Manen naar 2 kanten verdelen en dan vlechten maar Dus ipv dat je aan een kant plukken bij pakt zoals bij de hengstenvlecht pak je er aan 2 kanten plukken bij. Je schijnt het veel te zien bij Friezen, maar ben het zelf nog niet tegengekomen
Dat is anders wel een echte hengstenvlecht zoals nies die maakt vind het wel erg mooi! misschien wel leuker dan die fjordenboog dit staat heel stoer maar ook sjiek tegelijk
Dat is anders wel een echte hengstenvlecht zoals nies die maakt vind het wel erg mooi! misschien wel leuker dan die fjordenboog dit staat heel stoer maar ook sjiek tegelijk
Haha ik wist echt niet hoe ik die manen moest splitsen. Dus ik heb het zegmaar als elvis naar achter gekamt en toen met de andere kant van m'n hoefkwast een midden gemaakt. Ben een beetje te dun begonnen, maar ach oefening baart kunst. Paard was er moe van:
Hoe heb je de vlecht gemaakt, zat je op je paard of ben je op een trapje gaan staan ernaast? Zou dit ook gaan met 'sportmanen'? Ik vind het wel gaaf, ga ik morgen ook proberen bij mijn KWPN-er met sportmanen haha.
Denk dat bij een KWPN'er de manenkam wat te smal is, aangezien je het in 2en moet delen. Verder is het juist wel een goede manier op manen te vlechten die te kort zijn voor een hengstenvlecht.
Ik wil graag een nieuwe wedstrijdset als ik weer mag/kan gaan starten. Start nu zo: Ik wil een grijs jasje, witte rijbroek, dan grijze laarzen met roze accenten. Dan ook roze sporenriempjes. Verder heb ik zwart tuig op een grote bruine(zie profiel) Maar nu mijn vraag, zou het mooi zijn? Anders ga ik opzoek naar een nieuw zwart rijjasje, maar vind grijs/roze zelf wel heel mooi