Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Spijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 18:58

Mooie laarzen !
Wat heb je er ongeveer voor betaald ?

daantjuhhh

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:00

Nou mijn zwarten zitten nu lekker.
Ze zijn aardig snel gezakt en soepel geworden.
Ik smeer ze ook elke avond in met een cleaner van petrie en een onderhoudsgoedje.
Absoluut geen vet.
Dat onderhoudsgoedje doe ik niet elke dag.

Ze zitten nu als gegoten, maar in begin deden ze enorm pijn in mijn knieholtes.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 18:04

300 nog wat... ik heb korting gekregen dus weet de precieze prijs niet :D
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 18-06-12 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd.

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 18:52

ooow nog minder dan 2 wwwekjes en dan zijn mijn laarsjes der kan echt niet wachten. wil ze zo graag hebben vooral omdat ik al zo 11 weken wacht pfoee. hopelijk passen ze goed. heeft iemand dat model al met dat lak?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 07:01

Ik ga zaterdag terug met me laarzen, had de winkel gebelt want na 3 maanden en nu al slijtage aan de binnenkant van alleen me rechter laars van zowel de verf/ lak als het leer vind ik wel erg snel.....
ze wilt ze toch even bekijken gezien ze hier nog niet eeder klachten over had gehad.
vroeg ook of het niet aan me stijgbeugelriemen lag, maar nee want die draag ik onder langs.... dus ben benieuwd? hoop niet dat ik wordt afgescheept met dat ik er maar een kleurtje elke keer moet opsmeren.... want dat gaat natuurlijk niet werken...

dreumesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 07:19

Shanna_W schreef:
Ik heb ook bruine De Niro's, nu al 1,5 jaar ongeveer. Ik spring en cross ermee en gebruik ze af en toe ook thuis :-) Dus met goed cognac kleurig smeersel kun je ze poetsen? Ik durfde namelijk nooit met iets gekleurds erop zitten

Ik heb mijn bruine de niro's nu bijna 3 jaar. Eens in de zoveel tijd wat cognac kleurig schoensmeersel erop en ze blinken weer :D

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:46

Uprica schreef:
Ik ga zaterdag terug met me laarzen, had de winkel gebelt want na 3 maanden en nu al slijtage aan de binnenkant van alleen me rechter laars van zowel de verf/ lak als het leer vind ik wel erg snel.....
ze wilt ze toch even bekijken gezien ze hier nog niet eeder klachten over had gehad.
vroeg ook of het niet aan me stijgbeugelriemen lag, maar nee want die draag ik onder langs.... dus ben benieuwd? hoop niet dat ik wordt afgescheept met dat ik er maar een kleurtje elke keer moet opsmeren.... want dat gaat natuurlijk niet werken...

had jij ook de bruine versie?
die slijt idd erg snel had ik ook aan de binnekant.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 13:05

Yep heb ook de bruine ( tabacco )
ga dr gewoon mee terug vind et helemaal goed die dingen zijn 3 maanden oud en waren 380 euro... vind wel dat het dan wel van goede kwaliteit moet zijn!

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 14:51

ja maar bruin slijt emaal snel. hadden ze me al voor gewaarschuwe voordat ik ze kochten. vooral op de plek waar het zweetblad mee in aanraking kwam. mijne hadden ze ook opgestuurd maar kreeg het zelfde antwoord dat bij mij de aankoop te horen kreeg. zit emaal inde verf.

zelfde als de petries bruin slijten ook.
is idd *** ik smeer ze nu elke keer in met dat bruine verf erbij gekocht en daarmee blijven ze super mooivan en goed schoonhouden.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 12:16

dan nog vind ik het knap dat het al na drie maanden is en alleen rechts? misschien dat ik iets meer inwerk rechts maar dan nog rij dr niet elke dag mee? we gaan et zaterdag zien? hoop alleen niet dat ik ze weken kwijt ben en vervolgens een klote antwoord op terug krijgt met smeer maar in met schoensmeer.....

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 15:28

ik had et al na een maand. vooral als et warm is wordt het erg. en idd als je meer inwerkt. ben benieuwd wat je te horen krijgt.

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 18:56

Nou ik ben met mijn laarzen vandaag weer terug gegaan naar drunen.
Nog even aangehad en ze waren toch echt te hoog, wat ik al dacht :(
Ik baal natuurlijk wel een beetje omdat ik weer moet wachten, maar ze worden versneld gemaakt en heb ze nu over 3 a 4 weekjes weer.
Maargoed, beter wat langer wachten dan verkeerde laarzen voor dat geld! :)
Dus als iemand nog intresse had in mijn laarzen, ga dan gouw naar drunen want hij staat nu gezellig tussen alle andere laarzen!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 09:37

jammer Lizzy!! ik vond ze echt heel mooi!

ik heb die van mij nu een ruim jaar. Ze doen het nog prima. Enige jammere vind ik dat ik zelf best grote voetmaat(40/41) heb met een gewone redelijke kuit, maar ik heb hele smalle enkels... maar dat hebben deze laarzen niet heel erg. ze zijn bij mijn enkels wel erg ruim :o maar de kwaliteit vind ik prima
[SPR-ITP] CSI** Zuidbroek/Lummen 2010

nina444

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:35

Ik heb ze besteld, ik krijg ze pas over 10 weken....moeten helemaal op maat.
ik heb ze in het blu navy besteld maar heeft iemand hier foto's van???? ik ben heel benieuwd!!

nina444

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:40

tisje schreef:
ik ben nog steeds erg blij met mn de niro's (heb ze nu 2 jaar) alleen wel jammer dat de kleur snel minder wordt. ze zijn blauw, maar als ik ze een week of twee heb gebruikt lijken ze groen te worden.. maar kiwi schoensmeer doet weer wonderen :)

Ik heb ze ook in het blauw besteld... voor als ze bij mij ook snel groen worden? wat voor schoensmeer gebruik jij?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:47

Mijn laarzen zijn alweer klakkeloos terug gestuurd naar de winkel.. Ik wil gewoon een paar nieuwe.. Ben het er echt zat mee..

