Samshield weet ik hoe ze eruit zien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamaramt schreef:Iemand trouwens nog op zoek naar een fijn dubbelgebroken watertrens aurigan mondstuk met rvs ringen van kk sprenger? Model Ultra ; maat 14/14,5
nieuwprijs € 109,99
Mag vandaag weg voor € 25 i.v.m. verkeerde maat gekocht:
http://www.bokt.nl/markt/ad/279850/wate ... 2%82%AC-25
noorhermans1 schreef:Als je zo veel haar hebt moet je echt geen donut pakken
Ik heb ook erg lang, dik en veel haar en ik maak een lage staart, maak er een vlecht in, rol je op zodat het een knot word, die zet je vast met spelden en stieken. Netje erom, stieken er extra om en dan als laatste een dikke stiek
Michelle77 schreef:Meiden, de tip voor lang haar...
Mijn haar (zie profiel) was bijna tot op mijn kont. Krullen, dik en veel haar. Was geen doen met donut.
Let op. Men maakt een zo laag mogelijke en strak mogelijke staart. Evt met vochtig haar. Maak een strakke vlecht en elastiekje erin.
Dan draai je je vlecht om de staart heen, als een knot. Dat zet je vast met KNOT spelden (dus geen schuifspelden!!) zorg dat het ene pootje achter het elastiekje van je staart komt en de ander in de knot. Ik had soms al genoeg aan 3 spelden...
Ik heb evt wat foto's voor jullie hoe ik het deed. Geloof me er gebeurt helemaal niets meer met je knot. Blijft desnoods een week zitten hahaha
Ideaal, strak, netjes en niet te groot.
Capriootje schreef:En heb je er dan een donut onder? Ik heb ook veel/lang haar en ben nu aan het kijken voor een netje in de dressuur maar heb geen idee wat fijn is en goed blijft zitten
noorhermans1 schreef:Als je zo veel haar hebt moet je echt geen donut pakken
Ik heb ook erg lang, dik en veel haar en ik maak een lage staart, maak er een vlecht in, rol je op zodat het een knot word, die zet je vast met spelden en stieken. Netje erom, stieken er extra om en dan als laatste een dikke stiek
Michelle77 schreef:Meiden, de tip voor lang haar...
Mijn haar (zie profiel) was bijna tot op mijn kont. Krullen, dik en veel haar. Was geen doen met donut.
Let op. Men maakt een zo laag mogelijke en strak mogelijke staart. Evt met vochtig haar. Maak een strakke vlecht en elastiekje erin.
Dan draai je je vlecht om de staart heen, als een knot. Dat zet je vast met KNOT spelden (dus geen schuifspelden!!) zorg dat het ene pootje achter het elastiekje van je staart komt en de ander in de knot. Ik had soms al genoeg aan 3 spelden...
Ik heb evt wat foto's voor jullie hoe ik het deed. Geloof me er gebeurt helemaal niets meer met je knot. Blijft desnoods een week zitten hahaha
Ideaal, strak, netjes en niet te groot.