[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:04

Ik zou dan een donkerblauwe cap er bij doen!

Cognac met grijs zou ik niet combineren, kan heel chique zijn maar het is niet mijn smaak :n

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:39

Iris18mei schreef:
Hoi ! Ik heb vraagje heeft iemand een voorbeeld voor mij van bruin congac laarzen met een grijs wedstrijdjasje ?

Jep ik rij in het cognac met grijs!
Afbeelding

@Passionato: Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de winkel in Garderen. Dat is voor mij maar een klein stukje rijden...

@Panache: Mooi jasje! Hij zit je als gegoten.. extra jammer dat ze de verkeerde kleur geleverd hebben (en dat je daar zo lang op hebt moeten wachten)!

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:41

Dit is mijn gepimpte wedstrijdjas
Afbeelding
Details kraag
Afbeelding
Wegens nieuw paard, helaas, te koop voor spotprijsje zie bokt markt!

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:50

Mijn wedstrijdset is nu ook eindelijk compleet :D. Rij alleen nog met mijn cognac kleurige trainingslaarzen omdat ik mijn donkerblauwe laklaarzen na het scheuren van mijn enkelbanden niet meer dicht krijg aan een been :=

Afbeelding
Wedstrijdshirt van esperado, beschermers voor het inrijden van hh en kingsland handschoenen.

Afbeelding
softshell jasje van Musto

Met een donkerblauwe charles owen cap met een swarovski bezette strik, blauw oornetje met rood/witte rand en een eskadron platinum wedstrijd dekje :D

Afbeelding
Geheel (tuig is donkerbruin)

Ufurio4e

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:45

Viet: Wat een gave beschermers, Waar vandaan?

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:08

Dankjewel! Ik heb ze bij de epplejeck gehaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:53

Wat een mooi wedstrijdshirt!

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:37

Meelezer duikt op :D
Dat is Empire Stableware. Erg mooie jasjes, laarzen, caps etc etc
Voor meer info pb

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:02

Jaa klopt Fortuna :) Ben nog heel erg blij met mijn jasje daar vandaan ! Als je in de showroom bent is het echt om te kwijlen zulke mooie spulletjes...

@ Viet: ik heb dezelfde springschoenen voor koningsdag gekocht. Ik denk dat ik daar niet buiten koningsdag mee durf te starten :+

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:10

Ben ik dan echt een van de weinigen die de lol van witte beenbeschermers niet begrijpt? Alleen meer was en schoonmaakdingen erbij.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:17

Nee hoor, vind het ook krom. Maar wel het mooiste _O-

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:23

Zwart oid staat er helemaal niet bij :')

Ik pak altijd gewoon witte bandages met zwarte bandjes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:47

Ik snap het losrijden met beschermers al niet echt :o in de ring moet het immers óok zonder en mag toch hopen dat de meeste paarden de benen sterk genoeg hebben dat dat half uurtje losrijden dan ook wel zonder kan?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:22

Bij een paard dat zichzelf echt flink aantikt snap ik het wel en dan vind ik wit zeker het mooist op wedstrijd.
Als het paard het niet echt nodig heeft dan het losrijden ook lekker Zonder, scheelt weer gedoe met afdoen.

Nu vind ik het zelf niet zo fijn met een rijjasje aan te rijden, dus die doe ik vaak ook pas net voor ik de ring in moet aan. Dus heb je toch al een tussenstop.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:23

Nouja met stiften vind ik dat niks hoor, zonder bescherming rijden..

Vooral omdat het vaak onbekend terrijn is waardoor ze sneller kunnen schrikken ofzo.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:27

Dus dan pak je ze voor het lostijden helemaal in omdat ze aantikken? Dan heb ik pas echt medelijden met zo'n paard in de ring. Moet hij echt zijn best doen en dan voelt hij het aantikken pas goed.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:44

Maar waarom zou ik hem aan laten tikken in het losrijterijn als dat niet nodig is?

