Ik ben er eigenlijk achter gekomen door amazonexl. Daar had ik de Fuller Fillies Myshell Soft Shell rij jas vandaan. Maar die is me helaas nu een aantal maten te groot geworden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Misterylady schreef:Weet iemand welk merk jeans rijbroeken in een grote maat heeft?
Ik heb nu die van Fuller Filles, fijne broek overigens, maar ik wil ook wel eens iets anders. Heb er wel een paar gezien online, maar die gaan vaak maar tot maat 44.
miccamaaike schreef:Iemand trouwens nog tips voor betaalbare outdoorlaarzen met brede kuit?
Ben uiteraard op de hoogte van de van amazonexl, maar ben wel benieuwd of er meer opties zijn. Voor kuitmaat 45 / 46 (maat 42)
Wel echt outdoorlaarzen en niet van die muckboots oid, die vind ik niet zo mooi...
miccamaaike schreef:Iemand trouwens nog tips voor betaalbare outdoorlaarzen met brede kuit?
Ben uiteraard op de hoogte van de van amazonexl, maar ben wel benieuwd of er meer opties zijn. Voor kuitmaat 45 / 46 (maat 42)
Wel echt outdoorlaarzen en niet van die muckboots oid, die vind ik niet zo mooi...
Vankje schreef:Hmmja, zou ook kunnen... heb wel een fijne sweater, maar zoek iets wat ook een beetje water -en winddicht is voor de regenachtige herfstdagen. Lekker lastig he