Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Fijn zeg!
Hier ook mijn pakket binnen en weer super blij meeDe boven kleding heb ik nu wel een maat groter genomen maar dat is vooral omdat ik ook niet houd van heel strak met rijden. De broeken inderdaad maat kleiner, ik heb alleen compression. 4 stuks nu
Bottles schreef:Ik heb ook voor het eerst iets besteld. Twijfelde er al langer over, maar nu met de korting wel leuk! Ik ben om, wat een super legging zeg! Ik heb de compression in het beige gedaan. Zit echt top! Zelfs bij mijn korte beentjes is het niet eens zo enorm lang. En eindelijk een broek die ook bij de knieën en onderbenen mooi strak zit!![]()
Ik heb normaal maat 38 en nu de S gedaan. Vind alleen de siliconen wel erg plakkend. Heb daarnaast ook een riem besteld. Valt wel kort maar ook echt mooi. Tot wanneer is de korting? Want denk dat ik nog een compression ga bestellen en dan met alleen kniegrip.
Wesseltje schreef:roxiie schreef:Ik heb m’n bestelling ook weer binnen!
Helemaal in love!
Deze x voor t eerst ook shirtjes besteld, heel fijn zijn ze!
Hoe vallen de shirtjes qua maat?
Rais schreef:Als het goed is, krijg ik vandaag m'n bestelling binnen.
De tracking-link die in de mail staat werkt alleen niet... Hopelijk krijg ik van Budbee een apparte mail om 'm af te kunnen halen. (Nog nooit eerder iets via Budbee laten bezorgen.
Spenk schreef:Hier hetzelfde hoor. Geen enkele informatie van Budbee. Alleen link van maya zelf die niet werkt. Waarbij staat 1 juni levering. Nouja dat is vandaag maar het is radiostilte..
Andere broek had ik precies hetzelfde mee die lag ineens op de stoep. Maar deze gekozen voor locker dus zal wel een code moeten ontvangen