Paardrijden in stijl.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 19:15

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 19:42

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:16

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 21:03

Hallo :wave: ,
Ik ben nieuw op dit topic, maar ik denk dat ik hier helemaal tussen pas.
Sinds kort heb ik mijn (eerste) eigen pony, en ik weet zeker dat ik in de toekomst "in stijl" ga paardrijden.
Ik hou vooral van Victoriaanse invloeden. Heb dan ook de nodige corsetten thuis liggen :o
Daarnaast draag ik erg graag rokken/ jurken. Heb zelfs een aantal jaren géén broeken gedragen, maar dat hield ik uiteindelijk niet meer vol met werk en andere dingen..

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 09:58

Bandida schreef:
Voor de winter graag deze links op de foto :+:
Gaat goed samen met een torques zie ik
http://www.polyvore.com/hazards_love/set?id=12180838

Heel Wikka. Tijdloos eigenlijk.

Even een gedachte: wat is het verschil tussen een koteka en borstvergroting? Behalve dan dat een koteka onschuldig is en de andere chirurgie, ik bedoel als uiting.
Borstvergroting is nog bedrog ook :P

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 10:57

Huertecilla schreef:
Even een gedachte: wat is het verschil tussen een koteka en borstvergroting? Behalve dan dat een koteka onschuldig is en de andere chirurgie, ik bedoel als uiting.
Borstvergroting is nog bedrog ook :P

_O-

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 12:02

WolinLotte schreef:
_O-

Noem het maar grappig ;)

Ik vind het geen stijl :P
Het is nog erger dan een auto met gerepareerde plaatschade: Mijn knulletje heeft zijn neusje van zijn moeder. Toch erg prettig dat dit schattige wipneusje geen verbouwde haakneus blijkt te zijn...
Uiteindelijk is onze partnerkeuze ook op fysieke kenmerken, op het fenotype van de genen, gebaseerd en versiering of symboliek iets heel anders dan optisch bedrog door verbouwing.

Terug naar die koteka of borsten is het beíden een vorm van sexuele intimidatie en de laatste beduidend realistischer bedrog dan de helder symbolische van de eerste 8-)
Versiering en kleding als uiting van individualiteit vertellen je iets over de persóón.
Een persoonlijke keuze in een uitgesproken stijl vertelt je heel wat anders dan een grijs-beige klof.
Kortom: niks mis met lichaamsverf/tatouages als stijlvolle klederdracht :D
Leve 'Pocahontas' (siliconenvrij)* *\o/*

* dat; 'wel/niet siliconenvrij' en andere fenotypische verbouwingsinfo zou tegenwoordig als kleine lettertjes achterop elke vrouw moeten staan als consumenteninformatie

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 12:53

Huertecilla schreef:
* dat; 'wel/niet siliconenvrij' en andere fenotypische verbouwingsinfo zou tegenwoordig als kleine lettertjes achterop elke vrouw moeten staan als consumenteninformatie

Doe bij mannen maar de 'hobby's', die zijn ook nooit helemaal wat ze lijken :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 13:00

Bandida schreef:
Huertecilla schreef:

Eens :j ..

Dan is zo'n koteka nog vrij onschuldig, maar als die af gaat, zou het kunnen uitmonden in een grote teleurstelling :j .. Bij een vergroting is het toch zo; what you see is what you get!!
Niet dat ik een borstvergroting prefereer, ik allerminst :)) , maar het is wellicht eerlijker dan een flinke push up beha, wat misschien wel hetzelfde effect kan hebben als de koteka!! :D

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 13:11

WolinLotte schreef:
Dan is zo'n koteka nog vrij onschuldig, maar als die af gaat, zou het kunnen uitmonden in een grote teleurstelling :j .. Bij een vergroting is het toch zo; what you see is what you get!!

:D jep, 't is niet echt, maar het IS er wel :P

yole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 15:22

Ben ik helemaal opgegaan in de zoektocht naar een historische identiteit, mis ik hier een stuk over koteka's en nepborsten...
Dat de koteka mountainbiker recht op de trappers staat, is denk ik ook niet zonder reden... Eén onopgemerkt kuiltje en je stoot zo een tand uit je onderkaak :+

Die tattoo arm is +:)+ Zou ik ook wel willen... De dracones hieronder is ook niet verkeerd...
http://users.telenet.be/jambox/dracones.png

De Cush en Chieftain's torcs op urweg.com zijn wel erg mooi zeg!!

Ik denk dat ik stijlmatig gezien in de late middeleeuwen/vroege renaissance terecht zal komen. Het plaatje moet echter volledig kloppen en, zoals je al zei HC, historisch correct met betrekking tot de voorouders van het gebied waar ik leef. Een tulband is weinig zinvol denk ik... Maar hier kan ik dus nog even over nadenken... Een stijlloze houding te paard wordt niet stijlvol met historisch correcte klederdracht... :+

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 15:30

Bandida schreef:
WolinLotte schreef:

:D jep, 't is niet echt, maar het IS er wel :P

Dus: ´what you see is artificially enhanced´.
Ik heb er onder ´mensenwelzijn´ een onderwerp over geopend.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 15:55

yole schreef:
Een stijlloze houding te paard wordt niet stijlvol met historisch correcte klederdracht... :+