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 09:40

laura444 schreef:
tisje schreef:
ik ben nog steeds erg blij met mn de niro's (heb ze nu 2 jaar) alleen wel jammer dat de kleur snel minder wordt. ze zijn blauw, maar als ik ze een week of twee heb gebruikt lijken ze groen te worden.. maar kiwi schoensmeer doet weer wonderen :)

Ik heb ze ook in het blauw besteld... voor als ze bij mij ook snel groen worden? wat voor schoensmeer gebruik jij?

van Kiwi, welke je ook ontvlambaar is. Sommige mensen steken dit ook aan waardoor het vloeibaar wordt. ik deed dat vroeger ook, maar ik vind het een beetje geklieder. En zonder aansteken werkt het ook prima. Alleen is blauwe Kiwi schoensmeer niet in Nederland te koop. Wel in Belgie.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 10:23

Daisies schreef:
Mijn laarzen zijn alweer klakkeloos terug gestuurd naar de winkel.. Ik wil gewoon een paar nieuwe.. Ben het er echt zat mee..

die van mij worden ook terug gestuurd naar Drunen ( drunense ruiterhuis ) ben benieuwd waar ze mee terug komen? want voor dit geld verwacht ik wel goede kwaliteit en hoop niet afgescheept te worden met doe er maar een schoensmeersel op..... denk et niet....

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 13:22

hmm laat het DR nou net een kei zijn in het afschepen van mensen :Y)

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 13:35

Uprica schreef:
Daisies schreef:

die van mij worden ook terug gestuurd naar Drunen ( drunense ruiterhuis ) ben benieuwd waar ze mee terug komen? want voor dit geld verwacht ik wel goede kwaliteit en hoop niet afgescheept te worden met doe er maar een schoensmeersel op..... denk et niet....

Nee inderdaad, de eigenaar van de ruitershop heeft er nu een brief bij gedaan.. Dit slaat alles.. Het merk wil toch dat iemand klant blijft? Nou als het zo doorgaat koop ik volgende keer wel Lipica's, die blijven net zo lang (of langer) mooi ;(

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 19:07

lonnie schreef:
hmm laat het DR nou net een kei zijn in het afschepen van mensen :Y)

nou dan hebben ze aan mij een mooie... maar heb ze niet bij hun gekocht maar bij t'ruiterhuis in den haag... dus zij zorgen maar voor een goed passende oplossing

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:44

Nou ze zijn door aandringen van het ruiterhuis in den haag opgestuurd naar Italie, want DR wilde idd al afschepen dat het aan mijn zadel lag dat het zo al beschadigd is...
nou denk het niet die dingen heb ik 3 maanden waarvan 1,5 gebruikt en draag me stijgbeugelriemen onderlangs? en nu zou het aan mijn zadel moeten liggen nee best knap?

ook zeiden ze dat het niet aan het leer of bewerking kan liggen omdat het namelijk uit een stuk gehaald wordt ( 2 laazren ) dan nog heeft leer altijd zijn zwakke plekken en kan er ook iets met de behandeling niet geod gegaan zijn? hoe verklaar je het anders ?
Moet nu zeker nog 1,5 week wachten om te kijken wat de niro er zelf over te zeggen heeft? hoe dan ook hier moet echt een passende oplossing voor gaan komen.!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 12:14

Hopelijk doen ze er iets aan! vind het echt niet kunnen dat er of niks aan gedaan wordt, of het duurt eeuwen..

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 07:17

Daisies schreef:
Hopelijk doen ze er iets aan! vind het echt niet kunnen dat er of niks aan gedaan wordt, of het duurt eeuwen..

heb je inmiddels al wat gehoord? heb even op de site van consuwijzer gekeken, maar je staat gewoon volledig in je recht.
als je terug gaat binnen 6 maanden moeten HUN aan kunnen tonen dat het "jou"schuld is dat het zo snel is gaan slijten.
dus je heb of recht op een nieuw product/ passende oplossing of geld terug.
kijk even op www.consuwijzer.nl
gelukkig had ik me oude laarzen nog, maar dat is ook niet alles om weer mee te rijden zeg....
wacht het even af tot volgend weekend en als ik dan niets gehoord heb ga ik weer bellen en een brief opstellen.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 10:10

Bij mij was het niet binnen 6 maanden geloof ik. Ik heb ze al iets langer.. Maar ze zijn weer teruggestuurd naar de leverancier van NL. en ze heeft er een brief bij gedaan.

Ik heb dus geen oude laarzen. Alleen een paar hele mooie wedstrijd laarzen die ik niet wil gebruiken voor de training. En chaps, maar daar kan ik echt slecht mee dressuren..