[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 09:11

vonneke schreef:
Ik heb een samshield. Een shadow mat in het blauw. Die blijft helemaal niet mooi. Valt me enorm tegen!

Echt? Die wilde ik graag aanschaffen voor bij mijn wedstrijdset.
Vervaagd de kleur of iets dergelijks?

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 09:17

Nee hij wordt vettig. Ik weet het niet goed. Maar er zitten iig allemaal vegen etc op.

Zal hem vanavond eens flink afdoen met het een of ander.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 10:06

Bedankt voor de tips over de kortingen bij Divoza en EJ, gelijk even kijken.

Ben trouwens nog steeds op zoek naar een mooie/chique creme wedstrijdshirt (en dan niet zijn hele gele) of eigenlijk het liefst een donkerblauwe met creme kraag.
Maar nergens kunnen vinden... iemand tips?

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 10:09

Hoi,
Heeft iemand ervaring met dit jasje ? Hoe valt de maat ? Is hij smal getaileerd ?
http://www.ej.nl/products/10000416/4020 ... ADO+PARADE
Ik vind het zelf een heel gaaf jasje in het navy met lichter blauw. Maar ik heb nog geen idee hoe ik het ga combineren want ik heb nu:
-zwarte laarzen
-grijs jasje met bling
-grijs met zwarte cap
-wit glanzend dekje
Maar als ik dan dat navy jasje zou willen zou dat passen bij zwarte laarzen (mijn laarzen zijn gewoon heel simpel zwart ) en dan een zwarte cap ? En welke cap zouden jullie er mooi bij vinden passen? (het liefst geen hele dure want ik moet hem zelf betalen)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 10:10

Creme is een ramp om te vinden... Eigenlijk niet. Zijn ontzettend veel leuke shirts, maar niet met creme gecombineerd. Helaas.

Ik heb altijd in Anky Offwhite gestart, maar na 10 jaar was ik toe aan een ander shirt. Heb een blauwe gekocht (met witte kraag) want iets leuks/hips in offwhite was niet te vinden. Toevallig is er pas een witte broek bijgekomen dus nu is het opgelost :D

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 10:18

Michelle77 schreef:
Creme is een ramp om te vinden... Eigenlijk niet. Zijn ontzettend veel leuke shirts, maar niet met creme gecombineerd. Helaas.

Ik heb altijd in Anky Offwhite gestart, maar na 10 jaar was ik toe aan een ander shirt. Heb een blauwe gekocht (met witte kraag) want iets leuks/hips in offwhite was niet te vinden. Toevallig is er pas een witte broek bijgekomen dus nu is het opgelost :D

Heb ik nu dus ook.. Hele mooie donkerblauwe shirt verkrijgbaar, maar dan wel met witte kraag... Echt balen gewoon. _-:(

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 10:45

Dizzy505 schreef:
Hoi,
Heeft iemand ervaring met dit jasje ? Hoe valt de maat ? Is hij smal getaileerd ?
Ik vind het zelf een heel gaaf jasje in het navy met lichter blauw. Maar ik heb nog geen idee hoe ik het ga combineren want ik heb nu:
-zwarte laarzen
-grijs jasje met bling
-grijs met zwarte cap
-wit glanzend dekje
Maar als ik dan dat navy jasje zou willen zou dat passen bij zwarte laarzen (mijn laarzen zijn gewoon heel simpel zwart ) en dan een zwarte cap ? En welke cap zouden jullie er mooi bij vinden passen? (het liefst geen hele dure want ik moet hem zelf betalen)

Ik heb deze gepast toen, maar de pasvorm was voor mij echt ruk. Ik heb best brede schouders en ben sowieso wel breed, maar ik had geen jasje wat echt goed paste helaas.

Ik heb toen deze aangeschaft:
http://www.ej.nl/products/10000416/4020 ... EME+COLOUR
Hele fijne stof en een goede pasvorm!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:27

@ Vonneke, als ik met vieze vingers aan mijn helm heb gezeten (door de matte bovenkant inderdaad veeggevoelig, zeker als je met babyolie oid heb gewerkt) doe ik hem af met van die speciale reiniger. Dan is hij weer als nieuw hoor! Als hij niet heel vies is kan het ook met een zacht doekje en wat water..

