Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heb al veel overnieuw gedaan. Ben nu aan het worstelen met de mouwen. Die gaan zeker ook weer los. Het ziet er niet uit. Het valt nog niet mee zo'n jasje maken.
. En dan morgen helemaal in m'n complete outfit
ik heb er zin in. Kaula schreef:Ashleytjuhh, Mielo is van de rijbroeken, dus je kunt beter aan haar vragen wat voor stof zij gebruikt.
Ik zou persoonlijk voor een rijbroek een katoen-elastan mix nemen. Deze zijn rekbaar, maar wel stevig en fijn om te dragen.
haha 

vraag me echt af waarom ik niet wat makkelijkers heb gekozen om mee te beginnen
mouwen ga ik denk ik met de hand doen
ben niet zo thuis in de stoffen
koop alles op gevoel
ClaudiaH schreef:Ik meld me hier ook aan! Ik ben ook begonnen aan mijn eigen rij-jasje! Het zal ongetwijfeld heel lang duren voor ik hem af heb, maar dan heb je ook wat he
Ik maak deze : http://www.naaipatronen.nl/sport-en-dan ... y-870.html
. De voering moet nog vast en de knopen+gaten erop.
) en dan het nekgedeelte vastmaken aan de under-collar (even geen goeie uitleg ervoor), knoopsgaten en knoppen erop en hij is af

). Maandag kan ik niet na werk nog even daar bij die zaak langs, denk dat ik dinsdag middag maar even langs ga voor nog wat vlieseline en nog wat band, want stel dat deze eerste nu al super lukt
(waar ik een hard hoofd in heb, maar het zou kunnen natuurlijk
)