Relive challenges #1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-25 11:22

Em_ schreef:
Cchanny schreef:
Hmm zou het misschien kunnen omdat ik de ritjes registreer via mapmyfitness ?
Ze worden dan automatisch geimporteerd in Relive. Misschien dat ik daardoor wel foto's kan toevoegen?

Hier hetzelfde maar sinds gisteren kan ik ook geen foto's meer toevoegen helaas!

oliebol... Dat maakte het nou juist leuk. Die fotos er tussen..

pjer

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-25 11:34

ik had geklaagd in de playstore.. hun antwoord kwam neer op 'dan moet je de betaalde versie kopen'. ja vanuit hun snap ik het helemaal, maar ik denk toch dat dat niet gaat gebeuren..

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-25 12:58

Ik had begin dit jaar voor 10 euro een jaar gekocht. Zou idd zonde zijn als gratis niet eens meer 10 foto's geplaatst konden worden. Voor 10 euro vind ik het kopen nog wel prima, zeker met de trips voor dit jaar. Maar voor de meer simpele ritjes hoeft het van mij niet zo zeer, dan zijn die 10 foto's meer dan zat zegmaar. Betaald kan ik nu 100 foto's/filmpjes erin zetten. :=

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-25 13:13

pjer schreef:
ik had geklaagd in de playstore.. hun antwoord kwam neer op 'dan moet je de betaalde versie kopen'. ja vanuit hun snap ik het helemaal, maar ik denk toch dat dat niet gaat gebeuren..

Hier hetzelfde, ik ga er geen 40 euro voor betalen. Helaas, want de lol is er wel af zo als ik mijn ritten niet eens meer als paardrijden kan opslaan.

10 euro was inderdaad nog prima geweest. Daar heb je wel mazzel mee gehad nog puppy1128.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-25 13:36

Ik vind het jammer dat het niet aangekondigd is (volgens mij?), anders had ik wel begin dit jaar de goedkope prijs betaald maar nu ga ik echt geen volle mep betalen, dan maar geen foto's meer helaas!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-25 13:48

Chantalla schreef:
pjer schreef:

Hier hetzelfde, ik ga er geen 40 euro voor betalen. Helaas, want de lol is er wel af zo als ik mijn ritten niet eens meer als paardrijden kan opslaan.

10 euro was inderdaad nog prima geweest. Daar heb je wel mazzel mee gehad nog puppy1128.

Met kerst had ik 50% korting, dus 20 euro. Maar toen lukte het niet om die tegoed erop te krijgen. Achteraf maar goed ook. :')
Ik kreeg via de app een melding dat er op dat moment korting was, duurt dan enkele dagen geloof ik.

rollyjogered

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-25 20:04

als ik een filmpje wil maken krijg ik een popup over de betaalde versie. dan klik ik die weg en kom ik gewoon in het oude scherm waar ik max 10 foto’s toe kan voegen…. misschien heb ik dan nog een oudere versie en krijg ik die update straks ook ;(

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-25 21:09

Bijzonder überhaupt dat jullie nog foto’s konden toevoegen met de gratis versie.
Dat kon ik al maanden niet meer. Vandaar dat ik ben overgestapt naar de betaalde versie.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 13:28

Mijn rondje stappen in bak en erf werd onverwacht een blokje om. Hierdoor heb ik alleen Equilab aangehad.
Heb van zowel Equilab als relive een abo maar het lukt me niet om het gpx bestand te importeren naar relive. Wie heeft er tips?

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 14:06

Importeren moet via de laptop, dat kan niet via de app. Heb je dat geprobeerd? Op internet naar het tabblad instellingen en dan importeren (zo uit mijn hoofd). Daarna kan je de app openen en verschijnt het daar.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 15:27

Chantalla schreef:
Importeren moet via de laptop, dat kan niet via de app. Heb je dat geprobeerd? Op internet naar het tabblad instellingen en dan importeren (zo uit mijn hoofd). Daarna kan je de app openen en verschijnt het daar.

Ah dan zal dat het probleem zijn. Ik zal eens kijken of mijn bedrijfslaptop deze apps lust.
Dank voor jouw hulp!

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 15:37

SjonnieZ schreef:
Chantalla schreef:

Ah dan zal dat het probleem zijn. Ik zal eens kijken of mijn bedrijfslaptop deze apps lust.
Dank voor jouw hulp!

