http://hobby.blogo.nl/2011/03/30/hoe-bi ... evestigen/
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zal eens achterhalen waar ik het voor heb ingekocht. ma_rie_tje schreef:Hoe hebben jullie de klepjes van de zakken gedaan eigenlijk? Binnenkant met fabric of met lining?
De variant met lining wil hier niet echt lukkenik heb nl 1 set met dubbel fabric gedaan en 1 set met 1x fabric en 1x lining
JulienSVU schreef:Ik heb nog ontzettend veel Biesband.
Ik had dat ingekocht, maar achteraf allemaal niet nodig. Wellicht voor jullie creatievelingen ook wel interessant! Ik heb in principe alle kleuren.
Ik kan dat wel verkopenIk zal eens achterhalen waar ik het voor heb ingekocht.
MieLo schreef:ik heb bovenkant stof en onderkant met voering gedaan. goed geperst en hij zit mooi tegen het jasje aan ^^
Vanmiddag probeer ik even wat aan foto's te maken wat ik tot nu toe heb
, Bij mij op school kun je ook strijken/persen en dan meteen afzuigen en dus koelen, dat werkt veel beter! Helaas kan mijn gewone strijkboutje van de hema dat allemaal niet
.
dus nu zit er op de punt een hele mooie bruine plek
maar hij doet het gewoon goed

maar zal straks even maken, ben ook erg benieuwd naar de rest

mooi bloemenprintje ook, ben benieuwd
maar als je dat kan, is het best simpel volgens mij.
)
dus moet aan beide kanten de dot staan. verder weet ik eerlijk gezegd niet meer hoe ik hem heb gedaan
en de dot aan had ik netjes met een doorslag gedaan, en dus aan beide kanten 1 dot.

) heb em in de rug zo'n 3 cm ingekort
maar voor de voorkant had ik de kleinere maat niet kunnen hebben.
)