[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 18:09

Bij het Drunens ruiterhuis? En anders kun je hem daar wel bestellen!

Michelle77

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 18:17

Ben geslaagd voor een nieuwe witte broek, voor echt weinig! Normaal 69,95 Nu in de aanbieding voor 20% korting, dus 55,95!

Deze is het geworden, rechts bij de riemlussen zit dan het label van EJ net of het een jeans is, ook in zilver. Echt gaaf.
Afbeelding

Even een detailfoto :) Ga vrijdag even fröbelen met m'n rhinestones, er is een steentje af en misschien ga ik er nog een paar bijzetten.
Afbeelding
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 22:37

Daar ga ik morgen ook voor kijken!! Voor €1,- 8-)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 22:43

Moderatoropmerking:
Een aantal 'vraag/aanbod'reacties verwijderd, dat is niet de bedoeling in dit topic, hiervoor hebben we de boktmarkt. www.bokt.nl/markt

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:08

hallo allemaal,

Ik kom weer eens binnenvallen, ik ben langzaam aan het kijken voor een nieuwe set voor erbij en heb deze laarzen net nieuw binnen:
Afbeelding

Nou ben ik opzoek naar een cap die hier mooi bij past hebben jullie oplossingen ik heb een vrij moeilijk hoofd heb nu een GPA die zit als gegoten, maar tot op heden ben ik nog niet echt een kleur tegen gekomen dat ik denk, ja dit is hem.. Daarbij komt dat het een cap voor erbij /tweede set is dus heb ook geen zin om 700 voor een cap uit te geven.. helpp

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:12

Dillema!

Heb eindelijk een nieuwe cap gevonden die me aanstaat.

Maar ik heb een donkerblauw wedstrijdjasje
[ img ]

En ik cross in het kobaltblauw met zwart op een wit paard
[ img ]

En het gaat om deze cap
https://www.google.nl/search?q=gpa+easy ... B600%3B600

Een blauwe of een zwarte dat is de vraag?

Heb nu een gpa titium die is meer donkergrijs

2 caps vind ik te duur

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:43

Mooie laars, Annika. Zelf ben ik niet zo thuis in cap's. Misschien iemand anders?

Je foto's zijn niet zichtbaar, Friesam!

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:53

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:58

annika_s schreef:
hallo allemaal,

Ik kom weer eens binnenvallen, ik ben langzaam aan het kijken voor een nieuwe set voor erbij en heb deze laarzen net nieuw binnen:
[ Afbeelding ]

Nou ben ik opzoek naar een cap die hier mooi bij past hebben jullie oplossingen ik heb een vrij moeilijk hoofd heb nu een GPA die zit als gegoten, maar tot op heden ben ik nog niet echt een kleur tegen gekomen dat ik denk, ja dit is hem.. Daarbij komt dat het een cap voor erbij /tweede set is dus heb ook geen zin om 700 voor een cap uit te geven.. helpp

Mooie laarzen!!
Ik wil straks ook nog bruine laarzen en een bruine cap, heb nu de Uvex Suxxeed en is erg fijn!! Heb hem in het zwart maar laat die door mijn broer airbrushen in de juiste kleur bruin en een eigen design, dan weet ik zeker dat het de kleur is die ik wil ;)

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 15:00

friesam schreef:

Blauw! Al twijfel ik wel een beetje of de blauwe kleuren van je jasje en dan je nieuwe cap wel bij elkaar matchen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 15:59

Ik ben er ook uit wat mijn wedstrijd outfit gaat worden!! Zojuist dezelfde broek als Michelle77 heeft gekocht bij Epplejeck (Voor maar 1 eurie 8-) ) en dan ga ik binnenkort nog een keer kijken voor een mooi grijs rijjasje erbij. Mijn rijlaarzen zijn zwart, tuig is ook zwart en dan wil ik nog op zoek naar een mooi wit dekje met een grijze bies :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 15:59

friesam schreef:

Ik zou hierbij zeker voor blauw gaan! Onwijs mooi ook zeg!!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 16:27

Wow wat een koopje Marjoow!!

