[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TCA

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 16:46

Ik heb jullie hulp nodig!! Ik ben nog op zoek naar een leuk jasje. Ik heb een donkerblauwe KEP en laarzen (zie foto). Afbeelding

Heb ook nog bruine laarzen, bruine laarzen met witte accentjes en zwarte met bruine accentjes

Ik heb nu 2 dagen lang internet afgezocht, maar kan niks vinden. Ik wil voor mijn verjaardag een jasje op maat laten maken maar dat is pas in mei.. Voor nu de aankomende wedstrijden wil ik dus nog iets leuks.. Max +\- 250 euro.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 17:00

Wat zijn je eisen? Wil je softgell of 'gewone ' stof, steentjes of geen steentjes etc etc..
Een jasje tot 250 euro is nog al breed..

irry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 17:04

Ik ben heel happy met mijn donkerblauwe Horka Victory dus die raad ik iniedergeval aan haha

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 17:24

Zo dat is idd breed als je alleen nr de prijs gaat kijken!
Naast divoza ej en de dichtstbijzijnde ruiterzaak waar je denk ik wel een jasje kan kopen voor dat geld is er nog mp en de bokt markt dus ik denk wel dat je wat moet vinden hahaha

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:59

Anky heeft hele mooie jasjes! Denk dat een donker blauw jasje het mooiste is.

Froos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:56

Ik heb een donkerblauw jasje van anky, heel fijn! Ik dacht dat ik de Fancy heb

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:15

Puppetje schreef:
Ik wil zondag Celeris laarzen aan laten meten.

mag ik vragen of je al weet hoeveel je kwijt bent, zoja hoeveel? zit ook een beetje te kijken maar kan nergens de prijzen van celreis vinden

ik ben echt helemaal weg van jullie set alice en capriotje <3 hou echt van donkerblauw <3 maar donkerblauw op een fries gaat m niet worden denk ik :+

allemaal hele mooie setjes trouwens <3

TCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:32

Oei ja! Sorry dames, beetje vaag alleen budget te noemen :+ . Uh liefst softshell, maar stof mag ook. Ik heb een smalle taille dus geen recht model, want dat pas ik gewoonweg niet mooi. Liefst wel met een "hip" model of met ander kleurig randje of steentjes.. Niet te standaard/saaaai.

Ik had paar pagina's geleden een foto gepost van dit jasje Afbeelding die vind ik dus leuk en was niet duur. Is er niet meer in mijn maat.. Heb divoza nu gemaild of ze toevallig niet nog ergens hebben. Maar ben bang dat t niks gaat worden -O-

Hoe zit jullie Anky jasje? Beetje ademend? En hoe vallen die?

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:42

hannelover schreef:
Puppetje schreef:
Ik wil zondag Celeris laarzen aan laten meten.

mag ik vragen of je al weet hoeveel je kwijt bent, zoja hoeveel? zit ook een beetje te kijken maar kan nergens de prijzen van celreis vinden

ik ben echt helemaal weg van jullie set alice en capriotje <3 hou echt van donkerblauw <3 maar donkerblauw op een fries gaat m niet worden denk ik :+

allemaal hele mooie setjes trouwens <3

Ik had juist blauw op m'n Fries stond altijd super mooi! Geen foto's van geloof ik.

Tca ik heb dat ch jasje gepast en vond het helemaal geen fijne Voering in zitten. En de stof was best dun.

Ik zag gisteren ook weer een meisje met een Anky jasje blijf ze leuk vinden. Pasvorm was v mij niet goed.
Laatst bijgewerkt door Alice13 op 10-01-16 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:44

Heb ook een donkerblauwe anky van softshell met steentjes op de kraag en de knopen zijn een soort mega stenen. :+
Model is prima, maar persoonlijk heb ik niks met softshell. Wat een zweetbende in die jasjes. -O-

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:45

Skymarian, eigenlijk vind ik alle jasjes altijd warm! Haha

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:51

Dat ook. :')

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:00

Ik heb ook een donkerblauwe van Anky. De Fancy. Het enigste jasje wat direct fijn zat.

TCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:17

Alice13 oh echt!! Kijk dat zie je natuurlijk weer niet zo online :=

Ik ga in ieder geval Anky passen denk jk maar! Maar sta altijd open voor andere ideeën!!

En softshell zweetbende, klopt wel. Maar mijn kingsland jasje die niet softshell is, is ook HOT. Dus maakt voor mij weinig uit heb ik het idee :+

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 00:06

TCA schreef:
Ik heb jullie hulp nodig!! Ik ben nog op zoek naar een leuk jasje. Ik heb een donkerblauwe KEP en laarzen (zie foto). [ [url=m/rVU4Oz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb ook nog bruine laarzen, bruine laarzen met witte accentjes en zwarte met bruine accentjes

Ik heb nu 2 dagen lang internet afgezocht, maar kan niks vinden. Ik wil voor mijn verjaardag een jasje op maat laten maken maar dat is pas in mei.. Voor nu de aankomende wedstrijden wil ik dus nog iets leuks.. Max +\- 250 euro.

