Vol goede moed ben ik onlangs rijbroeken gaan passen.. pff wat een ellende.. de moed zakte tot onder de schoenzolen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flitzz schreef:Het was inderdaad stil geworden.. Maar ik heb wel een vraagje aan de bokkers die wedstrijd rijden. Ik ben heel benieuwd van welk merk jullie je witte rijbroek hebben.. Ik wil komend jaar gaan starten met mijn stuiterballetje![]()
Vol goede moed ben ik onlangs rijbroeken gaan passen.. pff wat een ellende.. de moed zakte tot onder de schoenzolenik ben er inmiddels wel achter dat de rijbroek niet al te dun moet zijn.. wat is nu echt een fijne witte rijbroek waarin je je niet te zeer hoeft te schamen met je stevige....
WendyBZ schreef:Ik heb een witte broek met kunstlederen (wit) zitvlak van Mondoni.
WendyBZ schreef:mondoni verschilt nogal geloof ik. De goedkopere modellen rekken echt enorm. Daar heb ik een maat 46 van en die is inmiddels ook nog eens uitgelubberd, ik kan hem zo tot mijn oksels optrekken
lin_ schreef:ik heb kuitmaat 55-56 cm. Nu kan ik bij huet laarzen op maat laten maken, maar dan ben ik bijna 500 euro kwijt. Is er nog iemand met deze megakuiten en wat hebben jullie aan/om. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede oplossing