Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bloodymary schreef:Een gezamenlijk doel misschien weer? En met dit weer en extra vrije dagen deze maand zal er best wel wat gereden worden. Misschien het aantal deelnemers (dat gemiddeld per maand mee doet) x 50 km?
Zelf haal ik er altijd wel meer dan 100 in een maand.
SjonnieZ schreef:Ik had de problemen die jullie schetsen al langer. Dat is de reden dat ik een abo genomen heb. Maar ja als die sterk in prijs gestegen is stop ik daar einde jaar ook mee.
Wat de challenge betreft. Na lang zoeken blijkt Iwan niet allen artrose rond het si gewricht te hebben maar ook voor. Ik weet dus niet wat nog gaat lukken.
Hij is behandeld maar ik heb eerder een paard gehad met dezelfde combi van klachten en die heb ik uiteindelijk een mooie lange zomer op de wei gegund en in de herfst laten inslapen.
Iwan is weliswaar jonger ( wordt 12!in juni) maar ook hij hoeft niet met continu pijn voor mij door het leven.
We gaan dus zien wat hij aangeeft. Zo spijtig want het is een fantastisch lief dier.
Chantalla schreef:Oh dat is ontzettend balen… Je hebt ook net een nvvr weekend voor de boeg of niet?
SjonnieZ schreef:Chantalla schreef:Oh dat is ontzettend balen… Je hebt ook net een nvvr weekend voor de boeg of niet?
Yes ben organisator van het heuvelland weekend en zit nu op de camping terwijl de groep een rit maakt. Monfortland en Groesbeek heb ik afgezegd. Allemaal te zwaar terrein. Hopelijk lukt Someren wel nog evt met een geleend paard.
Bloodymary schreef:Dat is ook balen, zit je daar en zie je iedereen lekker rijden. Maar komt vast wel weer, anders inderdaad met een geleend paard.
Grappig, kende ik niet de NVVR. Maken die ook een rit in Someren? Daar staat mijn paard.
Oh, kamperen zelfs bij ons op stal zie ik! Met Pinksteren. Helaas ben ik dan zelf net naar Italië. Had me wel leuk geleken, mensen van hier in het echt te zien.
SjonnieZ schreef:Chantalla schreef:Yes ben organisator van het heuvelland weekend en zit nu op de camping terwijl de groep een rit maakt. Monfortland en Groesbeek heb ik afgezegd. Allemaal te zwaar terrein. Hopelijk lukt Someren wel nog evt met een geleend paard.
Dat lijkt me zo zuur… Montferland zag ik, anders waren we elkaar daar tegen gekomen, eindelijk een keer haha.