Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 11:59

In den haag kan het nu ook... alleen is dat niet veel dichterbij :')

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 21:37

Ik heb mijn laarzen vandaag eindelijk thuis gekregen!
Ik vindt ze suuper mooi, alleen ik had het croco leer ietsjes donkerder verwacht maargoeed.. :)
Om mijn kuiten zitten ze helemaal super, ik was echt bang dat mijn kuiten in die 8 weken gegroeid waren en dat ik opeens die laarzen niet meer dicht krijg :+
Ik vindt ze zelf alleen vrij hoog, zonder hakje kan ik ze niet aan en met hakje zitten ze ook hoog in mijn knieholte!
Hopelijk zakken ze nog iets in!!
Ik zal snel een foto plaatsen :D

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 14:57

Pff ik begin toch te twijfelen of ik ze niet té hoog vindt.. Ik heb Drünen al gebelt of het goed is!
Ze zitten (mét hakje én zooltje) ver bovenin mijn knie holte ik kan mijn been nauwelijks buigen! Als ik mijn been buig dan kreukt de dressuur boog ook een beetje..
Bij Drünen zijden ze dat ze ongeveer nog 1,5 cm inzakken en dat ik deze week maar een beetje door het huis moest gaan lopen om te kijken of dat het dan beter gaat!
Heeft iemand hier ook ervaring mee? zakken ze daadwerkelijk nog genoeg in? :)
Ik hooooop het zo, want ik wil ze nou echt hebben na 8 weken. :P

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 17:35

Ze zakken echt ver in hoor, ik vind die van mij nu veel te laag!

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 17:56

bij mij zijn ze nu ook 1 cm hoger aangemeten dan mijn oude bruine deniros, ze zakken tog aardig in.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 18:16

_Lizzy_ schreef:
Pff ik begin toch te twijfelen of ik ze niet té hoog vindt.. Ik heb Drünen al gebelt of het goed is!
Ze zitten (mét hakje én zooltje) ver bovenin mijn knie holte ik kan mijn been nauwelijks buigen! Als ik mijn been buig dan kreukt de dressuur boog ook een beetje..
Bij Drünen zijden ze dat ze ongeveer nog 1,5 cm inzakken en dat ik deze week maar een beetje door het huis moest gaan lopen om te kijken of dat het dan beter gaat!
Heeft iemand hier ook ervaring mee? zakken ze daadwerkelijk nog genoeg in? :)
Ik hooooop het zo, want ik wil ze nou echt hebben na 8 weken. :P

hier hetzelfde, ook bij drunen gekocht. na een jaar zijn ze nog steeds niet gezakt en ik vind ze ook te hoog. bij mij is de boog idd ook gekreukt

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 18:35

Citaat:
hier hetzelfde, ook bij drunen gekocht. na een jaar zijn ze nog steeds niet gezakt en ik vind ze ook te hoog. bij mij is de boog idd ook gekreukt

ik twijfel echt, ik wil wel zeker ervan zijn dat mijn laarzen goed zijn voor die prijs!
ga denk ik toch maar weer terug naar Drünen voor de zekerheid.. ookal is het wel 1,5 uur rijden met de auto ;(

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 20:47

Afbeelding

Afbeelding

<3

Ga deze week nog maar wat door huis lopen in de hoop dat ze nog genoeg zakken, anders aan het eind van de week maar weer terug!
balennnnnn

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 20:55

mooie laarzen hoor! zit er nou een soort steuntje voor je spoor aan de zijkant van je voet (onder je enkel)?

ik ben nog steeds erg blij met mn de niro's (heb ze nu 2 jaar) alleen wel jammer dat de kleur snel minder wordt. ze zijn blauw, maar als ik ze een week of twee heb gebruikt lijken ze groen te worden.. maar kiwi schoensmeer doet weer wonderen :)

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:00

@ tisje: ja dat is inderdaad voor je spoor dat hij niet afzakt. :)

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:04

Wow, die zijn mooi Lizzy!
Ik ben nog steeds erg blij met die van mij, maar als ik nog eens nieuwe moet (of wil), neem ik die hierboven staan denk ik ook.

Ik Drunen zeiden ze tegen mij dat ik ze niet te hoog moest nemen, omdat ik ze ging gebruiken voor springen en omdat ze niet superveel inzakken. Ze zitten bij mij nu precies goed :)

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:07

Lisa91 schreef:
Wow, die zijn mooi Lizzy!
Ik ben nog steeds erg blij met die van mij, maar als ik nog eens nieuwe moet (of wil), neem ik die hierboven staan denk ik ook.

