heb een eigen pony en ga der zoon 5x in de week naar toe
heb een ijslander dus hoef er niet te vaak heen'
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
de ene keer doe ik niks qua inspanningen en de andere keer zweet ik me de knetter
Heel soms 2
. 
am13 schreef:Ik was ze meestal na een dag of 2-3, maar het hangt er wel vanaf hoe vies ik die dag geworden ben! Anders natuurlijk eerder!
Helemaal de broeken met een lederen kont probeer ik niet te snel in de was te gooien.

pouran schreef:ik ben zo'n 6 á 7 dagen op stal waarvan ik zeker 5 dagen een rijbroek aan heb...(vanuit school op de wei gooien heeft geen rijbroek nodig...)
meestal was ik mijn rijbroek na 3x in de zomer na 2x heb ik een lichte rijbroek aangehad dan is het soms 1x (heb je hier iets aan?) dus eigenlijk als ie vies is of "plakt" van het zweet... en verder licht het er een beetje aan als ik van plan ben om te gaan rijden maar door de hitte besluit lief dier toch maar op de wei te gooien en in de kantine van een koude spa blauw geniet dan tel ik deze dag dus niet mee
@ mariska D... dat vazelf weer in de kast belanden zodat ik hem aan kan gebeurt bij mij helaas niet....woonde ik nog maar bij mama
!