zomer ; grijs geruite , lichtgrijs geruite met licht roze winter; zwart , donkergrijs geruit met donkerroze, een grijze. en nog een witte voor wedstrijden.
1x beige 3x donkerblauw 1x zwart 1x wit 2x bruin 1x jeans Waarvan 1x donkerblauw, 1x bruin en wit nog passen. Ben wel toe aan een nieuwe witte, zit geen leren zitvlak in deze.
officieel 4 maar ik gebruik er maar 1 1 is te klein (hoop ik ooit in te passen) en 1 zit niet lekker en 1 zit nog in verpakking, mocht ik ooit echt 2 broeken nodig hebben maar nu kom ik prima uit met 1 broek. Het is een jeans broek van horze
Fleurrr_
Geplaatst: 03-01-12 11:32
1 x grijze Eurostar met zakjes zomerrijbroek 1 x bruine Eurostar met zakjes winterrijbroek 1 x donkerblauwe Eurostar met zakjes en leren zitvlak 1 x witte Eurostar met zakjes en leren zitvlak 1 x donkerblauwe Harry's Horse met leren zitvlak coolmax stof 1 x zwarte Harry's Horse met leren zitvlak erg elastisch
De zwarte is te groot de grijze bijna te klein de bruine alleen voor de winter en de blauwe hh alleen in de zomer. Ik heb min. 2 x per maand wedstrijd en rijd ong 5 keer in de week. Wat ik nog graag erbij wil: 1 x spijkerrijbroek met leren zitvlak 1 x bruine euro-star met zakjes en leren zitvlak
jkuipers5
Geplaatst: 03-01-12 13:10
ik heb tussen de 5 en 10 rijbroeken maar ik heb maar 1 de hele tijd aan, 1 a 2 keer in de week.
_Loveshorses
Geplaatst: 03-01-12 16:42
Ik draag vaak mijn broeken totdat ze niet meer passen, of versleten zijn. dus heb er altijd 1 hahaha.
ik heb er 4 en nog een witte voor wedstrijden. Rij iets van 5 keer in de week, maar draag uiteindelijk steeds dezelfde haha. Komt omdat ik bij bijna allemaal n gat in het kruis heb. Jullie ook wel eens last daarvan?
1x bruine ( draag ik zomer/winter door ) 1x blauwe ( die is me helaas wat te groot geworden maar ik draag 'm nog ) 1 x groen/bruin geruite ( die vind ik niet meer zo mooi maar draag 'm wel nog ) 1 zwarte thermo winterrijbroek, die ik vorige winter gekocht heb en veel gedragen heb, maar deze nog niet en 2x witte, maar die zijn niet meer zo wit
wat ik dus bijwil : een mooie witte met leren zitvlak !
@Marieke_Hks : Oo ja hoor :p als mijn broeken versleten zijn is het steevast aan het kruis !
jaxbo
Geplaatst: 05-01-12 12:08
Ik heb er 6 waarvan 3 een beetje te klein of versleten zijn. Die gebruik ik dan voor het trainen ofzo. De andere 3 daar rijdt ik mee.
ik heb 3 in de kast.. 1 draag ik nooit die is echt heeeel oud en 2 waarvan ik 1 het meest draag.. alleen zijn ze beide eigeniljk wat te groot heb dus nog geen perfecte