Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mosh schreef:Dat bruin blijft toch echt prachtig! Ik heb een bruin zadel en bruine laarzen voor bij mijn schimmel.. Misschien ook eens zo'n chique hoofdstel erbij doen...
Mijn sponsor heeft een nieuw logo met nieuwe kleuren, dus mijn wedstrijdoutfit en dekje krijgen ook weer een boostIemand enig idee waar witte Equiline (motief maakt niet uit) zadeldekjes met één rode en één marineblauwe koord te koop zijn? Mijn oude zijn nog niet eens versleten, super kwaliteit.
romyloverrr schreef:Hier mijn outfit:
[ Afbeelding ]
Iemand een leuk idee voor een rijasje?
Hij moet bruin/zwart zijn het liefst 2e hands (zit nog in de groei)
Zodat ik eeen kwalitatief goed jasje heb. (voor een prijs onder de 150 euro?)
Maat 164 tot maximaal 38.
Mosh schreef:Oja volgens mij heb ik ze toen ook daar gekocht! Bedankt
haffiefreak schreef:Het is niet voor een wedstrijdset maar ik heb een maand geleden de Mondoni kendals gekocht.
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html
En nu zoek ik hier dus een bijpassende cap bij, dus zwart met een bruin randje/streepje?
Wie weet er een leuke cap bij
katiee schreef:romyloverrr :
Deze cap misschien?
[ Afbeelding ]
Dan links boven.
van HORKA, op internet kon ik deze vinden onder HORKA Hawk, en dan zwart-cognac.
Cardy schreef:Ik weet niet of het hier al besproken is... er wordt hier meerdere keren beschreven dat een gekleurd zitvlak van je rijbroek (anders dan creme, wit of geel) niet zou mogen. In de laatste paard en sport staat beschreven dat het wel gewoon mag.
Dacht... misschien wel even handig om hier te vermelden.