[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 23:39

Au3 schreef:
Damn _nicole, dat is precies het jasje wat ik zoek! nou ja de basisversie, dan. Ik vind het halfronde voorpand zo mooi aan die anky, heb jij de schoeller uitvoering? Ik ben heel hard aant zoeken, maar kan gewoon geen mooie naar mijn zin vinden. Ja voor 400 euro, maar dat vind ik te overdreven voor een hobbyruiter als ik

Het is de Anky Classic! Van de oude collectie.
Als je googled krijg je nog webshops die ze verkopen, ik heb die van mij via Marktplaats gekocht.

LindyTH

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:01

Ik heb de couture hippique round goedkoop kunnen kopen, is een beetje hetzelfde model als de anky classic geloof ik. :)

Merrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:30

Ik ben hard op zoek naar een mooi blauw jasje (geen heel kort model!) met witte accenten (kraag, zakjes), iemand een tip?
budget rond de € 200,-

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:45

Merrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:52

Ja die wilde ik graag, maar de kleur van de kraagje/zakjes is meer grijs/creme dan wit helaas..

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:52

Leuk topic dit :)

Ik ben ook bezig met een nieuwe wedstrijdset samen te stellen.
Ik vind mijn huidige wedstrijdset nog steeds super mooi maar dat vond iemand anders ook dus die rijd met exact dezelfde set.(zelfde jasje, hoofdstel, laarzen)dus is niet meer zo exclusief nu :P
Ik heb gewoon goede smaak want meerdere dingen worden nageaapt :+ :D ;) :)

Maar goed. Ik wilde altijd heel graag in een bruine set starten.
Ik heb inmiddels een megagaaf vrij exclusief bruin(suede) met zwart hoofdstel(zwarte gedeelte met bruine stiksels) en een bruin wedstrijdjasje gekocht.
Zwart met bruine bijpassende cap.
zwart zadel en dan witte rijbroek
misschien dat ik de rijbroek ook nog laat customizen door zwart / bruin toe te laten voegen.

Het jasje word nog gecustomized door middel van toevoeging van zwarte accenten en zwarte blingbling.

Daarbij mijn zwarte rijlaarzen of bruine(net een andere tint bruin dus zwart mooier denk ik)

En mijn paard is vos :)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 11:11

Ik ga ook op zoek naar een mooi, nieuw, blauw jasje! Heb nu die van Horka met wit, maar is wel echt meer een springjasje en aangezien mijn springpaard geblesseerd is en ik mijn jonkie dressuur ga starten dit jaar wil ik er graag een jasje bij.

Ik heb alleen voor mijn jonkie zwart tuig, en zelf heb ik alleen bruine laarzen en dan met blauwe cap en jasje vind ik niet zo geslaagd. Maar veel budget heb ik ook niet, dus denk dat ik een paar goedkope zwarte laarzen ergens ga zoeken die ik dan alleen voor de wedstrijdjes gebruik (zodat ze langer netjes blijven) :)

Nieuwe set is altijd leuk, maar als andere de jouwe hebben gepikt wat minder misschien :P
Denk dat zwarte laarzen dan wel het mooiste is ja, of het moet echt dezelfde kleur bruin zijn. Wat voor jasje heb je?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 17:22

@nina88: Ik zal van het weekend wat fotos maken van de sets.
Ik heb voor nu wel een foto van de huidige set te paard(alleen mijn handgemaakte plastron had ik daar nog niet bij):
Afbeelding

@capriootje: ach ja , ik zie het als een compliment, wil zeggen dat ik goede smaak heb :)
Er werd wel meer van me nageaapt, ik vind het niet zo boeiend, zegt meer iets over de onzekerheid van de andere persoon :+

De laarzen zijn helaas wel iets anders van kleur dus ga dan maar gewoon met zwarte laarzen rijden.
Het bruine jasje is een heel simpel jasje van Harry Horse(niet met die witte piping want die vind ik echt :x ) en word dus nog gecustomized met zwarte accenten.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 23:49

Moderatoropmerking:
Enkele berichten en reacties daarop verwijderd. Het is niet toegestaan om reclame te maken op het forum en/of om artikelen aan te bieden of te koop te vragen. Hiervoor kan je terecht op de BoktMarkt.

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:25

Oeps, sorry!

Desondanks wil ik zeggen dat ik je setje mooi vind Tamaramt!

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:29

Mijn jasje is in de maak! :D
Rond 18 juni is hij klaar, duurde wat langer omdat ze de kleur die ik wou niet had.

Het wordt een donkerblauwe, met een beige kraag, en beige zakken. De kraag is afgezet met een smal donkerblauw biesje, die ook boven de zakken zit. Knopen wordt nog een verassing. Ben benieuwd..

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:31

Spannend!!
De kleuren klinken erg mooi! Wat voor model wordt het?

