Mooi Linda! Vind het jasje ook erg mooi. Maar heb net een nieuw hihi.
Splendesco
Geplaatst: 01-06-14 10:10
Die cap is inderdaad erg mooi zo met die piping en een stuk goedkoper dan een CO.
Jippyhorse
Geplaatst: 01-06-14 10:20
Ik heb een rood jasje besteld (voor het springen) maar twijfel of ik er een rood dekje bij zal doen of juist wit of donkerblauw. Wordt het niet té als ik een rood dekje zou doen?
tamaramt
Geplaatst: 01-06-14 10:28
@ll; hele mooie rijbroeken
En je jasje is ook gaaf zeker i.c.m. je plastron en cap. Heb je een foto van het geheel op je paard??
Ik zou zelf denken dat die kleuren niet mooi zouden zijn op een vos Ik heb helemaal een zwarte wedstrijdset met bling en ben nu bezig met een bruine wedstrijdset samen te stellen en mijn bruine jasje word dus ook helemaal gecustomized met zwart(ik start met zwart zadel en dan zwart/bruin hoofdstel)
listiglistje
Geplaatst: 01-06-14 10:32
nee heb het jasje gisteren pas binnen en de broek moet nog binnen komen maar er zullen dit seizoen vast foto´s volgen of je ziet mij wel irl op wedstrijdterrein!
Vinden jullie zwart tuig, bruine laarzen, blauw jasje, blauwe cap en evt een bruin oornetje bij elkaar passen? Ik wil namelijk een kep italia en in het blauw zijn ze goedkoper dan in t blauw.. Scheelt ruim 100€ Ik heb nog wel een goed jasje maar de voering begint stuk te gaan.. Ik denk dat ik liever door spaar voor die bruine want dan hoef ik ook geen nieuw jasje te kopen en te vermaken.
Die rijbroeken zijn leuk zeg! Beetje Animo look-a-like met die zakken, en meer betaalbaar!
HighVoltage
Geplaatst: 01-06-14 19:01
Ik heb een volledig zwart harnachement, nu ga ik een nieuwe cap (charles owen) en jasje kopen, ik zou het jasje graag in het navy zien, maar de cap zwart houden. Doen of niet doen? Of toch een blauwe cap? (Cap dient ook voor trainingen, misschien gaat het dan vloeken niet?)
Kent er iemand trouwens jasjes met mouwen voor lange armen?
Als de rest zwart is zal ik je cap ook zwart houden. Blauwe cap en blauw jasje is wel mooi voor de training maakt het toch niet als je zwarte laarzen.hebt met een blauwe cap.
Dan ga ik denkik voor de zwarte cap, en past een blauw jasje er dan nog bij?
Jippyhorse
Geplaatst: 01-06-14 19:57
Ik zou gewoon voor een blauw wedstrijdjasje en een blauwe cap gaan, vind een blauwe cap voor training ook gewoon chique staan, dan wel blauwe handschoentjes erbij.
Blauw jasje met zwarte cap vind ik niet mooi, als je voor een zwarte cap gaat zou ik een zwart jasje nemen.
Ik heb van Charles Owen de zwarte en de blauwe.. Mijn zwarte cap past alleen mooier bij mijn blauwe jasje dan mijn blauwe cap (eigenlijk daarvoor gekocht). Het ligt heel erg aan welke kleur blauw je jasje is!
Dus als ik jou was zou ik eerste je jasje kopen en daarbij een cap zoeken die mooi staat!
Ik ben opzoek naar een wit dekje met sierkoord in blauw en zilver. Iemand een idee waar ze deze hebben? Bij divoza kon ik niets vinden.
Zit er nu aan te denken zelf sierkoorden te kopen en deze op een dekje te maken. Is dat te doen? En waar koop je deze? Weet er iemand een online adres?
Dniekje
Geplaatst: 01-06-14 22:26
een wit dekje van anky, heeft een blauw met zilver sierrandje!