Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Prachtige set, zeg.
Ik heb laarzen van Petrie, kleur "London". Is een soort licht cognac. Ik kan er echter geen cap bij vinden; de meeste caps zijn cognac of bruin. Iemand nog een tip, een onbekend merk wellicht?
Dit is de kleur van de laars: http://static.webshopapp.com/shops/0205 ... /image.jpg
Ben benieuwd
Citaat:Prachtige set, zeg.
Ik heb laarzen van Petrie, kleur "London". Is een soort licht cognac. Ik kan er echter geen cap bij vinden; de meeste caps zijn cognac of bruin. Iemand nog een tip, een onbekend merk wellicht?
Dit is de kleur van de laars: http://static.webshopapp.com/shops/0205 ... /image.jpg
HighVoltage schreef:Ik vind dat de kleur nogal lijkt te vertekenen, als het echt heel licht is kan je eens kijken naar een HH Pro Croco Cap in cognac?
renee16 schreef:Ik kan de foto niet openen.. Maar ik denk dat je de lichte cognac kleur bedoeld. Ik zag laatst iemand op concours met de goudkleurige Uvex cap (wel een flink prijskaartje)
Afbeelding
De cap was idd iets gouder dan de laarzen, maar ik vond dit erg mooi bij elkaar passen !
(helaas had deze ruiter dan net een jasje met rood kraagje aan wat enorm vloekte)
Ik rij zelf met de 'normale' kleur cognac, hierbij gebruik ik de HH croco, ook hier zit een klein tintverschil in, laarzen zijn net iets roder. Maar ik vind dit persoonlijk niet storend. Voor een foto zie profiel.
HighVoltage schreef:
Capriootje schreef:Jazeker, daar zit ik ook wel aan te denken. Maar blauw is ook echt alleen met blauw te combineren, en met het dagelijkse rijden vind ik dat dan weer een beetje jammer. Ik had bedacht dat een cap in de kleur van mijn laarzen echt met alles te combineren is (ook omdat ik een zwart hoofdstel heb met cognac onderlegd). Rijd tegenwoordig ook een bijna zwart paard, dus denk dat ik mijn blauwe jasje niet zoveel meer zal dragen (vind ik niet zo mooi op zwart). Vandaar dat ik zoek naar een cap die ik altijd en overal bij op kanEn is een blauwe cap dan geen idee bij je jasje?
renee16 schreef:Charles Owen heeft ook een mooie donkerblauwe cap met een beige/licht cognac kleurige kindband, dit zou misschien ook heel mooi kunnen passen bij de blauw/licht cognac combi.
Bij een beige jasje idd weer wat minder.
Wat dat betreft is licht cognac met caps nog echt een onmogelijke kleur.
jsofie schreef:Een bronzen kep italia zou ook goed bij die laarzen kunnen!
vonneke schreef:De bronzen KEP italia is zooooo gaaf....
Nies_ schreef:Weet niet hoe creatief je bent, maar voor dagelijks gebruik zou je misschien de grijze hh challenge kunnen overspuiten. Ik heb zelf die foute met roze glitter daarvoor, voordeel is dat je de binnenkant er uit kan halen en kan wassen. Voor op wedstrijd zou ik dan een mooie blauwe kiezen.
lovecamantha schreef:Ik ben nog steeds blij met mijn wedstrijd-kleding!
[ Afbeelding ]
Het is niet de duidelijste foto maar ik heb even geen andere (bij de volgende wedstrijd laat ik en goede maken)
Ik heb een witte broek, maar die is niet strak maar ik de stof zitten streepjes. Dan een donkerblauw zelf gemaakt jasje (Waar is best trots op ben) met een plastron waar ook een streepje in zit. dan een zwarte cap en zwarte laarzen.
Ik wil eigelijk nieuwe wedstrijd laarzen en cap maar heb geen idee welke!
Hebben jullie nog tips?
Regenpier schreef:lovecamantha schreef:Ik ben nog steeds blij met mijn wedstrijd-kleding!
[ Afbeelding ]
Het is niet de duidelijste foto maar ik heb even geen andere (bij de volgende wedstrijd laat ik en goede maken)
Ik heb een witte broek, maar die is niet strak maar ik de stof zitten streepjes. Dan een donkerblauw zelf gemaakt jasje (Waar is best trots op ben) met een plastron waar ook een streepje in zit. dan een zwarte cap en zwarte laarzen.
Ik wil eigelijk nieuwe wedstrijd laarzen en cap maar heb geen idee welke!
Hebben jullie nog tips?
Hee, toevallig, iemand van 't Halster!![]()