Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daisies schreef:Echt te gek dat dat zo lang moet duren!
De leverancier wil niks doen aan mijn laarzen. Vrijdag is nog iemand ze komen beoordelen. Het is toch te gek dat het leer gewoon HELEMAAL gerimpeld is aan een laars! Dit was echt de eerste en laatste keer dat ik De niro boots heb gekocht.. Koop wel Lipica of een dergelijk goedkoop merk
Biancxx schreef:Jeeeh ben net gebeld! ze zijn binnen.. morgenochtend gelijk passen, ben benieuwd hoe ze zijn en of ze goed zitten
_Lizzy_ schreef:Biancxx schreef:Jeeeh ben net gebeld! ze zijn binnen.. morgenochtend gelijk passen, ben benieuwd hoe ze zijn en of ze goed zitten
wat leuk!
Wat voor had je ook al weer precies? lang moeten wachten uiteindelijk?
Mijn nieuwe zouden ook vorige week weer binnen komen.. Ze hadden toen een spoed bestelling gemaakt van 3 weken.
Maar nog niks gehoord![]()
Zondag ga ik weer naar stage en dan wil ik ze eigenlijk wel hebben!
__Nathalie__ schreef:weet iemand wat die bruine kosten met volledige veter aan de voorkant (dus van onder tot boven aan)
deze
vind die erg gaaf voor straks bij me springzadel!
Uprica schreef:heb net eindelijk bericht gehad over mn laarzen...
ze zijn nog in italie en ze gaan er wat aan doen? wat kon ze precies niet er helemaal aan uit opmaken, maar het zou opgelost worden? ze vermoed dat ik met een week me laazren wel weer terug zou moeten hebben? nou ben benieuwd? ook hadden ze tegen haar gezegt dat het toch komt door beschadiging? nou ik weet niet waarvan dan? maar het zal wel als het maar netje opgelost wordt en ik ze maar normaal en weer in dezelfde staat zonder die nare plek terug krijg
Daisies schreef:Uprica schreef:heb net eindelijk bericht gehad over mn laarzen...
ze zijn nog in italie en ze gaan er wat aan doen? wat kon ze precies niet er helemaal aan uit opmaken, maar het zou opgelost worden? ze vermoed dat ik met een week me laazren wel weer terug zou moeten hebben? nou ben benieuwd? ook hadden ze tegen haar gezegt dat het toch komt door beschadiging? nou ik weet niet waarvan dan? maar het zal wel als het maar netje opgelost wordt en ik ze maar normaal en weer in dezelfde staat zonder die nare plek terug krijg
Fijn dat er iets gebeurd!