Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Thirza schreef:Knhs heeft gereageerd en de kleur is ook vrijgegeven dus het mag gewoon
Volgensmij zeggen ze daar allemaal wat andersik heb ze net gebeld en daar zei iemand nee als je hem draagt wit of creme...
Thirza schreef:Een oranje dekje kopen en er zelf een bies opzetten?
Is echt heel makkelijk, of een koord?
Thirza schreef:Wahaha wat grappig! Ach er staat niks meer over in de regelementen dus kunnen ze geen kleur verplichten, ik zal de regelementen uitprinten en de reactie van de knhs mocht iemand er wat over vragen.
En als er echt moeilijk gedaan wordt doe ik hem af.
Hier trouwens n detail van mijn dekje, heb zelf de bies erop gezet en het roze randje en de stenen.
[ Afbeelding ]
Het witte koord zat er al op.
Ik heb ook een dekje bij mijn grijze jasje daar kan ik straks ook wel n foto van plaatsen moet nu eerst m'n zoon uit school halen
celina_bruce schreef:Hee,
Ik start nu gewoon klassiek; Zwarte ariat laarzen, witte rijbroek, zwart wedstrijdjasje en dan het enige andere is dat ik met een zwart dekje start (ik heb een schimmel). Ik heb cognac/lichtbruinkleurige derby laarzen besteld en ik wil een bordeauxrood wedstrijdjasje kopen. Denken jullie dat dit staat? Ook in combinatie met een zwarte cap?
Groetjesss
annelinnie schreef:Even weer on-topic..![]()
Ik ga morgen eens een schets maken van een oranje jasje.. Lijkt me echt vet! Waarom wel rood en geen oranje? :p