Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

lordus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 14:28

was zo blij dat ik standaart maat paste kon ze direct uit de winkel meenemen! nu is wel net me rits kapot gegaan ( te veel mee gelopen tijdens stage dus voortaan doe ik ook egt na het rijden mijn laarzen uit doen vind het super zonden zijn egt zulke fijne laarzen!

TeeGee

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:27

Wat een mooie laarzen dames!

Ik vind die blauwe lak helemaal geweldig, is die er ook in standaard maat?

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 19:01

Sinds een half jaartje heb ik ook cognac-kleurige laarzen.
Op een verzakking in mijn rechterlaars en kleurvervaging aan de binnenzijde, vind ik ze erg fijn.
Ik rijd er zo'n keer of 4 tot 5 per week mee.

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 17:18

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:03

_Lizzy_ schreef:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1325381
Mijn DeNiro's @ work!
Ik heb nu het croco leer met donkerbruin schoensmeer donkerder gemaakt, nu zijn ze nog wat mooier haha :D

jammer dat ze wat van vederaf zijn gemaakt... maar zien er netjes uit.
ook een leuke broek heb je aan ( spijkerstof? ) :D

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:12

ik heb de cognac en de donkerbruine, vind ze ook verschrikkelijk mooi. Baal soms wel dat ze niet kapot zijn te krijgen ;). Mijn oudjes zijn nu 4,5 jaar oud (cognac), ze hebben alleen nieuwe ritsen en veters gehad. Er zitten wel slijtplekken op, maar het leer verder is in perfecte staat. Mijn andere paar is 2 jaar oud, en daar zie je werkelijk niks aan (donkerbruin). Owja, ik rijd er 2 paarden mee, ik gebruik ze dus ongeveer 11 keer per week.

Ik weet niet precies waar het aan ligt dat de cognackleurige zoveel plekken hebben, kan denk ik liggen aan de kleur, bewerking, jaar van uitbrengen liggen. Altans ik heb het idee dat die veel sneller slijtplekken hadden dan de donkerbruine. Het waren een van de eerste DeNiro, dus kan me voorstellen dat ze in de loop van de jaren zijn verbeterd.

De volgende keer wil ik weer bruine, maar dan wel met een gaaf accentje ofzo :D. Maar dat zal nog wel even duren :P.

Renee1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:17

Hee ik ben ook opzoek naar nieuwe laarzen,
en wil echt graag cognac laarzen, en toen werd mij idd in de winkel verteld dat die sneller verkleuren en of slijten,

voornamelijk door de bruine kleur, er zouden ook sneller verkleuringen optreden aan de binnenkant,
och ja ik wil ze wel graag hebben
:D
Nathalie84 schreef:
ik heb de cognac en de donkerbruine, vind ze ook verschrikkelijk mooi. Baal soms wel dat ze niet kapot zijn te krijgen ;). Mijn oudjes zijn nu 4,5 jaar oud (cognac), ze hebben alleen nieuwe ritsen en veters gehad. Er zitten wel slijtplekken op, maar het leer verder is in perfecte staat. Mijn andere paar is 2 jaar oud, en daar zie je werkelijk niks aan (donkerbruin). Owja, ik rijd er 2 paarden mee, ik gebruik ze dus ongeveer 11 keer per week.

Ik weet niet precies waar het aan ligt dat de cognackleurige zoveel plekken hebben, kan denk ik liggen aan de kleur, bewerking, jaar van uitbrengen liggen. Altans ik heb het idee dat die veel sneller slijtplekken hadden dan de donkerbruine. Het waren een van de eerste DeNiro, dus kan me voorstellen dat ze in de loop van de jaren zijn verbeterd.

De volgende keer wil ik weer bruine, maar dan wel met een gaaf accentje ofzo :D. Maar dat zal nog wel even duren :P.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:27

Ik ga zo mn laarzen helaas ff wegbrengen, de zool achter bij 1 laat klein beetje los bij de hak, dus ff schoenmaker O:)
Zijn echt mn fijnste laarzen ever :j
Volgende keer neem ik dan zeker weer cognac, alleen ik heb deze 2e hands goedkoop kunnen kopen in de winkel (mazzeltje :D ) Alleen de kuit is te groot (heb ik altijd) heb er geen last van en zie je niet, maar de volgende keer wil ik er een op maat gemaakt ook voor m'n kuiten :j

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:32

_Lizzy_ schreef:
Mijn DeNiro's @ work!
Ik heb nu het croco leer met donkerbruin schoensmeer donkerder gemaakt, nu zijn ze nog wat mooier haha :D

zo dat ziet er heel chique uit zeg!! wat voor rijbroek is dat als ik vragen mag?