Op mp staat een mooi donkerblauw couture hippique te koop. Maat 42 meen ik. Maar er staan er een aantal.

TCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 00:22

vilheide schreef:
Op mp staat een mooi donkerblauw couture hippique te koop. Maat 42 meen ik. Maar er staan er een aantal

Thanks voor t meedenken :) !! Helaas gaat dat niet passen, heb namelijk maat 36..

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 00:56

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 07:53

Ook ik heb de horka victory in het blauw, super fijn jasje!

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 09:57

Tca: dit is een heel fijn jasje en mooi getailleerd en hij zit heel lekker ;) Afbeelding

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:34

Ik ben ook opzoek naar hulp. Heb heel internet al afgezocht naar het perfecte jasje maar kan niets vinden wat aansluit bij mijn wensen.. Zou hem graag op maat laten maken maar de bedrijven die echt mooie jasjes maken zitten zo enorm ver bij mij vandaan dat ik daar eigenlijk niet zoveel zin in heb.
Heb laatst een super mooi jasje van Animo besteld en daarna ook nog een ander model gepast maar dat hele model zit mij toch niet mooi waardoor dat merk (helaas) afvalt. Pikeur zit mij wel mooi maar die jasjes vind ik allemaal zo gewoon.. Kingsland zit ook niet erg mooi.

Ik rij nu in zwart/beige en dat wil ik eigenlijk zo houden. Maar soms vind ik het ook wel leuk om af te wisselen naar zwart/wit. Heb een hoofdstel in zwart/goud en zwart/zilver.

Afbeelding
Ik rij nu met de Pikeur Candela cream (ondertussen gelukkig niet meer zo gelig maar echt mooi beige)
Afbeelding

Een Nilette plastron in creme
Maar ik wil graag deze kopen: http://www.mijnplastron.nl/plastrons/pl ... goud_creme

En dan een zwarte Charles Owen Fiona maar wil samen met het nieuwe jasje ook een nieuwe cap en dat zou dan Samshield Cuir cap worden in het zwart.
Ik heb 2 jasjes, de Pikeur Diana en de Pikeur NG Shannon
Afbeelding
Maar zijn beide met zilver en in vind ze ondertussen gewoon lelijk :o
Ik wil graag een die niet zo lang is als de Diana en niet zo kort als de Shannon dus een tussenmaat. Netjes aansluitend (ben erg slank en lang) met blingbling maar niet over de top (maar mag wel gezien worden want de rest is erg basis wat ik heb) en het liefst dan goude of zwarte blingbling dus geen zilver.. Prijs maakt niet uit als het maar geen Anky is. Ik vind Manfredi érg mooi maar die kan ik niet in het zwart vinden..

Verder heb ik er nu de onderstaande Petrie laarzen bij maar heb ook nog de Athene die er bij zouden kunnen
Afbeelding

En tot slot nog het dekje. Wat een ellende! Na een aantal keer wassen zijn ze gewoon wit en dat is echt zonde..
Heb de BR Glamour Chic zadeldek in beige, Eskadron Zadeldek in beige en Eskadron Big Square Vanilla
Afbeelding
Ik vind zelf de BR het mooiste want die is niet zo druk en toch leuk met wat bling. De BS is wat mij betreft net iets te druk (kleur daarvan is tot nu toe wel het mooiste want na een aantal keer wassen is hij iets lichter geworden en hij lijkt nu ook niet veel lichter meer te worden gelukkig).

Deze lijkt mij echt gaaf maar is niet meer te koop...
Afbeelding

Kortom, ik wil een jasje en dekje maar weet niet welke :+

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:37

He dat eskadron Dekje wilde ik ook bij m'n set
Maar ook nog niet 2e hands gevonden
Mooi is die he

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:44

Ja ik vind die echt gaaf! Maar alleen nog maar in pony maat te krijgen helaas.. En tweedehands ook nog niet kunnen vinden..

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:50

Ben zo blij dat ik mijn lang gezochte dekje binnen heb *\o/*

De Schockemohle Champion creme/bruin zonder logo

Afbeelding

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:53

Prachtig! Mijn moeder zag die in créme volgensmij maar vond ook het logo te groot. Zo zonder logo is ideaal! :)

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 16:10

Bij horze verkopen ze hem met en zonder logo.
Ik wilde perse een zonder logo, omdat ik hem laat borduren met een eigen logo ;)