Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar hoe onderhouden jullie deze laars?
 maar hoe onderhouden jullie deze laars?
 Heb er goede dingen over gelezen dus ben erg benieuwd. Was wel toe aan een fijne wandel laars, en ik rij veel zonder zadel buiten dus dan vind ik een comfortabele niet-rijlaars ook fijn om te hebben. Heb in de winkel een maatje kleiner gepast, ze hadden geen 41, maar ben bang dat 41 een beetje wijd wordt van boven. Zag op pagina 1 geloof ik iemand met hetzelfde probleem maar opgelost met beenwarmers? Super goed idee
 Heb er goede dingen over gelezen dus ben erg benieuwd. Was wel toe aan een fijne wandel laars, en ik rij veel zonder zadel buiten dus dan vind ik een comfortabele niet-rijlaars ook fijn om te hebben. Heb in de winkel een maatje kleiner gepast, ze hadden geen 41, maar ben bang dat 41 een beetje wijd wordt van boven. Zag op pagina 1 geloof ik iemand met hetzelfde probleem maar opgelost met beenwarmers? Super goed idee  Bedankt voor de tip.
 Bedankt voor de tip.                                                          En heeeeeeel soms eens schoenpoets.
 En heeeeeeel soms eens schoenpoets.                                                         

Turbie schreef:Haha rustig rustig, zo bedoelde ik het niet
Voor mij, op dit moment, is 180 euro duur. Ik heb net een scooter aangeschaft en met 2 paar laarzen kan ik het me eigenlijk niet veroorloven. Maar als ze echt goed en fijn zijn, dan wil ik nog wel eens goed gaan sparen!