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:36

Model kan ik niet beschrijven .. is van Dressure (een vrouw uit Enschede, deed oorspronkelijk trouwjurken) mijn huidige jasje heb ik ook van haar, ze kan het echt super mooi aanmeten!

offtopic: volgens mij was ik laatst bij jou voor een bit? :D

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 20:02

Dressure (en Trees) ken ik! Leuk, ben benieuwd naar je jasje.

Hé dat is nog eens toevallig! In je profiel staat niet zoveel, maar was jij degene met het paard met die enorme tong? Je stuurde laatst een mailtje dat je paard zo lekker liep op het bit toch? Heb ik nu de goede voor me?

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 22:19

Nee dat was ik niet haha!

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:29

Ik ben nogsteeds opzoek naar een mooi lichtgrijs jasje. Is blauw trouwens mooi op een zwart paard? Iemand die dit gecombineerd heeft?

EINDELIJK mijn geld terug van Horsea na het verkeerd geleverde jasje, alleen hebben ze de verzendkosten niet meegestuurd terwijl ze dit mondeling zijn overeen gekomen. Begin er behoorlijk de balen in te krijgen na 6 maanden wachten :(
Gelukkig is er een wet die mij in het gelijk stelt, heb hun er even mee geconfronteerd. Hopelijk nemen ze dit een keer wel serieus, anders ben ik echt bereid stappen te moeten nemen... Als ik de verzendkosten nog krijg, laat ik het even weten.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:55

Jammer dat het niet lekker loopt pananche..

ik was ook al heeel lang op zoek naar een grijs jasje maar heb het opgegeven ;) heb nu een blauwe anky deluxe op mijn zwarte paard. Vind het persoonlijk erg chique staan. Heb helaas nog geen foto, kan deze bij interesse zaterdag wel maken.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:57

panache schreef:
Ik ben nogsteeds opzoek naar een mooi lichtgrijs jasje. Is blauw trouwens mooi op een zwart paard? Iemand die dit gecombineerd heeft?

EINDELIJK mijn geld terug van Horsea na het verkeerd geleverde jasje, alleen hebben ze de verzendkosten niet meegestuurd terwijl ze dit mondeling zijn overeen gekomen. Begin er behoorlijk de balen in te krijgen na 6 maanden wachten :(
Gelukkig is er een wet die mij in het gelijk stelt, heb hun er even mee geconfronteerd. Hopelijk nemen ze dit een keer wel serieus, anders ben ik echt bereid stappen te moeten nemen... Als ik de verzendkosten nog krijg, laat ik het even weten.

ik start in het blauw met mn fries, vind het persoonlijk erg chique lijken :)
Afbeelding

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:58

Ja leuk, ben erg benieuwd naar een foto. Ik zat ook te kijken naar de anky de luxe :) ! Ik had het jasje aangedaan in de winkel en het sluit super mooi aan.
Ik kreeg net van een bokker een foto binnen en ik vond het donker blauwe best chique staan. Momenteel start ik donkergroen, maar ik vind afwisseling leuk ;)

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:58

Inderdaad heel chique Ultimo! Het hele plaatje klopt.

Ik zie als ik zelf op concours ben eigenlijk maar weinig écht opvallende jasjes. Wel met hier en daar een biesje, of pareltjes oid, maar echt heel opvallend ben ik nog niet tegengekomen.

Christel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:08

ik wil ook graag in het donkerblauw gaan starten op m`n fries
nu ik jou foto zie Ultimo weet ik het zeker. staat echt gaaf!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 06:58

Sorry dat ik hier binnen kom vallen!

Ik heb net een Rijjasje besteld in het blauw. Nu heb ik nog geen blauwe maar een zwarte cap en heb ik waarschijnlijk geen tijd om nog voor het weekend te kijken naar een blauwe cap.

Staat het stom om zondag al wel te starten met mijn donkerblauwe jasje?
Is er toevallig iemand die een foto heeft waarop een donkerblauw jasje gedragen wordt met voor de rest zwart tuig?
De meningen in mijn omgeving zijn erg verschillend!
Bedankt alvast!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 07:10

Gewoon doen. Wat voor kleur zijn je laarzen en je tuig?

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 07:11

Danique07 schreef:
Sorry dat ik hier binnen kom vallen!

Ik heb net een Rijjasje besteld in het blauw. Nu heb ik nog geen blauwe maar een zwarte cap en heb ik waarschijnlijk geen tijd om nog voor het weekend te kijken naar een blauwe cap.

Staat het stom om zondag al wel te starten met mijn donkerblauwe jasje?
Is er toevallig iemand die een foto heeft waarop een donkerblauw jasje gedragen wordt met voor de rest zwart tuig?
De meningen in mijn omgeving zijn erg verschillend!
Bedankt alvast!

Ik denk dat het wel kan

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 07:16

Allemaal zwart. Bruin paard (in mijn profiel)