Wel, een stijlvolle houding is nog niet gelijk een correcte Yole.
Neem de engelse jachtruiterij. Daar zie je decennialang voorbeelden van coherente stijl - houding - harnachement in combinatie met voor zelfs dat specifiek rijden heel veel puur foute uitvoeringen :D
Over het op wat voor manier ook correcte of incorrecte van de stijl en uitvoering van wat op het moment de nagestreefde houding is bij (FEI) dressuur zal ik het niet hebben :P Dat is off-topic 8-)

Bij jullie in de regio zijn er knap veel renaissance uitingen in bouwstijl en landschapsinrichting Yole. Er is ook wat dat betreft niets mis met integratie van het rijden zoals jij dat wil in een pre-napoleontische mode-stijl.
In wat nu een conferentiezaal is in de voormalige residentie van de duitse ridderorde bij jullie is de pilaar van de laat renaissance rijhal ´gevonden´. Beslist een bezoek waard met het idee van een speeltuin voor adelijke mannenhobbies in je achterhoofd :D

yole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 16:07

Huertecilla schreef:
Neem de engelse jachtruiterij. Daar zie je decennialang voorbeelden van coherente stijl - houding - harnachement in combinatie met voor zelfs dat specifiek rijden heel veel puur foute uitvoeringen :D
Over het op wat voor manier ook correcte of incorrecte van de stijl en uitvoering van wat op het moment de nagestreefde houding is bij (FEI) dressuur zal ik het niet hebben :P Dat is off-topic 8-)

Idd, dat is waar... al had ik geen van beide voorbeelden voor ogen mbt correct... Het goede voorbeeld staat in je profiel.. :D

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 16:12

yole schreef:
Huertecilla schreef:

Idd, dat is waar... al had ik geen van beide voorbeelden voor ogen mbt correct... Het goede voorbeeld staat in je profiel.. :D

Dank je :o

Nu nog een woonplek, ´stal´ruimte en leslokaal in Alden-Biezen *D

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 00:55

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 01:03

Cambiar schreef:
Oh Bandida!!! Wat en schat, al die idee'tjes!
Ken je nog zo'n site? Ik heb zo gezocht naar zo'n leuke sites.
Er staan dingen in die echt m'n stijl zijn!

Dat is allemaal geknipt en geplakt met Polyvore.. hier kijk: http://www.polyvore.com/
Kan je zelf helemaal mee uit de bol gaan ;) (bovenaan op 'maak' klikken)

yole

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 01:15

Citaat:
Dat is allemaal geknipt en geplakt met Polyvore.. hier kijk: http://www.polyvore.com/
Kan je zelf helemaal mee uit de bol gaan ;) (bovenaan op 'maak' klikken)

Ooww... Je kan je eigen outfit samenstellen! Waarom bestaat dit niet voor mannen?

Bandida schreef:

Die snap ik niet... :o?

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 02:05

yole schreef:
Ooww... Je kan je eigen outfit samenstellen! Waarom bestaat dit niet voor mannen?

Nee dat is een collage-machine. Je plukt beelden van het net, dat ding snijdt automatisch de achtergronden weg, en je plakt het kunstig samen. Kan dus even goed voor mannen, of voor andere onderwerpen als kleding. Maar het is wel zo dat bijna alle prentjes van kleding (met prijs!) die er al in zitten op vrouwen gericht zijn ja.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 12:05

Bandida schreef:
yole schreef:

Nee dat is een collage-machine. Je plukt beelden van het net, dat ding snijdt automatisch de achtergronden weg, en je plakt het kunstig samen. Kan dus even goed voor mannen, of voor andere onderwerpen als kleding.

Is een heel interessant (leerzaam!) sociaal experiment om de collages te zien welke goede vrienden van je maken; hun perceptie van jouw identiteit, stijl 8-)

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 12:22

Huertecilla schreef:
Is een heel interessant (leerzaam!) sociaal experiment om de collages te zien welke goede vrienden van je maken; hun perceptie van jouw identiteit, stijl 8-)

Ja ik heb er eentje voor jou als voorbeeld :P
Moet alleen nog even uitzoeken hoe je die online kan zetten..

yole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 12:52

Bandida schreef:
Huertecilla schreef:

Moet alleen nog even uitzoeken hoe je die online kan zetten..

Woeha!! Dat is idd een leuk sociaal experiment... :j

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 13:16

yole schreef:
Woeha!! Dat is idd een leuk sociaal experiment... :j

Jamaar dat voorbeeldje is maar een oefening collagemaken hoor, gewoon met topics die hier de laatste tijd voorbij kwamen.
Plaatjes maken 'in de stijl van' voor mekaar lijkt me inderdaad ook wel een leuk idee!!

Afbeelding

Hier is de url: http://www.polyvore.com/amazons/set?id=16098192

De volgende is een 'paardrijden in stijl' idee! Ik bedenk net dat ik m'n eigen paard er kan in plakken, handig om te kijken of de jurk wel op een vos past ;)

ps: echt niet moeilijk dit! dit plaatje had ik op een half uurtje bij mekaar :D

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 14:17

Bandida schreef:
Huertecilla schreef:

+:)+

yole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 14:19

Hoe? Staat die hierboven al niet? Fenotype 100% amazon... :D