Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Lizzy_ schreef:Pff ik begin toch te twijfelen of ik ze niet té hoog vindt.. Ik heb Drünen al gebelt of het goed is!
Ze zitten (mét hakje én zooltje) ver bovenin mijn knie holte ik kan mijn been nauwelijks buigen! Als ik mijn been buig dan kreukt de dressuur boog ook een beetje..
Bij Drünen zijden ze dat ze ongeveer nog 1,5 cm inzakken en dat ik deze week maar een beetje door het huis moest gaan lopen om te kijken of dat het dan beter gaat!
Heeft iemand hier ook ervaring mee? zakken ze daadwerkelijk nog genoeg in?
Ik hooooop het zo, want ik wil ze nou echt hebben na 8 weken.
Citaat:hier hetzelfde, ook bij drunen gekocht. na een jaar zijn ze nog steeds niet gezakt en ik vind ze ook te hoog. bij mij is de boog idd ook gekreukt
Lisa91 schreef:Wow, die zijn mooi Lizzy!
Ik ben nog steeds erg blij met die van mij, maar als ik nog eens nieuwe moet (of wil), neem ik die hierboven staan denk ik ook.
Ik Drunen zeiden ze tegen mij dat ik ze niet te hoog moest nemen, omdat ik ze ging gebruiken voor springen en omdat ze niet superveel inzakken. Ze zitten bij mij nu precies goed

Dus met goed cognac kleurig smeersel kun je ze poetsen? Ik durfde namelijk nooit met iets gekleurds erop zitten 
Was het bijna vergeten te vermelden
Ben dan ook helemaal verliefd op die bruine! ginouque schreef:Wow lizzy, die zijn mooi! Os dat gewoon cognac kleur of niet?
Ik heb mn de niro's nu 3,5 jaar bijna 4 jaar, is me toch vant weekend de rits kapot gegaan aan mn rechterlaars, dan van onder tot aan de sporenbeschermer, dus bovenaan zit t nog vast.. ik hoop dat de schoenmaker er iets aan kan doen, anders word t wel weer een heel duur grapje
c_alsemgeest schreef:die zijn echt heel erg mooi lizzy
dat verkleuren deden mijn bruine ook wel... maar idd, wat kiwi cognac smeer erop en ze zijn weer als nieuw
Vriendin van me zoekt nog blauwe excemplaren volgens mij... maar die blijven dus ook mooi na regelmating insmeren met goede kleur-poets?
c_alsemgeest schreef:mijn bruine zijn best veel ingezakt eigenlijk.
De zwarte heb ik net nieuw... maar die zijn een stuk stugger, dus ik verwacht ook dat die wat minder zakken.