De set is donkerbruin. Ik zal za op wedstrijd even een foto maken.
RivellaLight
Geplaatst: 27-04-14 18:01
Passionato schreef:
Nog iemand hier met een geblingt plastron? Ik ben nl het wasvoorschrift kwijt, en weet niet meer hoe je hem ook alweer het best kon wassen. In het bijgeleverde waszakje iig!
Ik ben op zoek naar een zwarte Anky Classic maat 36. Ik heb er al eentje gehad in donkerblauw en deze verbouwd, zie pagina 51. Ik heb deze verkocht en een tijd in een grijs jasje gereden, maar door de verkoop van mijn paard wil ik nu graag een zwart jasje om te pimpen. Het Anky model beviel goed en had een mooie snit. Maar nu kan ik er geen vinden, grr, ja in een webshop waar ze dezelfde nieuwprijs vragen als 5 jaar geleden terwijl er nu alweer een nieuwe collectie Anky jasje uit is. Ik zal zometeen nog even een foto posten van mijn grijze, die is te koop en ook flink verbouwd
Mijn set bestaat uit: - HH Cap pro leather waarvan ik het zilveren stuk zelf in het zwart lak heb gespoten - Lipica Cambridge zwarte laklaarzen - BR dekje Techno wit met zwarte bies - BR Eston hoofdstel waarvan ik de lakfrontriem van de Kingston erop heb gedaan - Plastron van Plasta Lique - Handsschoen de gewone witte Roeckl - Lakriem uit Tenerife - Rijjasje is van de Zara (25,-) donkerblauwe krijtstreep, hoefde er alleen extra knopen op te zetten !