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:28

Ik heb mijn harry's horse volledig crème shirt met textiel verf donkerblauw gemaakt. Sommige dingen, zoals de stiksels en ritsje pakt de verf niet op dus dat blijft crème. Ook kan je zorgen dat de kraag niet in de verf komt zodat dat ook crème blijft. :P

Ik kon ook al niks vinden dus zo maar opgelost....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:09

Passionato schreef:
@ [naam], als ik met vieze vingers aan mijn helm heb gezeten (door de matte bovenkant inderdaad veeggevoelig, zeker als je met babyolie oid heb gewerkt) doe ik hem af met van die speciale reiniger. Dan is hij weer als nieuw hoor! Als hij niet heel vies is kan het ook met een zacht doekje en wat water..

Wat is dat voor speciale reiniger?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:16

De Samshield shadow mat is natuurlijk MAT en daar zie je gewoon sneller vegen op. Dat heb je met alles wat mat is.. Even schoon maken en op laten drogen en hij is weer als nieuw :) Om nou alleen daarom te zeggen dat de cap zo enorm tegen valt met uitroepteken is wel een beetje overdreven vind ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:42

Wie zegt dat hij enorm tegenvalt?

Het even schoonmaken en weer als nieuw gaat bij mij helaas niet op. Blijft viezig.

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 21:20

Ik krijg hem hier ook niet helemaal schoon... En vlug krasjes wat je ook goed ziet helaas... Maar nu heb ik hem ook wel veel op maar toch. Verder wel een fijne cap.

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 21:49

Hebbesje schreef:
Ik krijg hem hier ook niet helemaal schoon... En vlug krasjes wat je ook goed ziet helaas... Maar nu heb ik hem ook wel veel op maar toch. Verder wel een fijne cap.

Goed schoonmaken, maak mijn samsfield altijd schoon met een heeeel klein beetje dreft, werkt super !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 22:02

Dat zal ik morgen eens proberen.

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 22:16

Ik heb geen problemen met mijn matte samshield. gaat wel altijd direct in zo'n captas. heb er laatst een babydoekje over gehaald. Was weer helemaal schoon!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 22:19

Ik heb in 2016 een luxe probleem. Mag EN een nieuwe cap voor wedstrijden uitzoeken EN nieuwe bruine laklaarzen! :9
Duurt helaas nog lang, maar ga eerst een jaar naar buitenland :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 22:36

vonneke schreef:

Dat schreef je zelf.

Bij mij gaat hij idd ook meteen in de cap tas. Zo blijft hij mooi schoon :)

Divoza zegt dat mijn jasje pas de 19e word verzonden grr. Waarom duurt het zo lang -O- Ben zo ongeduldig haha. Ik hoop dat hij er nog is want las net dat het ook best kan zijn dat iets uitverkocht raakt in de winkel en ze daar later pas op terug komen. Ook lekker handig..
Laatst bijgewerkt door Glossi op 15-07-14 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 22:36

Wat een heerlijk luxe probleem :D

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 23:08

Hier gaat hij ook wel meteen de hoes in na het werk maar doe wel regelmatig met de paarden wisselen mijn cap af en leg hem dan op een dekje ofzo of aan de kapstok. En wordt veel gebruikt, zal ook wel wat schelen :)

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:36

vonneke schreef:

Het even schoonmaken en weer als nieuw gaat bij mij helaas niet op. Blijft viezig.

Dat is stof toch?

Fenna10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 13:27

wat komen er weer gave kleding voorbij!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 19:53

https://www.youtube.com/watch?v=BerypLFjcUs

Hier een filmpje.. ik heb wel een ander merk cleaner, maar die staat niet bij mij thuis dus dat zou ik eens op moeten zoeken wat voor merk. Volgens mij gewoon bij een of andere motorzaak vandaan :). Zit een beetje frissig citroengeurtje aan is nog lekker ook..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 21:47

KellyDV schreef:
vonneke schreef:

Dat is stof toch?

Ging om de shadow mat :)

katiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:14

Dizzy505 schreef:
Hoi,
-zwarte laarzen
-grijs jasje met bling
-grijs met zwarte cap
-wit glanzend dekje

Ik heb deze een poosje terug gekocht! Ook die navy met lichtblauwe kraag. Hij zit echt heel erg lekker, van lekkere, soepele stof. Hij is heel erg mooi getailleerd, en heeft voor mij een hele mooie pasvorm.
Hij zit niet zo strak dat je je nog amper kan bewegen, ik moest een keer in haast een wedstrijd rijden, en na afloop dacht ik, had ik nou mijn jasje wel aan of mijn vest? En ik had gewoon mijn jasje aan, maar niet eens echt door gehad.