nienkefelice schreef:Ik heb de Bia besteld. Ik zit op 20 weken...
Ja van de bia's wist ik idd dat het lang zou duren maar 20 weken is wel heel lang...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zooist schreef:Klopt!![]()
En wellicht moet iedereen even in de spambox kijken want iedereen heeft mail gehad en is op de hoogte gesteld van de langere leveringsperiode.
ievie schreef:Ah vandaar, had al zo'n idee vanwege het onderschrift.
En ik doe dat inderdaad ook Janine, ben zo benieuwd of ze inderdaad zo mooi worden als ik in gedachten heb. Die van mij worden "gewoon" zwart. Er komt een speciale magneetzool onder, vandaar ook dat ik een beetje ongeduldig word. Wil daar zo graag mee rijden..
Janine1990 schreef:ievie schreef:Ah vandaar, had al zo'n idee vanwege het onderschrift.
En ik doe dat inderdaad ook Janine, ben zo benieuwd of ze inderdaad zo mooi worden als ik in gedachten heb. Die van mij worden "gewoon" zwart. Er komt een speciale magneetzool onder, vandaar ook dat ik een beetje ongeduldig word. Wil daar zo graag mee rijden..
Vanwaar die zool? Is dat om een reden die ik denk? Dan kan ik het me wel voorstellen dat je ongeduldig wordt. Heb je het al eens eerder gehad?
En gewoon zwart is ook superchique!
ievie schreef:Ik heb weinig kracht in mijn linkerbeen en verlies daardoor steeds mijn beugel. Ik rijd nu met een elastiek om m'n voet, maar dat gaat soms los en het maakt me afhankelijk van anderen. Op het paard ben ik dat verder juist niet en wil ik het ook niet zijn. Te paard kan ik (bijna) alles!