Nouja maakt niet uit. Iedereen zijn keus en ik pak mijn paardjes in :)

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:49

Ik rijd altijd met witte "bandage" peeskappen of witte bandage's. Niet omdat het niet zonder zou kunnen ( hoewel ik wel heel zuinig ben op de paarden die ik rijd, en je weet indd nooit met hete konijnen op vreemd terrein) maar ook gewoon voor de mooi. Je wilt een dier toch op zijn mooist presenteren, en ik vind witte bandage's daar bij horen. (Net als in verkoopfilmpjes etc). Net zoals ik altijd hoeflak opdoe (is ook onzin, maar mooi) en ze invlecht.

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:05

Passionato schreef:
Jaa klopt Fortuna :) Ben nog heel erg blij met mijn jasje daar vandaan ! Als je in de showroom bent is het echt om te kwijlen zulke mooie spulletjes...

Nou hè... :9 heb mijn frack bij haar vandaan, maatwerk en helemaal tot in detail zelf bepaald. Hij is prachtig geworden!
Ze heeft nog wel een paar hele mooie jasjes hangen, veel laarzen en mooie caps! (Hicktead!)

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:10

Passionato schreef:
Ik rijd altijd met witte "bandage" peeskappen of witte bandage's. Niet omdat het niet zonder zou kunnen ( hoewel ik wel heel zuinig ben op de paarden die ik rijd, en je weet indd nooit met hete konijnen op vreemd terrein) maar ook gewoon voor de mooi. Je wilt een dier toch op zijn mooist presenteren, en ik vind witte bandage's daar bij horen. (Net als in verkoopfilmpjes etc). Net zoals ik altijd hoeflak opdoe (is ook onzin, maar mooi) en ze invlecht.
helemaal mee eens!!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:12

Passionato schreef:

Ik hoop dat je de temperatuur buiten wel mee in beschouwing neemt. Bij warme temperaturen blijven de benen van mijn paard kaal. Geen zin in peesproblemen door oververhitting.

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:14

martine0503 schreef:
Passionato schreef:

Ik hoop dat je de temperatuur buiten wel mee in beschouwing neemt. Bij warme temperaturen blijven de benen van mijn paard kaal. Geen zin in peesproblemen door oververhitting.
Denk persoonlijk dat dat een discussie is, die niet in dit topic thuishoort...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:17

Waarom horen bandages daarbij? Een keurig gevlochten gewassen paard en ruiter met nette spullen is toch ook mooi zónder bandages? En met aantikken tja dat kan immers in de ring ook := ik zoek locaties uit waar de bodem gewoon goed is :j (start alleen zand) maargoed ik train thuis ook 9 van de 10 keer zonder peeskappen :)

Vroeg het me gewoon af ;)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:27

Ik ga er verder niet op in. Ik wees alleen op de mogelijkheid van mogelijke problemen. Ik vind gezondheid paard voor gaan op het mooi staan van bandages en of dat wel of niet toedoet op een outfit. Ik zeg eerlijk ik vind het ook mooi, maar mijn paard gaat voor. Verder wil ik er niet meer op in gaan in dit topic en gewoon genieten van alle outfits die langs komen.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:28

Joh geloof me.. ik weet héél goed waar ik het over het mbt anatomie en het verhitte pezen en denaturerende eiwitten verhaal... Daarom alleen bij prijsuitreiking oid bandages. Anders witte kappen. Ik heb trouwens ook hoop paarden met vervelende wonden van bv stiften gezien, dus rijd liever niet zonder los. Ook degene die ik zonder ijzers start op gras.. En als we het er toch over hebben.... ook niet iedere zandbodem is zo goed voor de beentjes van je paard, met name die vlakke "stroeve" "vettige" bodems die toch best populair zijn. Dan is gras veel minder belastend... Deze discussie past indd niet in dit topic dus: nee, ik vind witte kappen toch echt chiquer dan niets. Accentueert ook de bewegingen. En ik wil de paarden die ik rijd gewoon op zijn netst presenteren. :)