Ik Drunen zeiden ze tegen mij dat ik ze niet te hoog moest nemen, omdat ik ze ging gebruiken voor springen en omdat ze niet superveel inzakken. Ze zitten bij mij nu precies goed :)

pff hadden ze dat maar ook tegen mij gezegt }:0
ik dressuur wel veel maar dan is het ook wel belangrijk dat je naast het rijden gewoon kan lopen en niet als je gaat zitten zowat de bovenste drukknoop knapt en de dressuur boog kreukt!
Ik denk als ze 1cm lager zijn dat het dan goed is, zouden ze niet aan de achterkant bij je knieholte er een stukje kunnen uitsnijden ofzo?

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 06:35

Wow lizzy, die zijn mooi! Os dat gewoon cognac kleur of niet?

Ik heb mn de niro's nu 3,5 jaar bijna 4 jaar, is me toch vant weekend de rits kapot gegaan aan mn rechterlaars, dan van onder tot aan de sporenbeschermer, dus bovenaan zit t nog vast.. ik hoop dat de schoenmaker er iets aan kan doen, anders word t wel weer een heel duur grapje

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 07:17

laarzen in laten zetten bij de niro's kost 50 euro voor de 2 althans dat heb ik er toen voor betaald

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 07:38

die zijn echt heel erg mooi lizzy :+:

dat verkleuren deden mijn bruine ook wel... maar idd, wat kiwi cognac smeer erop en ze zijn weer als nieuw :j
Vriendin van me zoekt nog blauwe excemplaren volgens mij... maar die blijven dus ook mooi na regelmating insmeren met goede kleur-poets?

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 09:44

Ik heb ook bruine De Niro's, nu al 1,5 jaar ongeveer. Ik spring en cross ermee en gebruik ze af en toe ook thuis :-) Dus met goed cognac kleurig smeersel kun je ze poetsen? Ik durfde namelijk nooit met iets gekleurds erop zitten :+

Edit: Ik heb ook het oude model in het zwart, maar das voor dressuur op wedstrijd ;-) Was het bijna vergeten te vermelden ;-) Ben dan ook helemaal verliefd op die bruine!

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 09:50

chelletju schreef:
laarzen in laten zetten bij de niro's kost 50 euro voor de 2 althans dat heb ik er toen voor betaald

Oke! dan heb ik misschien toch nog hoop :)
en wat gaan ze dan precies doen? en moeten ze dan terug naar Italie of doen ze dat gewoon in drunen ofzo??

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 11:37

Ik ben mijn laarzen nu al bijna 3 maanden kwijt en ik ben het er echt zat mee... :(

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 13:37

Bij mij zijn ze ook niet erg veel ingezakt, zeker geen 2 cm!!
Heel mooi trouwens hierboven met die lichte stiksels en croco details! :j

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 13:38

mijn bruine zijn best veel ingezakt eigenlijk.
De zwarte heb ik net nieuw... maar die zijn een stuk stugger, dus ik verwacht ook dat die wat minder zakken.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 13:41

de mijne ook totaal niet, maar ik leg ze ook altijd neer.

moet wel zegegn dat bij de tabacco de kleur snel aan de binnenkant snel slijt.
hebben meerdere mensen daar last van?

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:32

ginouque schreef:
Wow lizzy, die zijn mooi! Os dat gewoon cognac kleur of niet?

Ik heb mn de niro's nu 3,5 jaar bijna 4 jaar, is me toch vant weekend de rits kapot gegaan aan mn rechterlaars, dan van onder tot aan de sporenbeschermer, dus bovenaan zit t nog vast.. ik hoop dat de schoenmaker er iets aan kan doen, anders word t wel weer een heel duur grapje

Nee het is de Oxfort kleur! :D

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 05:58

c_alsemgeest schreef:
die zijn echt heel erg mooi lizzy :+:

dat verkleuren deden mijn bruine ook wel... maar idd, wat kiwi cognac smeer erop en ze zijn weer als nieuw :j
Vriendin van me zoekt nog blauwe excemplaren volgens mij... maar die blijven dus ook mooi na regelmating insmeren met goede kleur-poets?

ze blijven opzich heel mooi, maar je moet ze wel eens per 1 of 2 weken met donkerblauwe schoensmeer poetsen... en laat kiwi nou net in nederland (wel in belgie) donkerblauwe schoensmeer maken... dus ik heb toendertijd een doos met 20 blikjes kiwi schoensmeer vanuit belgie hierheen laten komen :D

Spijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 17:36

c_alsemgeest schreef:
mijn bruine zijn best veel ingezakt eigenlijk.
De zwarte heb ik net nieuw... maar die zijn een stuk stugger, dus ik verwacht ook dat die wat minder zakken.

Heb je misschien een foto van jouw zwarte ?
En wat hebben ze ongeveer gekost ?

Mijn konigs laarzen zijn versleten en ben van plan om nu de niro's te kopen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 16:24

Even als vergelijking met mijn bruine... dan is ook goed te zien hoeveel die ingezakt zijn. Ze zijn beide hetzelfde model en de maten zijn ook gelijk.
Afbeelding

Hier de zwarte:
Afbeelding

Afbeelding