paardrijden met een maatje meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vankje

Re: paardrijden met een maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:12

Thanks Fjordjes! Wat leuk dat je naar Limburg komt, waar ga je wonen?

@Hagelslag: vind jou er prima uitzien. Je hebt ook een behoorlijke lengte, dan vind ik maatje 44 helemaal niet gek. Ik ben maar 1.65, dan word je snel zo'n propje :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:13

Vankje schreef:
Thanks Fjordjes! Wat leuk dat je naar Limburg komt, waar ga je wonen?

@Hagelslag: vind jou er prima uitzien. Je hebt ook een behoorlijke lengte, dan vind ik maatje 44 helemaal niet gek. Ik ben maar 1.65, dan word je snel zo'n propje :')

klopt. maar in vergelijking met alle dunne tengere van tegenwoordig....

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:13

Ik ga in Griendtsveen wonen, zo'n 5 km van Deurne vandaan. Het ligt tussen Horst en America.
Oh en ik kom zelf niet van Deurne hoor maar uit Woerden, dus ga van big city naar een durpke. Van 50.000 inwoners naar 500 en met ons erbij 502 haha!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:27

Lies21 schreef:
Een vraag aan alle dames hier, wat voor sportbeha gebruiken jullie? Ik ben al een tijdje op zoek maar kan nog geen geschikt harnas vinden.

Of niet in mijn maat of niet stevig genoeg. Iemand hier suggesties?

ik heb er 2 van filla.

gekocht met behulp van de dames in de lingeriezaak.
alleen wil ik nu nog 1 die ook voorgevormt is(dus met een pad ervoor) inverband met in de zomer een dun shirtje aan willen hebben zonder u know what;)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:36

Ik vind sportbh's werkelijk vreselijk. Heb er ooit es één gekocht bij Decathlon om aan te trekken bij het squashen, maar die zat echt niet lekker.
Nu heb ik dus gewoon een bh van de Zeeman voor EUR7,-, die zit prima. Vind het ongeloofelijk, dat zo'n goedkope bh goed en mooi zit. Hiervoor kocht ik altijd dure, bij deze dacht ik "ach, voor die paar euro kan ik 'm wel es uitproberen." en dat pakte beter uit dan gedacht :D

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 08:48

Ik durf niet online te zetten wat ik weeg :o, maar er zou rustig 20 a 30 kilo af mogen :o.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 08:52

Anoukie schreef:
Ik durf niet online te zetten wat ik weeg :o, maar er zou rustig 20 a 30 kilo af mogen :o.

Hier net zo. Als ik 20 kg er af zou hebben, zou ik een netjes gewicht hebben.
Ik ben lang, dus jullie kunnen wel nagaan dat ik zwaar ben :+

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:21

Als ik de BMI moet geloven moet er bij mij bijna 30kg af om in het midden van de veilige zone uit te komen. Dat is toch om moedeloos van te worden :P
Nee hoor, ben blij met elke kilo die eraf gaat en we zien wel waar we uitkomen.
Daarnaast ben ik dus ook niet zo groot en zit alles op 1 plek waardoor ik echt een propje lijk.

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:36

Zou er ook wel van af willen maar aan de andere kant als ik eerlijk ben..vindt ook alles lekker! :9
En ga niet aan de droge hap zitten en geen canei meer en dergelijke.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:51

Ik ook niet hoor. Moet er niet aan denken.
Maar ik ben nu beginnen met low-carb (niet superstreng hoor ;) ) en dat is goed vol te houden en ik merk al wel wat verschil.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:51

ik ook klein "propje" :D
Is nu veel gewicht af, maar nog steeds hoge BMI hoor ;) , voor een "normale" BMI moet er hier ook nog 22 kilo af. Dan val ik onder de "normale/goed gezonde" mensen hihihi. Ben bang dat 'm dat nooit wordt (maar mag de pret niet drukken, voel me al een stuk beter als voorgaande jaren, dus ehhh maar niet al teveel op dat BMI cijfertje letten ;) )

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:54

Nee als je zelf vind dat het goed is, is het goed he (beetje rare zin geloof ik :P ).

