Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancxx

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:41

Nou ik heb ze hoor! ze zijn super mooi en passen perfect!

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:36

Biancxx schreef:
Nou ik heb ze hoor! ze zijn super mooi en passen perfect!

tof! :D

foto's?

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:47

Ik heb op 29 mei DeNiro laarzen besteld en zie nu dit topic.
Ben benieuwd hoe lang het bij mij duurt. Vond ze wel erg mooi.
Ik heb zwarte besteld met een lakaccent aan de bovenkant. Op het model wat ze hadden staan zaten ook swarovski steentjes maar was bang dat ik daar snel op uitgekeken zou zijn.

Gelukkig heb ik nog wel laarzen, die zijn alleen niet meer zo mooi. Meer trainingslaarzen geworden.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:48

Mijn laarzen staan in België, volgens de niro hebben ze het leer gemaakt. de eigenaar van de ruitershop gaat het bekijken. Wist niet dat ze leer konden herstellen :')

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:36

Daisies schreef:
Mijn laarzen staan in België, volgens de niro hebben ze het leer gemaakt. de eigenaar van de ruitershop gaat het bekijken. Wist niet dat ze leer konden herstellen :')

Zozo.. nou er wordt dus toch wat aan gedaan? moet je daar ook voor betalen?
nou ik heb nog steeds niets gehoord na een maand dus ik ga zo ook maar weer eens bellen waar ze blijven en ben benieuwd wat ze eer nu aan gedaan hebben?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:38

Ik heb gister voor het eerst gereden met mijn zwarte de niro's... en het is toch echt hemels in vergelijking met mijn petrie's _O-

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:45

c_alsemgeest schreef:
Ik heb gister voor het eerst gereden met mijn zwarte de niro's... en het is toch echt hemels in vergelijking met mijn petrie's _O-

hahaha, waarom denk je dat ik ze zo graag terug wil... rij nu ook weer met me oude pertie's nou vind et maar niets.... :o

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:10

ik ga ook dinsdag eindelijk lak de niro's halen. na een verkeerde bestelling eindelijk hopelijk de goede !

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:09

Vriendin van mij had ze van de week aan, wat een geweldig leer :D Die heeft ze in Belgie bij Emmers gehaald, misschien ook een tip voor de mensen hier aangezien Emmers ook rechtstreeks vanuit DeNiro koopt

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:23

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:24

IVAANAA__ schreef:
ik ga ook dinsdag eindelijk lak de niro's halen. na een verkeerde bestelling eindelijk hopelijk de goede !

wat was er verkeerd gegaan dan? :oo

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 00:16

Eleonora_ schreef:
IVAANAA__ schreef:

wat was er verkeerd gegaan dan? :oo

nou reken maar dat je laarzen 12 weken duren. ze zeide dat al die laklaarzen zolang duurde.
oke ik na 12 weken naar de winkel hadden de de laars met alleen een lakneus, en een lak detail met die diamantjes nouu ik ging toch uit me slof. ze zeide ja een verkeerde levering ja toevallig he precies mijn maten die opgementen zijn. gewoon dus verkeerd besteld. gelukkig kon met een spoed bestelling de goeie besteld worden en waarschijnlyk dinsdag binnen dus ben benieuwd of het nu wel goed is gegaan..

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 19:27

Eleonora_ schreef:
Ik heb vandaag bij drunensruiterhuis nieuwe laarzen besteld :)

http://www.drunensruiterhuis.nl/denirob ... ot/lak.htm
deze in het zwartlak, dan is ook de neus nog lak en ook die 3 diamantjes :D duurt 6 tot 8 weken! :oo

dat zeggen ze ja. zeiden ze bij mij ook,uiteindelijk 3 maanden gewacht...

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 19:32

Ik heb de mijne ook weer thuis na een spoed bestelling :)
Nu passen ze perfect!
Ookal mee gereden en ging super.
Ze mogen zondag mee naar stage, yeheees :D

lovebinache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:17

Ik hebben DeNiro rijlaarzen, waar ik al zo lang op hoopte.
Ze zijn een beetje stijf in het begin maar lopen enorm snel los.
Ik vind het een geweldig merk omdat je alles echt kan laten aanpassen aan je been, (kuit, hoogte, ...)
Het is ook zeer goede kwaliteit. Je moet ze wel goed verzorgen, anders drogen ze vrij snel uit.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:24

Uprica schreef:
Daisies schreef:

Zozo.. nou er wordt dus toch wat aan gedaan? moet je daar ook voor betalen?
nou ik heb nog steeds niets gehoord na een maand dus ik ga zo ook maar weer eens bellen waar ze blijven en ben benieuwd wat ze eer nu aan gedaan hebben?

