Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xIrlijn schreef:Wauw RivellaLight, ik vind 'm prachtig!Ik wil zelf ook zo'n bruin randje toevoegen aan een al bestaande blazer. Hoe heb jij die rand aan de kraag en verder naar onder toegevoegd?
randje is een 5cm brede strook. Dubbel gestreken (geperst), en daarna de zijkanten naar het midden gestreken (ook persen). Dan kan je hem precies op de vouwlijn stikken aan de goede kant. Het randje dan omslaan en met de hand vastzetten aan de andere kant. 
het revers zit niet helemaal netjes, heeft dubbel gezeten in de kast denk ik!

annelinnie schreef:Voor iedereen die goedkoop stof zoekt:stoffenspectakel in Deventer aanstaande zondag! Heel groot en veel te vinden!!
Was om 11 uur in Rijssen om nog wat stof te kopen. Maar misschien toch maar ook even in Deventer kijken, wie weet wat ik tegen het lijf loop en de stoffen voorraad mag hier best aangevuld worden.

Ik ben nu ook wel benieuwd of ik dit kan en het lijkt mij erg gaaf om zelf een uniek jasje te maken! Morgen is in Utrecht de lapjesmarkt, dus dan kan ik ook gelijk daar even langs gaan, voordat ik naar mijn verzorgpaardje ga

Slecht voor je ego!