Heeft iemand van jullie ervaring met de Horka Atlanta Bruine Ruit van Amazone XL? Vind 'm heel erg leuk, ben benieuwd hoe ie valt en hoe de kwaliteit is
Ik heb 2 weken geleden op het EK Dressuur een Big Pearl jeans broek in m'n handen gehad, wat een mooie stof was dat zeg! Ze hadden ook een leuke softshell bodywarmer, maar ik vond hem te duur. Maar die broek...naisssss
Heeft dat merk ook een website Nadia? Kom via Google wel een link naar Amazone XL tegen, maar daar kom ik uit op een bestelformulier voor de broeken en wilde eigenlijk wel gewoon eventjes naar de verschillende producten kijken
Ik heb inderdaad de Big Pearl broeken in het assortiment gehad, super kwaliteit. Momenteel even niet vanwege leverings problemen (levertijden van 8 weken...). Als dat opgelost ik komen ze weer in het assortiment.
Silence
Heeft iemand van jullie ervaring met de Fuller Fillies Bootleg Jean Genie Rijbroek van AmazoneXL? Ik ben al super lang op zoek naar een jodphur broek, maar dankzij mijn korte beentjes vallen ze allemaal stuk voor stuk af.
Ja, ik heb er eentje erg fijne broek. Alleen de stof van de broekzakken is bagger zoals je hier in het topic kan lezen
NdV74
Geplaatst: 31-08-11 15:46
Ik heb die broek ook. Ik heb ook korte benen en hij valt prima. In het begin was hij ietsje te lang maar "gelukkig" is hij een heel klein beetje gekrompen in de was (alleen in de lengte).
Wat die broekzakken betreft, ik heb dat alleen bij de rijbroek-versie (kapotte zakken), niet bij de bootleg-versie.
Silence
Heb je deze broek ook? Die ik hierboven genoemd heb.
Keet
Geplaatst: 01-09-11 11:26
Klasien schreef:
Ik heb ook de FF JG bootleg, de lange variant. Voor mijn lange benen (1.81m) is deze broek nog te kort, ook als de zoom er uit is
Ik ben 1.83, en dus ook erg lange benen. Bij mij is ie net op het randje maar kan prima Zijn jouw benen nog een stukkie langer dus
fjordjes
Geplaatst: 01-09-11 11:27
Bij mij valt dat gelukkig nog mee. Heb soms wel een dikke rand omdat m'n rijbroek net wat te lang is. Gelukkig ben ik ook iets groter, 1.74. En ik ben op zoek naar shirtjes voor 't paardrijden, nu moet ik of in mijn eigen nette kleren of ik pik iets van m'n vriend. Weet iemand waar je leuke betaalbare (paardenmerk) shirts kunt kopen. Hoeven niet per see merken te zijn.
Kijken jullie weleens op de amerikaanse Ebay, daar is veel meer te krijgen dan in NL in grotere maten. Ik rijd zelf western maar ook voor de engelse ruiter is er veel te krijgen. Voor de prijs en verzenden hoef je het niet te laten.... Hier een linkje. http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=plu ... m270.l1313
Vankje
Geplaatst: 01-09-11 11:36
@Silence: Nee, die heb ik niet. Maar bij alle andere rijbroeken moet ik de pijpen omslaan, behalve bij mijn Stud One. Die zit precies goed Bij normale broeken moet ik trouwens ook vaak de pijpen naar binnen omslaan (of korter laten maken).
@fjordjes: Ik haal m'n shirtjes idd altijd bij H&M. Heb ook een paar paardrij-polo's van Decathlon, maar mijn H&M shirts zijn favoriet