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 12:34

tisje schreef:
_Lizzy_ schreef:
Mijn DeNiro's @ work!

zo dat ziet er heel chique uit zeg!! wat voor rijbroek is dat als ik vragen mag?

Bedankt :D
Kingsland jessica royal jeans.
Ik heb daar geloof ik wel 15 pb's over gehad haha!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:03

Gave laarzen Lizzy!

Haha ik heb die broek ook, en mij vragen ze het ook altijd! :') zelfs of ik hem niet even wil verkopen! :n no way!

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:56

Ik zag in de mail van drunens ruiterhuis dat de laarzen per 1 aug 2010 20 euro duurder worden :S beetje jammer...

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:29

Ik heb de mijne net binnen. Alleen... ik krijg ze niet dicht! Nou ja, zonder rijbroek aan lukt het net, als ik een veter door de rits haal.
Volgens de verkoopster is dit toch echt mijn maat (zij had mijn kuiten opgemeten), maar dit lijkt me toch wel erg extreem...
Iemand ervaring hiermee? Of kregen jullie ze wel meteen gewoon dicht (met rijbroek aan uiteraard)?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:40

Horseware schreef:
Ik heb de mijne net binnen. Alleen... ik krijg ze niet dicht! Nou ja, zonder rijbroek aan lukt het net, als ik een veter door de rits haal.
Volgens de verkoopster is dit toch echt mijn maat (zij had mijn kuiten opgemeten), maar dit lijkt me toch wel erg extreem...
Iemand ervaring hiermee? Of kregen jullie ze wel meteen gewoon dicht (met rijbroek aan uiteraard)?

Ik kreeg ze in eerste instansie ook wat moeilijk dicht maar had wel me rijbroek aan, wel moest ik een paar dagen met een hele dunne sok of lage sok ze aandoen anders gingen ze niet dicht.
Nu heb ik dikke sokken aan en het gaat perfect, ze zitten nu als gegoten!

kreeg trouwens een mailing van het drunense ruiterhuis dat ze per 1 augustus van 379 naar 399 euro gaan? pfff jammer want wil ze ook nog ooit in het zwart!

Skip_Bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 14:10

Ik krijg ook De Niro's! Heb nu de namaak, maar die zijn eigenlijk al aardig ingezakt, dus wil eigenlijk gewoon een paar wedstrijdlaarzen erbij. :) Toevallig had mijn vriendin ze overgekocht van iemand, maar ze zijn voor haar net iets te laag.. Ik ben ze gisteren wezen passen en ze passen gelukkig perfect! Kan ze overkopen voor een prikkie, ze zijn ong. 20x gedragen, de ribbeltjes op de zool en de hak zijn nog niet versleten, je ziet amper dat ze gebruikt zijn. Hehe, heb ik eindelijk De Niro's. :D

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 17:09

Horseware schreef:

Ik heb ze in de winkel gepast en ik kreeg ze zelf niet meteen goed dicht, maar wel met rijbroek en sok aan.
Volgens de vrouw in de winkel kon ik nog wel een kuitmaat kleiner, is heel normaal dat het eerst niet past en dat ze vanzelf uitrekken en dan prima zitten.
Ik ben blij dat ik niet voor een kuitmaat kleiner ben gegaan, ze zijn nu iets uitgerekt door het dragen en ze passen perfect (ook als het erg warm weer is).

De rits moet je trouwens omhoog duwen en niet trekken, daar gaan de ritsen van kapot.

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:03

Mijn DeNiro's in actie:

Afbeelding

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 22:29

Ik ben ook een paar bruine rijker!

Zal van de week oid ff een foto laten zien!

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 08:19

__Nathalie__ schreef:
Afbeelding

Is het niet ontzettend veel werk om iedere keer als je deze laarzen aan en uit doet, al die veters vast en weer los te maken ?

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 08:37

er zit een rits langs de achterkant uiteraard :P

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:19

Zinn schreef:
er zit een rits langs de achterkant uiteraard :P

Echt waar ? Dat wist ik niet. Daar wordt ie niet steviger van.
Maar makkelijk is het wel, en dat is ook weer wat waard.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:21

Afbeelding
2 1/2 week geleden heb ik deze besteld. :)

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 14:08

Heel mooi :j

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 22:16

Afbeelding

O:) mooi hè!
Hier al een paar keer gedragen! Let niet op de puinzooi, was in me zusje der kamer!

Emmy21_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:09

Ik heb de laarzen, zijn helemaal super. Voor mij alleen nog maar de Niro's!