Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shanna_W schreef:Ik heb ook bruine De Niro's, nu al 1,5 jaar ongeveer. Ik spring en cross ermee en gebruik ze af en toe ook thuisDus met goed cognac kleurig smeersel kun je ze poetsen? Ik durfde namelijk nooit met iets gekleurds erop zitten
Uprica schreef:Ik ga zaterdag terug met me laarzen, had de winkel gebelt want na 3 maanden en nu al slijtage aan de binnenkant van alleen me rechter laars van zowel de verf/ lak als het leer vind ik wel erg snel.....
ze wilt ze toch even bekijken gezien ze hier nog niet eeder klachten over had gehad.
vroeg ook of het niet aan me stijgbeugelriemen lag, maar nee want die draag ik onder langs.... dus ben benieuwd? hoop niet dat ik wordt afgescheept met dat ik er maar een kleurtje elke keer moet opsmeren.... want dat gaat natuurlijk niet werken...

maar de kwaliteit vind ik primatisje schreef:ik ben nog steeds erg blij met mn de niro's (heb ze nu 2 jaar) alleen wel jammer dat de kleur snel minder wordt. ze zijn blauw, maar als ik ze een week of twee heb gebruikt lijken ze groen te worden.. maar kiwi schoensmeer doet weer wonderen
laura444 schreef:tisje schreef:ik ben nog steeds erg blij met mn de niro's (heb ze nu 2 jaar) alleen wel jammer dat de kleur snel minder wordt. ze zijn blauw, maar als ik ze een week of twee heb gebruikt lijken ze groen te worden.. maar kiwi schoensmeer doet weer wonderen
Ik heb ze ook in het blauw besteld... voor als ze bij mij ook snel groen worden? wat voor schoensmeer gebruik jij?
Daisies schreef:Mijn laarzen zijn alweer klakkeloos terug gestuurd naar de winkel.. Ik wil gewoon een paar nieuwe.. Ben het er echt zat mee..
Uprica schreef:Daisies schreef:Mijn laarzen zijn alweer klakkeloos terug gestuurd naar de winkel.. Ik wil gewoon een paar nieuwe.. Ben het er echt zat mee..
die van mij worden ook terug gestuurd naar Drunen ( drunense ruiterhuis ) ben benieuwd waar ze mee terug komen? want voor dit geld verwacht ik wel goede kwaliteit en hoop niet afgescheept te worden met doe er maar een schoensmeersel op..... denk et niet....
Daisies schreef:Hopelijk doen ze er iets aan! vind het echt niet kunnen dat er of niks aan gedaan wordt, of het duurt eeuwen..