Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Daisies schreef:Mijn laarzen staan in België, volgens de niro hebben ze het leer gemaakt. de eigenaar van de ruitershop gaat het bekijken. Wist niet dat ze leer konden herstellen
Eleonora_ schreef:IVAANAA__ schreef:ik ga ook dinsdag eindelijk lak de niro's halen. na een verkeerde bestelling eindelijk hopelijk de goede !
wat was er verkeerd gegaan dan?
Eleonora_ schreef:Ik heb vandaag bij drunensruiterhuis nieuwe laarzen besteld
http://www.drunensruiterhuis.nl/denirob ... ot/lak.htm
deze in het zwartlak, dan is ook de neus nog lak en ook die 3 diamantjesduurt 6 tot 8 weken!
Uprica schreef:Daisies schreef:Mijn laarzen staan in België, volgens de niro hebben ze het leer gemaakt. de eigenaar van de ruitershop gaat het bekijken. Wist niet dat ze leer konden herstellen
Zozo.. nou er wordt dus toch wat aan gedaan? moet je daar ook voor betalen?
nou ik heb nog steeds niets gehoord na een maand dus ik ga zo ook maar weer eens bellen waar ze blijven en ben benieuwd wat ze eer nu aan gedaan hebben?
IVAANAA__ schreef:hebben jullie trouwes ook datde rits moeilijk dichtgaat de 1e keren met aandoen?. had dat ook met mijn bruine nu ze uitgelopen zijn nergens meer lastvan
IVAANAA__ schreef:nou reken maar dat je laarzen 12 weken duren. ze zeide dat al die laklaarzen zolang duurde.
oke ik na 12 weken naar de winkel hadden de de laars met alleen een lakneus, en een lak detail met die diamantjes nouu ik ging toch uit me slof. ze zeide ja een verkeerde levering ja toevallig he precies mijn maten die opgementen zijn. gewoon dus verkeerd besteld. gelukkig kon met een spoed bestelling de goeie besteld worden en waarschijnlyk dinsdag binnen dus ben benieuwd of het nu wel goed is gegaan..
MontyRulezz schreef:Ik dacht dat ze het bij het drunens ruiterhuis wel deden....
Wil me volgend jaar ook een paar DeNiro's bestellen, de bruine, want ik vind ze echt supermooi!
Maar bij mij moet het wel echt maatwerk zijn. Ik ben benieuwd waar je ze dan wel kunt kopen.
Heb op de site van De Niro zelf gekeken, maar daar kosten ze ondertussen al 430 Euro. Flink in prijs gestegen dus!!