Relive challenges #1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-25 09:08

pjer schreef:
Vandaag waren de paarden zo relaxed dat we gewoon even netjes stil konden staan en een geocache konden loggen. [ Afbeelding ]
Verder een mooie ronde van 22,5 km gedaan vanaf huis naar het boomkroonpad en weer terug. Daar achter bij de parkeerplaats lag er ineens een giga hoop zand op het pad, dus daar hebben we wat creatief omheen gezigzagd tussen de bomen door en dan is het wel heel fijn dat de paarden de woorden Links en Rechts ook goed begrijpen want we stonden 2x bijna met de langboom tegen een eik en toch lukte het om en netjes langs te schuifelen :-)

Oww cool geocache jij ook!! Wij gaan woensdag weer ronde doen. Ik ga samen altijd met mijn zoon echt dochter opzoek zo leuk altijd weer

Bloodymary

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-25 13:37

Wat een leuke foto's weer! En wat is het dit jaar heerlijk om buiten te rijden. Ik doe dat het hele jaar door wel door weer en wind, maar de laatste weken is het echt top. En ook nog helemaal geen insecten. Normaal zitten in deze periode altijd veel muggen in het bos, die onder de buik gaan zitten. Dit jaar nog geen gezien.

En we zitten met zijn allen al op 89 % van de challenge! Die gaan we zeker halen.

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-25 17:31

Leuke foto’s weer! Wij hebben de eerste ronde boven de 15 km weer in de benen *\o/* lekker aan het opbouwen.

Mij lukt het nu niet meer om de activiteit aan te passen van fietsen (gaat per default met automatische import vanuit m’n horloge) naar paardrijden

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 07:59

Als mijn 90 kilometer mee konden tellen, hadden we de challenge zelfs al gehaald :D Maar helaas. Ik zet ook niks meer in de app. Zonder foto’s en geen mogelijkheden tot omzetten naar paardrijden kan ik het net zo goed alleen in de Garmin app laten staan. Wel heel erg jammer…

Wij hebben een weekend onwijs genoten in Montferland <3 Thuis in Drenthe is het veel als we 5 hoogtemeters halen, nu was het af en toe flink klimmen en klauteren. 4 dagen heerlijk gereden en tegen verwachting in alles bitloos, zo fijn.
Afbeelding

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 08:05

Ziet er heel mooi uit Chantalla!

Echt jammer van de app, zou er nog een andere app zijn waar we challenges in kunnen doen?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-25 10:49

Lisa_22 schreef:
Ziet er heel mooi uit Chantalla!

Echt jammer van de app, zou er nog een andere app zijn waar we challenges in kunnen doen?

Ik zal even kijken in map my run of dat wat is :)

Chantalla wat prachtig!
En Inge ook heerlijk op pad geweest!
Pjer grappig het geocachen onderweg!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-25 10:52

Ik denk dat het net eventjes anders gaat werken. Maar ik kan wel challenges maken :)

Afbeelding

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 11:21

Wel jammer dat je in die app niet dan zo uitgebreiden challenges kan doen als we nu hebben

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 13:06

En dan moet je nog een app laten draaien. Heb al zoveel staan in relive, eigenlijk geen zin om er nog een bij te nemen.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 13:07

Map my Run heb ik trouwens in het verleden ook gehad, was ik ook niet echt tevreden over. Waarom kun je het niet meer op paardrijden zetten eigenlijk bij Relive?

Wel prachtig daar zeg om te rijden!

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 15:56

Bloodymary schreef:
Map my Run heb ik trouwens in het verleden ook gehad, was ik ook niet echt tevreden over. Waarom kun je het niet meer op paardrijden zetten eigenlijk bij Relive?

Wel prachtig daar zeg om te rijden!

Ik neem alle routes op met mn horloge en by default importeert relive ze als fietsen. Om de sport aan te passen en foto’s toe te voegen moet ik er een 3D video van maken. Ik kan nu nog wel een video maken maar niks meer aanpassen.

