Relive challenges #1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sabbientje

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 09:30

Bij mij zijn gisteren wel foto's toegevoegd.
En bij het maken van een filmpje kan ik die dan wijzigen.

Gisteren mijn eerste avond buitenrit van de zomertijd gehad. Wat heerlijk.

overigens de challenge van vorige maand niet gehaald. Te weinig gereden helaas.

Hebben we al ideeën voor deze maand?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 12:52

Een gezamenlijk doel misschien weer? En met dit weer en extra vrije dagen deze maand zal er best wel wat gereden worden. Misschien het aantal deelnemers (dat gemiddeld per maand mee doet) x 50 km?

Zelf haal ik er altijd wel meer dan 100 in een maand.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 08:13

Bloodymary schreef:
Een gezamenlijk doel misschien weer? En met dit weer en extra vrije dagen deze maand zal er best wel wat gereden worden. Misschien het aantal deelnemers (dat gemiddeld per maand mee doet) x 50 km?

Zelf haal ik er altijd wel meer dan 100 in een maand.

Leuk idee!

Ik heb gekeken en ongeveer hebben we 21 deelnemers :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 08:16

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 08:21

Leuke uitdaging! Ik doe weer mee.
Tot nu toe staan er heel veel buitenritten gepland, met dit mooie weer, lange avonden, vrije dagen en hoefschoenen die ingelopen moeten worden (betekent dus meer, maar kortere ritten/wandelingen)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 08:24

LoveBodin schreef:
Leuke uitdaging! Ik doe weer mee.
Tot nu toe staan er heel veel buitenritten gepland, met dit mooie weer, lange avonden, vrije dagen en hoefschoenen die ingelopen moeten worden (betekent dus meer, maar kortere ritten/wandelingen)

Heerlijk vooruitzicht! Genieten!

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 08:46

Hier inmiddels ook problemen met Relive. Misschien wel hetzelfde als jij Pjer? Eerder had ik opties als ik drukte op video maken, dan kon ik daar ook de activiteit omzetten van overig naar paardrijden en foto's aan en uitzetten). Zodra ik nu op video maken druk, dan zijn er helemaal geen opties meer. Ik kan dus zo niks registreren als paardrijden -O-

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 08:46

Hmm zou het misschien kunnen omdat ik de ritjes registreer via mapmyfitness ?
Ze worden dan automatisch geimporteerd in Relive. Misschien dat ik daardoor wel foto's kan toevoegen?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 09:38

ik denk dat dit inderdaad sinds de laatste update is. Overigens heb ik -dacht ik- wel ergens standaard staan dat al mijn ritten 'paardrijden' zijn, ik hoef het dus niet per rit om te zetten.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 10:09

Het geld voor de premium is ook enorm gestegen wat ik jammer vind.
Vorig jaar had ik het nog wel, maar nu ga ik het niet meer doen. Zonde..

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 10:25

Ik had de problemen die jullie schetsen al langer. Dat is de reden dat ik een abo genomen heb. Maar ja als die sterk in prijs gestegen is stop ik daar einde jaar ook mee.

Wat de challenge betreft. Na lang zoeken blijkt Iwan niet allen artrose rond het si gewricht te hebben maar ook voor. Ik weet dus niet wat nog gaat lukken.
Hij is behandeld maar ik heb eerder een paard gehad met dezelfde combi van klachten en die heb ik uiteindelijk een mooie lange zomer op de wei gegund en in de herfst laten inslapen.
Iwan is weliswaar jonger ( wordt 12!in juni) maar ook hij hoeft niet met continu pijn voor mij door het leven.
We gaan dus zien wat hij aangeeft. Zo spijtig want het is een fantastisch lief dier.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 10:59

Oh jeetje SjonnieZ, dat is echt heel heftig nieuws! En dan zo jong nog.
Ik hoop voor je dat hij zich nog lang goed voelt

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 10:59

SjonnieZ schreef:
Ik had de problemen die jullie schetsen al langer. Dat is de reden dat ik een abo genomen heb. Maar ja als die sterk in prijs gestegen is stop ik daar einde jaar ook mee.

Wat de challenge betreft. Na lang zoeken blijkt Iwan niet allen artrose rond het si gewricht te hebben maar ook voor. Ik weet dus niet wat nog gaat lukken.
Hij is behandeld maar ik heb eerder een paard gehad met dezelfde combi van klachten en die heb ik uiteindelijk een mooie lange zomer op de wei gegund en in de herfst laten inslapen.
Iwan is weliswaar jonger ( wordt 12!in juni) maar ook hij hoeft niet met continu pijn voor mij door het leven.
We gaan dus zien wat hij aangeeft. Zo spijtig want het is een fantastisch lief dier.

oliebol wat een nieuws ... en 12 is echt niet oud.. Mijnes wordt dit jaar 13.. Vreselijk moet er niet aan denken.

