf kapot gemaakt heb!!
kijk even op http://www.consuwijzer.nl of anders je eigen rechtsbijstand om hier een zaak van te maken?
Daisies schreef:Voor mij echt NOOIT meer Niro Boots
In 2 jaar tijd:
Druk knop lam
Leer gekreukeld
Rits lam
stienmasjien schreef:Ik wil graag de chaps in cognac kleur maar daarvoor moet ik nog even sparen.![]()
Hoe zit het trouwens met die maten? Ik heb gehoord dat er heel veel zijn, dus ik hoop dat ik er ook vind voor mijn brede, korte kuiten.
Horseware schreef:Wat gebruiken jullie voor het schoonmaken en verzorgen van het leer? Voor mijn Petrie laarzen gebruikte ik altijd een verzorgingsset van Petrie zelf, maar ik geloof niet dat er van De Niro zoiets bestaat en ik heb geen idee hoe ik ze goed kan verzorgen zonder de kleur te veranderen.