vonneke schreef:Ik heb een samshield. Een shadow mat in het blauw. Die blijft helemaal niet mooi. Valt me enorm tegen!
Echt? Die wilde ik graag aanschaffen voor bij mijn wedstrijdset.
Vervaagd de kleur of iets dergelijks?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michelle77 schreef:Creme is een ramp om te vinden... Eigenlijk niet. Zijn ontzettend veel leuke shirts, maar niet met creme gecombineerd. Helaas.
Ik heb altijd in Anky Offwhite gestart, maar na 10 jaar was ik toe aan een ander shirt. Heb een blauwe gekocht (met witte kraag) want iets leuks/hips in offwhite was niet te vinden. Toevallig is er pas een witte broek bijgekomen dus nu is het opgelost
Dizzy505 schreef:Hoi,
Heeft iemand ervaring met dit jasje ? Hoe valt de maat ? Is hij smal getaileerd ?
http://www.ej.nl/products/10000416/4020 ... ADO+PARADE
Ik vind het zelf een heel gaaf jasje in het navy met lichter blauw. Maar ik heb nog geen idee hoe ik het ga combineren want ik heb nu:
-zwarte laarzen
-grijs jasje met bling
-grijs met zwarte cap
-wit glanzend dekje
Maar als ik dan dat navy jasje zou willen zou dat passen bij zwarte laarzen (mijn laarzen zijn gewoon heel simpel zwart ) en dan een zwarte cap ? En welke cap zouden jullie er mooi bij vinden passen? (het liefst geen hele dure want ik moet hem zelf betalen)
Passionato schreef:@ [naam], als ik met vieze vingers aan mijn helm heb gezeten (door de matte bovenkant inderdaad veeggevoelig, zeker als je met babyolie oid heb gewerkt) doe ik hem af met van die speciale reiniger. Dan is hij weer als nieuw hoor! Als hij niet heel vies is kan het ook met een zacht doekje en wat water..
vonneke schreef:Wie zegt dat hij enorm tegenvalt?
Dizzy505 schreef:Hoi,
Heeft iemand ervaring met dit jasje ? Hoe valt de maat ? Is hij smal getaileerd ?
http://www.ej.nl/products/10000416/4020 ... ADO+PARADE
Ik vind het zelf een heel gaaf jasje in het navy met lichter blauw. Maar ik heb nog geen idee hoe ik het ga combineren want ik heb nu:
-zwarte laarzen
-grijs jasje met bling
-grijs met zwarte cap
-wit glanzend dekje
Maar als ik dan dat navy jasje zou willen zou dat passen bij zwarte laarzen (mijn laarzen zijn gewoon heel simpel zwart ) en dan een zwarte cap ? En welke cap zouden jullie er mooi bij vinden passen? (het liefst geen hele dure want ik moet hem zelf betalen)