Cognac met grijs zou ik niet combineren, kan heel chique zijn maar het is niet mijn smaak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iris18mei schreef:Hoi ! Ik heb vraagje heeft iemand een voorbeeld voor mij van bruin congac laarzen met een grijs wedstrijdjasje ?
Passionato schreef:Jaa klopt FortunaBen nog heel erg blij met mijn jasje daar vandaan ! Als je in de showroom bent is het echt om te kwijlen zulke mooie spulletjes...
Passionato schreef:helemaal mee eens!!Ik rijd altijd met witte "bandage" peeskappen of witte bandage's. Niet omdat het niet zonder zou kunnen ( hoewel ik wel heel zuinig ben op de paarden die ik rijd, en je weet indd nooit met hete konijnen op vreemd terrein) maar ook gewoon voor de mooi. Je wilt een dier toch op zijn mooist presenteren, en ik vind witte bandage's daar bij horen. (Net als in verkoopfilmpjes etc). Net zoals ik altijd hoeflak opdoe (is ook onzin, maar mooi) en ze invlecht.
Passionato schreef:Ik rijd altijd met witte "bandage" peeskappen of witte bandage's. Niet omdat het niet zonder zou kunnen ( hoewel ik wel heel zuinig ben op de paarden die ik rijd, en je weet indd nooit met hete konijnen op vreemd terrein) maar ook gewoon voor de mooi. Je wilt een dier toch op zijn mooist presenteren, en ik vind witte bandage's daar bij horen. (Net als in verkoopfilmpjes etc). Net zoals ik altijd hoeflak opdoe (is ook onzin, maar mooi) en ze invlecht.
martine0503 schreef:Denk persoonlijk dat dat een discussie is, die niet in dit topic thuishoort...Passionato schreef:Ik rijd altijd met witte "bandage" peeskappen of witte bandage's. Niet omdat het niet zonder zou kunnen ( hoewel ik wel heel zuinig ben op de paarden die ik rijd, en je weet indd nooit met hete konijnen op vreemd terrein) maar ook gewoon voor de mooi. Je wilt een dier toch op zijn mooist presenteren, en ik vind witte bandage's daar bij horen. (Net als in verkoopfilmpjes etc). Net zoals ik altijd hoeflak opdoe (is ook onzin, maar mooi) en ze invlecht.
Ik hoop dat je de temperatuur buiten wel mee in beschouwing neemt. Bij warme temperaturen blijven de benen van mijn paard kaal. Geen zin in peesproblemen door oververhitting.