[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 15:58

Capriootje schreef:
Ik heb dit jasje 2e hands gekocht op bokt

[ Afbeelding ]

En dit hoofdstel gisteren bij de EJ :)

[ Afbeelding ]

Ik ga dus in het grijs starten met mijn schimmel :D
Springen starten we blauw met bruin tuig.

Wauw! Nu wil ik ook een foto ter paard zien!! <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:01

Joanieke schreef:
Capriootje schreef:
Ik heb dit jasje 2e hands gekocht op bokt

[ Afbeelding ]

En dit hoofdstel gisteren bij de EJ :)

[ Afbeelding ]

Ik ga dus in het grijs starten met mijn schimmel :D
Springen starten we blauw met bruin tuig.

Wauw! Nu wil ik ook een foto ter paard zien!! <3

Hoofdstel heb ik! Niet heel duidelijk door het lak wat schitterd maar hij staat onwijs gaaf. Leer is ook echt boterzacht en hij is super soepel. En dat voor EJ huismerk, ben er echt ontzettend blij mee!

Maar jasje zal nog even duren, hoop over 2 maanden weer te mogen starten maar eerst de scan van mijn paard afwachten of ik weer wendingen mag rijden.. Zwarte zadel is er ook pas over een aantal weken, maar dan kan ik wel m'n pakje aantrekken en een foto laten maken :Y)

Afbeelding

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:23

Cardy schreef:
Kaula schreef:
Mooi jasje cardy! Rijbroek is inderdaad wat donker, maar misschien te paard valt het wel weer mee.
Ben jij laatst bij spaarnwoude gestart? Volgens mij heb ik jouw laarzen daar voorbij zien komen :).

Dus inderdaad toch maar even uitproberen.
Ja klopt, heb vorig weekend (13 juli) daar gestart hihi :D

Heb je ook in wormerveer de kring gestart, want dan herken ik ook je laarzen :')

ChocooPrins

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 09:48

Ik mag mij binnenkort ook aansluiten met een bijzonder wedstrijdtenue!

Een donkerbruin wedstrijdjasje van Juuls is onderweg. Daar heb ik een accent van gebroken wit, met een parelrand aan de kraag.
Mijn zadel zal ook een donkerbruine zijn met een wit accent. Hoofdstel donkerbruin met lak neusriem wit onderlegt.
Dekje is een HH met bruine rand, gewoon wit.
Dit op een donkerbruin/zwart paard.

Een cap ben ik nog naar op zoek... Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Dus moet sowieso een donkerbruie zijn. En bij CO kan je een piping kiezen, maar denk dat geen enkele ruitersportzaak in de buurt is waar ik dit kan doen.
Ofwel kan ik ook iets zelf in elkaar knutselen? Lijkt mij leuk om iets met de parels te doen, en te laten terugkomen in de cap.
Dus een simpel donkerbruin en dan zelf de parels erop lijmen. Wel niet te opvallend.

Ook nog een beetje in dubio voor de laarzen. Heb nu polo laarzen in cognac bruin.
Op mijn verlanglijstje staan donkerbruine lak. mag ook een polo model zijn. Had er mooie gezien van Petrie.
Maar budget is hiervoor nu wel beetje uitgeput.
De lipica of derby kan je deze krijgen met een stevige schacht?
Ook vind ik ze over het algemeen net iets lomp lijken.
Dus moet ik misschien toch even doorsparen...

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 09:52

Voor Cap kan je misschien kijken voor de BR phoenix? Misschien zelf pareltjes erop lijmen.
Vind het een erg chique cap met een leuke prijs! :j

Qua laarzen vind ik de laatste lipica's die ik heb gezien echt niet lomp. Ze hebben ook verhard leer, derby durf ik niet zeker te zeggen dat vind ik echt sloffen qua stevigheid.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 09:53

Dat nieuwe model hurlingham van Lipica vind ik wel erg mooi. Ik vind ze hard zat, maar rij ook net zo lief met zachte..
Is Drunen ver voor je? Daar verkopen ze CO en is een erg leuke winkel met bekwaam personeel.

ChocooPrins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:51

Capriootje, wil geen stoffen cap, en vind hem kwa pasvorm niets voor mijn hoofd. :o
Ja die derby en lipica, ik ben echt een heel stevige laars gewoon....
Heb even op de site gekeken van Lipica, maar vind er echt niets aan. Ze zijn zo breed allemaal rond de enkel.
Drunen is wel ver voor mij. Ik ben van de Belgische kust, ongeveer 1.5uur van Nederlandse grens.
Wel ben ik na de zomer weer regelmatig in Rotterdam. Dan kan ik misschien wel langs een ruitensportwinkel langs gaan daar in de buurt. Of 1 die ik langs rij.
Heb wel een ruitersportzaak gemailt in de buurt die veel mogelijkheden heeft. Maar op hun site stond er niet specifiek iets over de CO en de piping die eventueel aan te passen is.
Enkel de CO+piping kon je bestellen in kleur zwart met zilver.
Eventueel kan ik wel een CO bruin, leather look (die verkopen ze zeker in de buurt) en dan zelf beetje customizen. Komt ongeveer op hetzelfde neer dan. Ben alleen bang dat ik dingen ga verprutsen met mijn geknutsel

ChocooPrins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:14

'Capprobleem' is opgelost. Ik kan in de winkel in de buurt ook de piping bij de CO zelf kiezen.
*\o/*

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:15

ChocoBesnier schreef:
'Capprobleem' is opgelost. Ik kan in de winkel in de buurt ook de piping bij de CO zelf kiezen.
*\o/*