Heoplijk kunnen jullie nog een langere tijd van elkaar genieten. :knuffel:

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 11:02

He bah wat heftig. Ukayem, mijn vorige paard had ook al zo jong artrose. Die heb ik nog een jaar met rustige buitenritjes gereden met dagelijks asperinepoeder. Toen dacht ik waar zijn we mee bezig. En heb ik hem met pensioen gezet in een hele grote wei. Lekker met 12 jaar met pensioen. En Cas mijn huidige paard gekocht. Ik dacht hij zal nog een jaar hebben en dan van de pijn ingeslapen moeten worden. Maar uiteindelijk heeft hij daar nog 10 jaar heerlijk geleefd. Een beetje beweging de hele dag door is het beste voor artrose en dat had hij daar.

Maar die mogelijkheid moet je ook maar hebben. en SI-gewricht zal ook wel extra pijnlijk zijn. Maar hopelijk valt het allemaal een beetje mee voor Iwan!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 19:09

He jakkie wat een rot nieuws en inderdaad 12 is zo jong nog :(

Wij gaan ook weer lekker veel op buitenrit waar het kan. Hopelijk blijft dit weer zo nog even

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 23:25

Dank allen, ik had gehoopt dat ik dit nog een jaar of 2 kon uitstellen idd.
Probleem met deze combi van artrose is dat je si problemen oplost met een stevig spiercorset en dus veel beweging en voor oplost met gedoseerde beweging. Daarom werkt op pensioen zetten vaak niet bij deze paarden.
We gaan het zien. Hij krijgt alle kansen en zolang het voor hem fijn is doen we wat mogelijk is.

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 07:50

Wat een rot nieuws Sjonnie! Hopelijk helpt de beweging hierbij en kan je nog een tijdje met hem genieten

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 08:15

Oh dat is ontzettend balen… Je hebt ook net een nvvr weekend voor de boeg of niet?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 09:05

jeetje wat en rot nieuws, sterkte!

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 10:52

Chantalla schreef:
Oh dat is ontzettend balen… Je hebt ook net een nvvr weekend voor de boeg of niet?

Yes ben organisator van het heuvelland weekend en zit nu op de camping terwijl de groep een rit maakt. Monfortland en Groesbeek heb ik afgezegd. Allemaal te zwaar terrein. Hopelijk lukt Someren wel nog evt met een geleend paard.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 13:38

Dat is ook balen, zit je daar en zie je iedereen lekker rijden. Maar komt vast wel weer, anders inderdaad met een geleend paard.

Grappig, kende ik niet de NVVR. Maken die ook een rit in Someren? Daar staat mijn paard.

Oh, kamperen zelfs bij ons op stal zie ik! Met Pinksteren. Helaas ben ik dan zelf net naar Italië. Had me wel leuk geleken, mensen van hier in het echt te zien.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 14:45

SjonnieZ schreef:
Chantalla schreef:

Yes ben organisator van het heuvelland weekend en zit nu op de camping terwijl de groep een rit maakt. Monfortland en Groesbeek heb ik afgezegd. Allemaal te zwaar terrein. Hopelijk lukt Someren wel nog evt met een geleend paard.

Dat lijkt me zo zuur… Montferland zag ik, anders waren we elkaar daar tegen gekomen, eindelijk een keer haha.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 16:36

Bloodymary schreef:
Dat is ook balen, zit je daar en zie je iedereen lekker rijden. Maar komt vast wel weer, anders inderdaad met een geleend paard.

Grappig, kende ik niet de NVVR. Maken die ook een rit in Someren? Daar staat mijn paard.

Oh, kamperen zelfs bij ons op stal zie ik! Met Pinksteren. Helaas ben ik dan zelf net naar Italië. Had me wel leuk geleken, mensen van hier in het echt te zien.

Haha jammer want dan hoop ik er te zijn.

Zeker ook ritten in jouw regio. Ik organiseer normaal gesproken ritten in Leende en Weert.
Nu dus met een slag rond de arm.
Je bent van harte welkom.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 16:37

SjonnieZ schreef:
Chantalla schreef:

Dat lijkt me zo zuur… Montferland zag ik, anders waren we elkaar daar tegen gekomen, eindelijk een keer haha.

Ja dat had ik gezien… balen hè

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-25 08:48

Cchanny schreef:
Hmm zou het misschien kunnen omdat ik de ritjes registreer via mapmyfitness ?
Ze worden dan automatisch geimporteerd in Relive. Misschien dat ik daardoor wel foto's kan toevoegen?

Hier hetzelfde maar sinds gisteren kan ik ook geen foto's meer toevoegen helaas!