over afleidende biesjes gesproken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thirza schreef:ik heb een nieuw jasje (gewoon colbert) maar te paard is ie helaas te ruim dus ga ff kijken of ik hem in kan laten nemen, ik heb er wel zelf een plastron bij gemaakt en een bies op m'n dekje gezet.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
over afleidende biesjes gesprokenof valt het mee?
Thirza schreef:ik heb een nieuw jasje (gewoon colbert) maar te paard is ie helaas te ruim dus ga ff kijken of ik hem in kan laten nemen, ik heb er wel zelf een plastron bij gemaakt en een bies op m'n dekje gezet.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
over afleidende biesjes gesprokenof valt het mee?
M_i_R schreef:"Het is niet de bedoeling dat de kleding van de ruiter afleidt van de verrichtingen tijdens de proef, zoals bij gekleurde biesjes op de rijjas en bijvoorbeeld opvallende frontriemen het geval is."
Ohjee, als dat al als afleidend wordt bestempeld dan kan de helft van dit topic (mijzelf incluis) wel thuis blijvenbeetje overdreven mijns inziens...
Marjoow schreef:renee16 schreef:Het hele plastron is niet eens meer verplicht maar of een roze toegestaan is, weet ik niet..
Iemand anders hier toevallig?
Hoe kom je daarbij? Volgens mij is plastron gewoon verplicht hoorHeb het van het weekend nog gehoord dat iemand er commentaar op kreeg.