Zou willen dat ik vrij was geweest en zo dichtbij Amersfoort had gewoond :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 18:38

annika_s schreef:
hallo allemaal,

[ Afbeelding ]

Heb ook ongeveer deze kleur laarzen en heb er een cap van Busse bij in het bruin

RM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 20:18

Merrr schreef:
Hoi,

Hier een stille meelezer... :D

Heeft iemand ervaring met de horsea jasjes?
Of eventueel een aanrader. Zoek een mooi lang model grijs jasje met zwarte bies/kraag.

Ik heb zelf een jasje van horsea en is echt fijne kwaliteit. Zit bij mij als gegoten. Je kunt er ook zelf een jasje samenstellen! Anders even op de site kijken :)

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 20:39

annika_s schreef:
hallo allemaal,

[ Afbeelding ]

Ik heb precies dezelfde laarzen en heb er een blauwe KEP cap bij en een bruine Charles Owen. Ik vind het allebei erg mooi!

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 23:36

Ik start nu al in het blauw dus een blauwe cap heb ik al :)

Maar zoek er nu dus een bruine bij, Charles owen heb ik laatst op gehad maar ook hier echt een toot hoofd hihih

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 08:33

@Tessas, heb jij misschien een foto van je set? Ben reuze benieuwd! En hoelang duurde het voordat die binnen was?

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 08:36

annika_s, ik heb een samshield, heerlijke cap! Ik paste ook niet veel, maar die zat gelijk goed!
Alleen heb ik dan de goedkope versie, de shadow matt, die zie je meestal in het blauw en zwart, maar ik zag hem laatst bij drunensruiterhuis ook in het bruin voorbij komen. Hoe de kleur precies uitvalt weet ik niet, maar lijkt in de buurt te komen. (al vertekenen de kleuren op mijn laptop nog wel eens)
http://www.drunensruiterhuis.nl/ruiter/ ... 3/C/245818

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:29

Ik wou ook zeggen een CO staat er denk ik erg mooi bij!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:40

Ik woon dus dicht bij Amersfoort, maar moest helaas werken :(. Gefeliciteerd Marjoow! Leuke broek (ook Michelle natuurlijk)
@ Nando: Samshield zit echt heeeerlijk inderdaad!

Vraagje; met Koningsdag is hier in Rhenen altijd een groot concours. Nu vind ik het altijd leuk om dan een beetje in het thema te gaan (zonder dat het over de top is uiteraard, het moet met classy blijven).
Voorgaande jaren had ik rood-wit-blauwe bandages bij het losrijden. Het nadeel is dat je die banen over elkaar bandageert en dus wit blauw, met alleen bovenaan rwb hebt..
Nu heb ik echt onwijs leuke springschoenen gezien in rood-wit-blauw voor maar E 17,-
Heeft iemand anders nog leuke ideetjes? Ik heb een donkergrijs en blauw jasje (ik ga waarschijnlijk voor de grijze dit weekend), en het paard is heel donker koffievos ( hoop mensen denken dat hij zwart is van afstand).
Misschien iets oranjes in mijn knot ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:00

Een oranje speld op plastron?

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:38

Dat is ook een goed idee! Ik heb eigenlijk een kant en klare plastron van geblingt, maar ik kan best mijn oude nog uit de kast trekken met een andere speld!

YvvvWedg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:19

Ik heb donkerblauw jasje met zelf glitters en alles erop gezet, donkerblauwe cap en sinds van de week donkerblauwe lak laarzen met glitters. en een wit deukje met een donkerblauwe rand erin (dekje van stal). Ook heb ik rood, wit, blauwe wokkels in mn haar, gewoon op de markt gekocht voor 2 euro. Staat echt super gaaf! Ik heb donkerbruine pony en vind het er echt super mooi opstaan.