Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bamsy schreef:HindaFree schreef:Lijken dan op die van mij [ [url=m/fZRby9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn jou laarzen ook blauw? Ik heb alleen het gespje voorop in het croco blauw en is geen "pologesp" lakrandje bovenop word donkerblauw lak dus nee ik vind ze dan niet op die van jou lijken sorry hihi
Michelleex schreef:Ik durf het niet te zeggen... heb nog nooit eerder laarzen op maat gehad.
Ik ben in de periode niet dikker geworden, want mijn huidige laarzen pas ik nog gewoon zoals normaal.
Ik vind het erg jammer, had er hard voor gespaard, en nu met het extra verzenden komen er weer extra kosten bij, en ook weer opnieuw wachten.
Maar ook gewoon zonde ... zo veel geld en dan zijn ze niet goed.
M_D_H schreef:Door de warmte houden benen vaak vocht vast en zijn ze wat dikker, misschien dat als je het smorgens vroeg probeert ze wel dicht gaan?
Alle op maat gemaakte laarzen (is mijn ervaring tenminste) gaan de eerste keren heel moeizaam dicht. De warmte kan daar dan al veel verschil in maken.
Dat je oude laarzen passen is ook logisch, die zijn namelijk alert gevormd naar jou benen
Janine1990 schreef:Vervelend, maar als iemand weet wat service is........![]()
Ik heb bij haar mijn vorige laarzen ook laten opmeten, top opgemeten en toen er een kleinigheidje in het leer raar leek, werden ze kosteloos voor mij opgestuurd. Tenzij je het printen van een label en wat plakband kosten noemt... Oh en het afleveren bij het DHL service point![]()
Maar niet over in zitten. Vraag me wel af wat je tegen oprekken hebt? Ik ben er zelf niet ervaren mee hoor, dus puur interesse
Nann__ schreef:Elke keer als ik dit topic voorbij zie komen moet ik toch even kijken. Ik wil heel graag nieuwe dressuur laarzen en ik zit echt zwaar in twijfel tussen het Polo model en die met die veter. Maar ik ben bang dat die met die veter niet zo mooi staat omdat ik geen lange, dunnen benen hebt.. Iemand hier toevallig met korte en niet hele dunnen benen een aan foto?