Ervaring maya delorez rijbroeken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mooney

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 10:15

Tussen twee maten in kleiner, maar zou niet standaard kleiner doen. Mijn zonder grip function is ook iets dikker/minder rekbaar dan mijn andere functions met kniegrip. Dus ik zou zeggen op maat kiezen of bij twijfel net iets kleiner.

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 12:21

Bedankt voor jullie reacties. Heb voor de kleinere gekozen. Ben benieuwd.

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 17:38

Zojuist mijn bestelling binnen gekregen. Val tussen 38-40 in. De function maat M genomen en de compression maat S. Passen allebei super en wat zit dit goddelijk in vergelijking met mijn andere broeken. Zie dat er nog steeds korting is, dus ik ga inslaan :o

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 20:36

Fijn zeg!

Hier ook mijn pakket binnen en weer super blij mee *\o/* De boven kleding heb ik nu wel een maat groter genomen maar dat is vooral omdat ik ook niet houd van heel strak met rijden. De broeken inderdaad maat kleiner, ik heb alleen compression. 4 stuks nu :))

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 21:35

Capriootje schreef:
Fijn zeg!

Hier ook mijn pakket binnen en weer super blij mee *\o/* De boven kleding heb ik nu wel een maat groter genomen maar dat is vooral omdat ik ook niet houd van heel strak met rijden. De broeken inderdaad maat kleiner, ik heb alleen compression. 4 stuks nu :))

Lekker hè als het dan weer binnen is *\o/* Oh jee.. heb ook een shirtje besteld, ben benieuwd hoe deze gaat vallen. Compression zit fijn, maar vind persoonlijk de function net wat lekkerder zitten. Gelijk nog maar 2 besteld :D

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 21:40

Hier de bestelling ook al binnen gekregen. Denk dat er nog een bestelling met compression broeken uitgaat :D super fijne broek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 21:43

Hier function binnen. Vind hem fijn rijden maar als ik bezig ben in en om de stal en eens buk klapt de hele tijd de tailleband dubbel. Ben er nog niet over uit wat ik daarvan vind.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 08:40

Ik heb m’n bestelling ook weer binnen!
Helemaal in love!
Deze x voor t eerst ook shirtjes besteld, heel fijn zijn ze!

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 10:24

roxiie schreef:
Helemaal in love!

Hoe vallen de shirtjes qua maat?

Bottles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 17:34

Ik heb ook voor het eerst iets besteld. Twijfelde er al langer over, maar nu met de korting wel leuk! Ik ben om, wat een super legging zeg! Ik heb de compression in het beige gedaan. Zit echt top! Zelfs bij mijn korte beentjes is het niet eens zo enorm lang. En eindelijk een broek die ook bij de knieën en onderbenen mooi strak zit! :)
Ik heb normaal maat 38 en nu de S gedaan. Vind alleen de siliconen wel erg plakkend. Heb daarnaast ook een riem besteld. Valt wel kort maar ook echt mooi. Tot wanneer is de korting? Want denk dat ik nog een compression ga bestellen en dan met alleen kniegrip.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 17:38

Bottles schreef:
Ik heb ook voor het eerst iets besteld. Twijfelde er al langer over, maar nu met de korting wel leuk! Ik ben om, wat een super legging zeg! Ik heb de compression in het beige gedaan. Zit echt top! Zelfs bij mijn korte beentjes is het niet eens zo enorm lang. En eindelijk een broek die ook bij de knieën en onderbenen mooi strak zit! :)
Ik heb normaal maat 38 en nu de S gedaan. Vind alleen de siliconen wel erg plakkend. Heb daarnaast ook een riem besteld. Valt wel kort maar ook echt mooi. Tot wanneer is de korting? Want denk dat ik nog een compression ga bestellen en dan met alleen kniegrip.

Die plak wordt best snel minder na een paar keer wassen, vind ik.

Bottles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 18:07

Oh echt? Dan ga ik toch voor full grip weer. Alleen nu nog kiezen welke kleur :')

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 19:18

Wesseltje schreef:
roxiie schreef:
Helemaal in love!

Hoe vallen de shirtjes qua maat?

Normaal.
Ik had achteraf wel m’n eigen maat kunnen bestellen.
Nu een maar groter gedaan ivm veel borst, maar dat was echt niet nodig geweest.
Heb nu een oversized fit, eigen maat was iets meer aangesloten geweest

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 07:29

Als het goed is, krijg ik vandaag m'n bestelling binnen.
De tracking-link die in de mail staat werkt alleen niet... Hopelijk krijg ik van Budbee een apparte mail om 'm af te kunnen halen. (Nog nooit eerder iets via Budbee laten bezorgen.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 07:34

Rais schreef:
Als het goed is, krijg ik vandaag m'n bestelling binnen.
De tracking-link die in de mail staat werkt alleen niet... Hopelijk krijg ik van Budbee een apparte mail om 'm af te kunnen halen. (Nog nooit eerder iets via Budbee laten bezorgen.

Budbee werkt top!
Je krijgt inderdaad van hun mail met tracking info en later nog met de code voor afhaal.

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 08:07

Saaams schreef:
Budbee werkt top!
Je krijgt inderdaad van hun mail met tracking info en later nog met de code voor afhaal.

Oh bedankt. Van Budbee zelf nog geen mail gehad. Alleen een link in de mail met bestelbevestiging, maar die link werkt niet...

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 08:23

Dit is dan van een ander merk. Maar even ter voorbeeld

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 08:49

Hier hetzelfde hoor. Geen enkele informatie van Budbee. Alleen link van maya zelf die niet werkt. Waarbij staat 1 juni levering. Nouja dat is vandaag maar het is radiostilte..

Andere broek had ik precies hetzelfde mee die lag ineens op de stoep. Maar deze gekozen voor locker dus zal wel een code moeten ontvangen

*Jolanda*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 08:02

Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen de performance en function is? Behalve de prijs

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 08:29

De function is iets dunner, high waist zonder riemlusjes en heeft 2 diepere steekzakken.
De performance ziet er wat meer uit als een broek, heeft riemlusjes en 1 zak.
De function is voor mij een fractie comfortabeler, maar de performance vind ik veel mooier.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 09:19

De function zit mij ook beter en lekkerder, maar ik vind de performance mooier want ik draag graag een riem :+

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 09:27

Spenk schreef:
Hier hetzelfde hoor. Geen enkele informatie van Budbee. Alleen link van maya zelf die niet werkt. Waarbij staat 1 juni levering. Nouja dat is vandaag maar het is radiostilte..

Andere broek had ik precies hetzelfde mee die lag ineens op de stoep. Maar deze gekozen voor locker dus zal wel een code moeten ontvangen

Dit heb ik ook. Kwam gisteren in de buurt van een Budbee punt dus kon ik het mooi combineren. Helaas is er niks gekomen dus nu maar extra betaald voor thuisbezorgen.

Ik ben heel benieuwd naar de broeken. Ik heb nu 2 verschillende soorten besteld.

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 15:27

Weet iemand tot wanneer de korting is?

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 16:06

afkepieteke schreef:
Weet iemand tot wanneer de korting is?

Tot vandaag 23:59!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 16:46

Hi, ik ben op zoek naar een nieuwe rijlegging voor de wedstrijden. maar ik zit alleen qua maat tussen een M en L in. Wat raden jullie aan? Schijnt deze ook niet door?