Hopelijk hebben ze iets gedaan! Het kost me niks, zou ook vreemd zijn want ik heb al 380 euro neergelegd voor laarzen die na een half jaar lelijk waren

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:57

hebben jullie trouwes ook datde rits moeilijk dichtgaat de 1e keren met aandoen?. had dat ook met mijn bruine nu ze uitgelopen zijn nergens meer lastvan

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 08:24

Nou heb ze een zatredag op kunnen halen en ze hebben er idd wat aan gedaan.... opnieuw geverft/ gelakt... verschil is er bijna niet te zien dus hoop dat het zo blijft.. durf er bijna niet meer mee te rijden omdat ik bang ben dat het binnen de kortste keren weer beschadigd/ versleten is? ook zeiden ze dat me laarzen wel erg droog waren???? echt ze moeten toch wat verzinnen? nu moet ik ze elke keer na het rijden afdoen met teck schoonmaak spul? heb er wel netjes schoensmeer bij gekregen!? moet niet gekker worden? afijn we gaan het zien?

@Daisies... hoop dat je ook snel je laarzen weer terug hebt... heb ze erg gemist en was ook weer blij dat ik ze weer aan mocht! :)

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:41

IVAANAA__ schreef:
hebben jullie trouwes ook datde rits moeilijk dichtgaat de 1e keren met aandoen?. had dat ook met mijn bruine nu ze uitgelopen zijn nergens meer lastvan

toen ik daar een paar moest passen, had ik dat inderdaad ook, heel irritant!
maar bij die oude die ik heb heb ik daar totaaaal geen last mee, dat was zo over gelukkig :)

IVAANAA__ schreef:
nou reken maar dat je laarzen 12 weken duren. ze zeide dat al die laklaarzen zolang duurde.
oke ik na 12 weken naar de winkel hadden de de laars met alleen een lakneus, en een lak detail met die diamantjes nouu ik ging toch uit me slof. ze zeide ja een verkeerde levering ja toevallig he precies mijn maten die opgementen zijn. gewoon dus verkeerd besteld. gelukkig kon met een spoed bestelling de goeie besteld worden en waarschijnlyk dinsdag binnen dus ben benieuwd of het nu wel goed is gegaan..

wow echt? ik snap dat je uit je slof ging, heb je zolang gewacht en zijn ze fout!
hoe lang wacht je nu dan al?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:34

IVAANAA__ schreef:

Dad ik met de zwarte... maar een beetje petrie zip-spray erop en ze gaan als een trein. :j

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:57

Ik rijd nu met chaps of met mijn wedstrijd laarzen want mijn zus haar laarzen worden teruggestuurd naar Lipica dus die kan ik ook niet dragen! :(

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 20:42

@eleonora_ ik moest al 12 weken wachten en nu nog 3 weken erbij. dus als het goed is deze week binnen !.

Tamara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:37

Normaal gesproken is de levertijd 6 tot 8 weken (meestal 8)! Al er kan er natuurlijk altijd wat mis gaan.

Joliennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:43

MontyRulezz schreef:
Ik dacht dat ze het bij het drunens ruiterhuis wel deden....
Wil me volgend jaar ook een paar DeNiro's bestellen, de bruine, want ik vind ze echt supermooi!
Maar bij mij moet het wel echt maatwerk zijn. Ik ben benieuwd waar je ze dan wel kunt kopen.

Heb op de site van De Niro zelf gekeken, maar daar kosten ze ondertussen al 430 Euro. Flink in prijs gestegen dus!!

Ik heb ze in d'oosterlinck in oost-vlaanderen op maat bestelt.

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:52

ik heb ze BINNENNN eindelijk haha. ga vanavond gelijk fotos maken en laat ik het zien. ze zitten SUPER. egt heel mooi zijn ze.
kreeg ook nog goede naservice door het verkeerd leveren de extra maatkosten zijn niet gerekend en kreeg dingen erbij om ze erin te zetten steunen. dus toch tevreden afgesloten :)