Hmmm.. de bruine op de foto vind ik eigenlijk helemaal neit zo mooi... Dus denk dat ik dan nog maar even door moet sparen of voor een paar zwarte ga
Samy
Geplaatst: 20-05-09 07:08
herbosch1987 schreef:
Op de site van divoza staan de bruine nu afgebeeld, zou dat betekenen dat ze binnen zijn?
Eind mei begin juni zeiden ze vorige week, mag van mij wel nu zijn Ik vind die bruine nog wel stoer! Alleen staan ze nu voor 15,- euro goedkoper op de site ...
Flowq
Geplaatst: 20-05-09 07:34
Sorry, heb het niet helemaal gevolgd, maar heeft iemand een foto van de bruine ??
Jammer dat ie er nog steeds niet is, maar ik heb zo'n gevoel dat het nu niet zo lang meer gaat duren
Ik heb een vraagje aan jullie. De Divoza laarzen komen maar in beperkte maten, dwz dat er een kleine kans is dat de perfecte matencombinatie erbij zit, voor mij. De laarzen die ik nu heb hebben een harde schacht, bijna geen dressuurboog en hoogte 46. Deze laarzen zijn een vrij veel te laag voor mij. Dit komt vermoedelijk ook omdat ze echt een stuk zijn ingezakt. De wijdte is 38 en omdat er geen rits in de laars zit kom ik er bij de enkel soms moeilijk in, maar ik denk dat 38 zeker met rits en veter, de beste kuitmaat is voor mij.
Fotootje:
Denken jullie dat de Mondoni Field in de maat 39M (47,38) te laag gaat zijn voor mij? Ik hoor hier namelijk dat ze hoger vallen...
Ik heb niet de mogelijkheid om naar de Divoza te gaan en zit er dus over te denken ze via internet te bestellen...
Ik denk niet dat we dat vanaf een foto kunnen beoordelen Je kan beter gewoon even opmeten en dan van die maten uit gaan en gewoon bestellen! Bij mij was de kleinste maat ( kleinste voetmaat, smalste kuit en laagste hoogte ) nog iets te hoog maar heb er nu hakjes in en nu zitten ze goed. Ben er helemaal weg van. Nu een paar keer mee gereden en ze zitten heerlijk. Is nog wel even wennen!
Nee ik snap dat jullie dat natuurlijk niet kunnen beoordelen Maar ik dacht, de mensen die de laarzen al gekocht hebben, weten hoe ze vallen. Ik hoorde af en toe dat ze wat hoger vallen en als dit het geval is, zou dat super zijn. Mochten ze nou heel breed vallen zou ik voor kuitmaat 36 kunnen gaan met hoogte 50. Ik kan echt niet langsgaan, dan ben ik veel meer aan benzinekosten dan aan verzendkosten kwijt.
Bovendien kan ik de laarzen terugsturen als ze niet passen, daar is zelfs een wet voor.
ik had ze ook besteld in de hoop dat ze wel zouden passen. Ik heb thuis mijn maten goed omgemeten en ik had kuitmaat 36.5 en de 37 paste goed.
Qua hoogte had ik zelf tot mijn knieholte 44 cm gemeten. Ik had 46 gepakt in de hoop dat eht wel mee zou vallen maar deze waren echt te hoog en zakken ook niet heel erg in door de rits dus je moet ze zeker niet hoger pakken dan dat je zelf meet.
En hebben jullie de Field (met veters) of de Plain (zonder veters)? Ik denk namelijk dat het inzakken bij de Plain meer is dan bij de Field, omdat die wat netter rond de enkel sluit.
Ik vind de bruine met veter erg leuk! Met name voor op concours zou ik deze wel willen hebben! Ga volgende week toch naar enschede, eens even kijken hoe ze zitten al ze daar de zwarte al wel hebben in mijn maat.. ben benieuwd
Ik heb ze met veters en ze zakken zeker nog wel een stukje in hoor!
Samy
Geplaatst: 20-05-09 15:35
Zwarte gaan er weer uit Komen in juli ofzo pas weer ...
Laux
Geplaatst: 20-05-09 20:28
Zie ik dat nu goed? Op de site van divoza staat bij nieuw de laars, ik klikte erop en zag foto's van de bruine laars! (vind ze echt niet mooi )
Ik heb de kaart gekregen van 25% korting op een artikel naar keuze, dus ik zou wel dit weekend naar Divoza in Enschede willen. Maar ik hoor dat ze zijn uitverkocht ofzo? Dat is wel jammer..
Themba
Geplaatst: 20-05-09 21:28
voor wie nog opzoek is naar zwarte voetmaat 40 kuitmaat 36 hoogte 52 small & high! heb hier nog een paar staan klein beschadeging omdat mijn paard mij tegen de bakrand drukte.. inc hakverhogers voor 60 ex zijn ze voor jouw
het zijn de laarzen met rits en veters
Laatst bijgewerkt door Themba op 20-05-09 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Datjaa
Geplaatst: 20-05-09 21:36
Is t misschien handig om even erbij te zetten welke maat & welk model?
ben net terug van de divoza, maar de laarzen vond ik erg tegen vallen. bij mij waren ze echt veels te hoog. ben nu met een paar cavallo talent thuis gekomen . Deze zitten als gegoten en waren in de aanbieding voor €149,95 dus in verhouding met de mondini field valt het me reuze mee qua prijs.
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.