Welke winkel? :D

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:16

Super! :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 13:45

ChocoBesnier schreef:
Capriootje, wil geen stoffen cap, en vind hem kwa pasvorm niets voor mijn hoofd. :o
Heb even op de site gekeken van Lipica, maar vind er echt niets aan. Ze zijn zo breed allemaal rond de enkel.
Drunen is wel ver voor mij. Ik ben van de Belgische kust, ongeveer 1.5uur van Nederlandse grens.
Wel ben ik na de zomer weer regelmatig in Rotterdam. Dan kan ik misschien wel langs een ruitensportwinkel langs gaan daar in de buurt. Of 1 die ik langs rij.
Heb wel een ruitersportzaak gemailt in de buurt die veel mogelijkheden heeft. Maar op hun site stond er niet specifiek iets over de CO en de piping die eventueel aan te passen is.
Eventueel kan ik wel een CO bruin, leather look (die verkopen ze zeker in de buurt) en dan zelf beetje customizen. Komt ongeveer op hetzelfde neer dan. Ben alleen bang dat ik dingen ga verprutsen met mijn geknutsel

Ja, dat klopt, maar als je zegt dat ie slank bij de enkel moet zijn dan maken ze dat ook zo.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 13:59

Ik heb er echt een paar heel slank bij de enkel hoor!

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:15

Ik heb ook een paar van lipica en de mijne ogen echt niet lomp

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 15:33

Ik ken ook idd zat mensen met lipica's die verre van lomp of wat dan ook ogen.

ChocooPrins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 15:55

Nies_ schreef:
ChocoBesnier schreef:

Ja, dat klopt, maar als je zegt dat ie slank bij de enkel moet zijn dan maken ze dat ook zo.

Hmm interessant!
Ik zal ze eens van dichtbij bekijken in de winkel.
En eens navragen als een harde schacht mogelijk is.
Want kwa budget zijn ze natuurlijk wel aantrekkelijker ;-)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 17:58

Klopt. Ik vind ze ook echt heel fijn, fijner dan Derby en Petrie. Al moet ik zeggen dat ik sommige modellen van Petrie wel een stuk mooier vind.

KiaraRawrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 18:12

Thirza schreef:
Wahaha wat grappig! Ach er staat niks meer over in de regelementen dus kunnen ze geen kleur verplichten, ik zal de regelementen uitprinten en de reactie van de knhs mocht iemand er wat over vragen.
En als er echt moeilijk gedaan wordt doe ik hem af.

Hier trouwens n detail van mijn dekje, heb zelf de bies erop gezet en het roze randje en de stenen.
[ Afbeelding ]
Het witte koord zat er al op.

Ik heb ook een dekje bij mijn grijze jasje daar kan ik straks ook wel n foto van plaatsen moet nu eerst m'n zoon uit school halen :)

wow echt mooi!!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:31

ChocoBesnier schreef:
Ik mag mij binnenkort ook aansluiten met een bijzonder wedstrijdtenue!

Een donkerbruin wedstrijdjasje van Juuls is onderweg. Daar heb ik een accent van gebroken wit, met een parelrand aan de kraag.
Mijn zadel zal ook een donkerbruine zijn met een wit accent. Hoofdstel donkerbruin met lak neusriem wit onderlegt.
Dekje is een HH met bruine rand, gewoon wit.
Dit op een donkerbruin/zwart paard.

Een cap ben ik nog naar op zoek... Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Dus moet sowieso een donkerbruie zijn. En bij CO kan je een piping kiezen, maar denk dat geen enkele ruitersportzaak in de buurt is waar ik dit kan doen.
Ofwel kan ik ook iets zelf in elkaar knutselen? Lijkt mij leuk om iets met de parels te doen, en te laten terugkomen in de cap.
Dus een simpel donkerbruin en dan zelf de parels erop lijmen. Wel niet te opvallend.

Ook nog een beetje in dubio voor de laarzen. Heb nu polo laarzen in cognac bruin.
Op mijn verlanglijstje staan donkerbruine lak. mag ook een polo model zijn. Had er mooie gezien van Petrie.
Maar budget is hiervoor nu wel beetje uitgeput.
De lipica of derby kan je deze krijgen met een stevige schacht?
Ook vind ik ze over het algemeen net iets lomp lijken.
Dus moet ik misschien toch even doorsparen...

Ik zou geen lak doen van Lipica, kan toeval zijn maar bij mij bladert het na een tijdje af bij de neus waar die rimpel zit van het lopen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:45

Bij mij blijft het mooi. Zowel het gewone lak als het croco. Beiden zwart.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 22:02

Ik heb lakkers van Derby, mijn model heeft een harde schacht en is mooi slank bij de enkels

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 23:10

bij mij blijft me croco lak ook mooi

Ravel13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 07:28

Lipica maakt de laarzen op maat. Als je smalle enkels hebt dan maken ze de laarzen daar ook smal. Ik heb ook harde laarzen van hen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:20

Onderstaand mijn jasje.
Past als gegoten maar ik wil er wat kleine dingen aan veranderen.

Ik heb hem geprobeerd op mijn crème en witte broek. Op de witte staat hij een stuk frisser.

Wat ik in ieder geval wil aanpassen is een bruin kraagje en misschien bruine zakjes.

Wie kan me helpen?

Let niet op de zooi. We waren net alles uit aan het zoeken voor de kledingzak voor aan de weg...

Afbeelding

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:22

Dat was 'm inderdaad. Denk dat een donkerbruine kraag en donkerbruine klepjes erg mooi staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:25

Wat jammer Kamsel dat je er net langs pakte.

Mocht hij niet bevallen mag je hem overnemen!