Als ik laarzen van 500 euro of meer haal is zonde met hoe snel ik vergeet om ze uit te doen in weide ect.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miefje schreef:Heeft iemand hier Cavallo Linus Jump? Het lijkt mij een mooie laars maar het is erg prijzig voor een middelbare scholier
Miefje schreef:Heeft iemand hier Cavallo Linus Jump? Het lijkt mij een mooie laars maar het is erg prijzig voor een middelbare scholier
SGorter schreef:Ik heb 8 weken moeten wachten maar ze zijn er eindelijk![]()
[ [url=m/pdyZlc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hele lastige maten (kuit 31 en hoogte 46) en ik dacht dat ik een laars had gevonden met precies mijn maten: 6LS (dus 39 voet, 31 kuit en 46 hoogte).
Die had ik besteld, maar het bleek dat deze niet meer gemaakt worden. Ik helemaal teleurgesteld, maar toch nog Petrie gemaild als laatste ‘redpoging’. Kreeg een heel aardig antwoord, ze wilden nog wel een laatste paar maken in mijn maat. Het was wel op maat gemaakt, dus die levertijden golden wel. 8 weken moeten wachten, maar ik ben helemaal happy!
Edit: het zijn de gewone Petrie Melbournes
blacksheep schreef:Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe stal/rijschoenen van Mountain Horse! De Classic Rider! Lekker stevig en ik wilde graag 1 paar schoenen voor zowel stal als rijden. Ik rij toch nooit wedstrijden oid. Wie heeft ze nog meer?
[ Afbeelding ]
Dee_Es schreef:blacksheep schreef:Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe stal/rijschoenen van Mountain Horse! De Classic Rider! Lekker stevig en ik wilde graag 1 paar schoenen voor zowel stal als rijden. Ik rij toch nooit wedstrijden oid. Wie heeft ze nog meer?
[ Afbeelding ]
Ik heb precies deze combi (ziet er bij mij alleen niet meer zo netjes uit).
Ik gebruik de stalschoenen elke dag, vorige paar is 13jaar mee gegaan.
Rijden gebruik ik ze niet zo vaak voor, meestal alleen buitenritjes. Voor de dressuur heb ik deze
[ [url=m/VP0Q1P.jpg]Afbeelding[/url] ]