Op de laptop is het geen app, maar gewoon een site. Dus dat moet vast lukken.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-25 07:42

Ik heb gisteren een rondje met Veter gefietst en helaas kan ik inderdaad ook geen foto's meer toevoegen. Wat stom..

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 15:02

Ik kon van de week ook geen foto's meer toevoegen. Jammer hoor.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-25 11:08

Jammer, ik zie best wel al wat negatieve reviews bij de playstore. Hopelijk gaan ze er serieus naar kijken. 40 euro per jaar vind ik te veel

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 11:25

Ik heb het gevoel dat al dit soort apps slechter worden. Equilab geeft ook bijna niets meer als je niet betaalt.

Ik voegde vrijwel nooit fotos toe, dus op zich maakt het voor mij nu niet uit, maar wel jammer dat het achteruit gaat zo.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 16:42

Ik vind het tegenwoordig zo jammer dat je altijd maar overal moet voor betalen. Al zou het voor een jaar 10euro zijn ok... maar tis nu allemaal zo duur en ze verdienen er goud mee.

Vandaag wel heerlijk rondje gedaan!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-25 20:49

LoveBodin schreef:
Ik heb het gevoel dat al dit soort apps slechter worden. Equilab geeft ook bijna niets meer als je niet betaalt.

Ik voegde vrijwel nooit fotos toe, dus op zich maakt het voor mij nu niet uit, maar wel jammer dat het achteruit gaat zo.

Ik gebruikte voornamelijk fotos als ik wandelingen maakte op vakantie voor het thuisfront. Of als we een bijzondere route reden.

Ik denk dat ze eerst zoveel mogelijk mensen trekken met een heleboel opties en als ze dan genoeg gebruikers hebben, ze dan de opties verminderen..

Heerlijk rondje Inge!!

De tulpen velden komen hier ook eindelijk uit
Afbeelding

Afbeelding

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 23:49

Ja ik denk dat ik binnenkort rondje polder bij mijn ouders ga doen. Daar meer velden, hier veel meer koeien :') ook leuk nox wordt daar altijd wat meer voorwaards van

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 08:19

afgelopen weekend niet gereden, want de paarden gingen lekker de wei op.

Maar vrijdag avond nog even een geweldige zonsondergangsrit gemaakt, die wat langer werd dan gepland.
Maar de paarden hadden er zin in en het was zo mooi rustig op het strand.
We hebben echt hele stukken gegaloppeerd en op de terugweg liep April nog steeds te dribbelen :')

Hoe ouder hoe gekker met die Stinkert. (Ze is begin deze maand 22 geworden)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-25 17:29

pinkie87 schreef:
Ja ik denk dat ik binnenkort rondje polder bij mijn ouders ga doen. Daar meer velden, hier veel meer koeien :') ook leuk nox wordt daar altijd wat meer voorwaards van

Hier geeft oudpapier dezelfde reactie. :') Eerst slidingsstop en daarna voorwaarts verder gaan.

Wat fijn dat de strandrit zo goed ging! En wat heerlij kdat ze op deze leeftijd nog zo fit is!

rollyjogered

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 13:56

ik kan nu ook geen foto’s meer toevoegen zonder te betalen. dan maar hier delen :D

Afbeelding

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 16:30

rollyjogered schreef:
ik kan nu ook geen foto’s meer toevoegen zonder te betalen. dan maar hier delen :D

[ Afbeelding ]

Owwww wat super heerlijk!!!

Wij hadden gisteren choas op werk dus in de avond een heerlijke rondje gedaan om mijn hoofd leeg te maken. En komende week even niet aan het werk te denken.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 22:39

Vandaag waren de paarden zo relaxed dat we gewoon even netjes stil konden staan en een geocache konden loggen. Afbeelding
Verder een mooie ronde van 22,5 km gedaan vanaf huis naar het boomkroonpad en weer terug. Daar achter bij de parkeerplaats lag er ineens een giga hoop zand op het pad, dus daar hebben we wat creatief omheen gezigzagd tussen de bomen door en dan is het wel heel fijn dat de paarden de woorden Links en Rechts ook goed begrijpen want we stonden 2x bijna met de langboom tegen een eik en toch lukte het om en netjes langs te schuifelen :-)

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 22:54

Meer foto’s altijd leuk, jollyjogered! Mooie foto met die kaarsrechte bomen.
Mooie paarden Pjer en heerlijk die fanatieke stippel, Pinky