(ben sinds 1,5 week 4,6kg kwijt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leentje1975 schreef:Toen ik begon met rijden was 19 inch er nog niet, dus eigenlijk is het pas sinds een paar maanden dat ik hoor dat ze er zijn.
Ik heb wel een zadel gezien wat mij echt super lijkt, dat is een boomlooszadel van 19 inch wat mij superlekker lijkt zitten en hij was ook nog in gaaf blauw te krijgen. Maar dan moet ik nog even sparen, ik heb namelijk vandaag een onwijs lief fjordenhengstveulentje gekocht van reitze en ik heb wel eens gehoord dat als je zwaarder bent je eigenlijk niet boomloos moet gaan rijden....
weten jullie daar wat van?
Anoukie schreef:Ja dat idee heb ik ook wel hoor. Ik zou wel weer een Euroriding Diamant willen, zulke fijne zadels
. Maar ik durf ook niet te zeggen hoe die maatvoering is en of ik daar dus in pas
.
Ik vind dat misschien nog wel moeilijker dan leuke, passende kleding vinden.
Anoukie schreef:Ja dat idee heb ik ook wel hoor. Ik zou wel weer een Euroriding Diamant willen, zulke fijne zadels
. Maar ik durf ook niet te zeggen hoe die maatvoering is en of ik daar dus in pas
.
Ik vind dat misschien nog wel moeilijker dan leuke, passende kleding vinden.
Vankje schreef:Boomlooszadel zou ik als ruiter met maatje meer nooit nemen vanwege de drukverdelingÜberhaupt zou ik om die reden nooit een boomloos nemen, maar das misschien weer een andere discussie.