Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nu is de mouw eraan gezet en heb ik de zijkanten wat ingenomen zodat er meer vorm in is gekomen

vind hem tot nu toe aardig gelukt ^^ zit alleen met de blauwe stiksels, valt namelijk niet zo heel veel op, wat ik erg jammer vindt.
dit is de 1e keer dat ik ubb een kledingstuk maak (naast me proefjasje dan). heb verder alleen ervaring met recht toe recht aan
(plaid, kussens, laptophoes en hoofdsteltas )
: ben nog helemaal verliefd op de stof, er zitten kleurverschillen in de stof, dit hoort, maar valt gelukkig niet zo heel erg op. Kaula schreef:Even een vraagje, want ik denk dat jullie dit wel weten. Zo'n (sier) bandje op je rug, zit dat nou vastgestikt of niet? Bij normale jassen zijn ze bijna altijd los, maar bij ruiterjasjes lijken ze vast te zitten, voorzover ik dat kan zien op de foto.

Vind het wel mooi zo subtiel!
. 

snap het patroon even niet, dus ben de afwerking nu maar uit mijn hoofd aan het doen
stof doet alleen niet altijd waar ik zin in heb 
Kaula schreef:Toen ik het weerbericht voor dit weekeind hoorde (heb zondag wedstrijd), bedacht ik me dat een wollenjasje veel te warm zou zijn.
Dus gister maar even snel een nieuw jasje van een dunnere stof gemaakt.
Is niet heel bijzonder, maar hij zit bij mij goed en heb tenminste geen blote billetjes meer.
Misschien vinden jullie het wel leuk deze even te zien.
Als ik wat meer tijd heb ga ik even wat meer aandacht aan het kraagje besteden, die krijgt dan ook een donkerbruin randje.
.