Ik heb dus al 2 apps (horloge en relive) en wil best overstappen naar een app die het wel goed importeert haha

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 16:51

Chantalla schreef:
Als mijn 90 kilometer mee konden tellen, hadden we de challenge zelfs al gehaald :D Maar helaas. Ik zet ook niks meer in de app. Zonder foto’s en geen mogelijkheden tot omzetten naar paardrijden kan ik het net zo goed alleen in de Garmin app laten staan. Wel heel erg jammer…

Wij hebben een weekend onwijs genoten in Montferland <3 Thuis in Drenthe is het veel als we 5 hoogtemeters halen, nu was het af en toe flink klimmen en klauteren. 4 dagen heerlijk gereden en tegen verwachting in alles bitloos, zo fijn.
[ Afbeelding ]

Super jammer maar je mag natuurlijk gewoon blijven spammen in deze groep he 8-)

Goed dat montfortland bevallen is dan ben je dus ook klaar voor een weekend zuid Limburg begin volgend jaar :+

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 18:40

SjonnieZ schreef:
Chantalla schreef:

[ Afbeelding ]

Goed dat montfortland bevallen is dan ben je dus ook klaar voor een weekend zuid Limburg begin volgend jaar :+

Haha helaas… ik vond twee uur rijden echt ver genoeg, vooral voor mezelf :+

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 19:49

Chantalla schreef:
SjonnieZ schreef:

Haha helaas… ik vond twee uur rijden echt ver genoeg, vooral voor mezelf :+

Jammer.. maar wie weet gaan we ooit nog eens samen op 1 weekend zijn.
Soort van north meets south idee

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 08:28

Ik vind het wel apart dat sommigen bepaalde dingen niet meer kunnen in Relive.
Want ik kan nog steeds wel mijn sport op paardrijden zetten. Maar voor de foto's bijvoegen moet ik wel eerst een filmpje maken om ze bij te voegen.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 08:48

Ik neem mijn ritten op met mijn Garmin horloge. Vervolgens moet ik ze dan exporteren als gpx en inladen in Relive. Bij het inladen staat dan bij sport Overige. En dat kan ik dus niet meer aanpassen zonder filmpje maken.

Als ik op zou nemen met Relive, dan kan ik inderdaad nog wel paardrijden aanzetten.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-25 18:10

Jammer, je ziet nu ook niet meer de maximum snelheid in relive. We zijn vandaag ( voor ons doen) echt hard gegaan op het strand.

rollyjogered

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 19:15

erg jammer dat alles achter een betaalmuur gaat. ik vond de app in het begin al wat leeg kwa statistieken en informatie. nu is er dus bijna niks meer. ik heb gezocht naar een andere app maar kon niks vinden :(

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 11:40

Cchanny schreef:
Jammer, je ziet nu ook niet meer de maximum snelheid in relive. We zijn vandaag ( voor ons doen) echt hard gegaan op het strand.

Kun je die ook niet meer in je statistieken zien?

Wel heel flauw dat er ineens zoveel minder kan met de app zeg.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 14:02

Dit alles klinkt zo langzamerhand als een bug in het systeem ipv gewijzigd beleid. Het zijn wel heel veel wijzigingen opeens.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-25 15:22

Sabbientje schreef:
Cchanny schreef:

Kun je die ook niet meer in je statistieken zien?

Wel heel flauw dat er ineens zoveel minder kan met de app zeg.

Nee, gelukkig kon ik het nog wel checken bij Mapmyrun, en uiteindelijk viel het mee. Het voelde veel sneller. :')

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 21:13

Ik kan momenteel nog wel mijn statistieken zien. Als dat weg valt, dan ga ik echt kijken voor een andere app.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 16:19

Ik ben maar begonnen met een excel bestandje voor de kilometers. De andere statistieken waren altijd een leuke extra, maar de kilometers vind ik echt het leukst om bij te houden en is voor mij wel de uitdaging.

Wij zijn vast niet de enige die zo genieten van het weer <3
Afbeelding

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 22:12

Chantalla schreef:
Ik ben maar begonnen met een excel bestandje voor de kilometers. De andere statistieken waren altijd een leuke extra, maar de kilometers vind ik echt het leukst om bij te houden en is voor mij wel de uitdaging.

[ Afbeelding ]

Dat houdt relive toch zeker wel bij?
Of anders Equilab?

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 19:06

SjonnieZ schreef:
Chantalla schreef:

[ Afbeelding ]

Dat houdt relive toch zeker wel bij?
Of anders Equilab?

Jawel, maar ik neem dus de meeste ritten op met mijn Garmin horloge en kan ze in Relive dan niet meer omzetten naar paardrijden. En daardoor kloppen statistieken niet, helaas.