Ben wel blij dat er hier meer "propjes" zijn ;)
Ook last van broeken die vaak te lang zijn? Of laarzen die je hoog te zijn? (heb blijkbaar korte onderbenen)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:56

Ben nu wel op mijn eten aan het letten om wat kg's kwijt te raken, gewoon omdat dat gezonder is. In mijn fam. komen hart -en vaatziekten voor, dus wat minder kg's zou wel verstandig zijn.
Maar probeer ook niet teveel op dat BMI-cijfertje te letten, kijk gewoon naar hoe ik me voel en hoe mijn kleren zitten. Ben nooit een slanke den geweest, dus dat zal ik ook nooit worden.
En ook ik vind alles lekker :D haha

@Misterlady: Jaa, das bij mij ook een standaardprobleem :') Korte pootjes he.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:01

Hee Ivanka :D
Nee superslank ben ik ook nooit geweest, heb namelijk nogal brede heupen. Dus zelf toen ik 60kg woog (heeeeeeeel lang geleden) moesten mijn broeken al een paar maten groter dan die van vriendinnen vanwege die heupen. (mis je trouwens in het HK topic hoor)

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:06

Haha nee ik ben ook nooit een slanke den geweest en zal dat ook niet snel worden ben ik bang :+

Maar de december maand komt er weer aan en dan zijn weer de winkels gevuld om de feestdagen door te komen,
mijn man is altijd kok geweest en we vinden beide het heerlijk om te genieten.
Terwijl hij alles kan eten en drinken en blijft super slank en dat is de andere kant hij zou wel eens er wat bij willen hebben.

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:07

@Vankje wat zijn jij en Bella een leuk koppel zo samen!

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:18

@Nicole: Hier nog eentje met brede heupen :))
Ja, klopt, heb wel nog hier en daar meegelezen in het HK-topic, maar niet meer gereageerd :o Nu lig ik zo ver achter. Kom wel weer binnenvallen vandaag of morgen :j

@Devine: Dankjewel :D
*edit: Ik kan ook ontzettend genieten van lekker eten! En ja, die decembermaand... met al dat lekkers in de winkels .... := Probeer me toch in te houden, al wil ik mezelf niet alles ontzeggen. In de weekenden mag ik van mezelf wat lekkers nemen en ook wat uitgebreider koken :j

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:23

Ik ben in tweeën gedeeld en scheel boven en onder twee maten. Waar ik vooral mee zit zijn mijn kuiten en dijen. Zodra die in een broek kunnen, kan er een flinke koi karper om mijn middel zwemmen. Vooral een broek met kunstleren zitvlak is een crime om te vinden. Daarbij ook nog eens 1.78 en brde EN lange dijen, dus de kniestukken van rijbroeken zitten bij mij op mijn dijen :+ omdat de lengte bij rijbroeken aan de onderkant verlengd wordt. Laarzen heb ik jaren geleden al opgegeven, te nauw en altijd te kort. Ik ben duidelijk een peer dus, terwijl de meesten hier appeltjes zijn?

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:29

@Linky: Ow, das ook fijn := Erg lastig met kleren uitzoeken dus.
Ik ben wel een zandlopertje eigenlijk :j Heb wel taille, maar deze is niet zo heel smal, in verhouding met de rest dus ;)

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:32

Hoe kom je erop kan een flinke koi karper om heen zwemmen hahaha :=

Ben geen appel maar zo 1.77 lang maar altijd al vol geweest zit vanaf mijn 18jr zo op maat 42-44 ben nu 39jr en heb er steeds meer vrede mee :o
Ben nu een tijd paardloos en mis het wel heel erg en ben wel bij zeer lieve mensen aan het helpen met hun paarden (friezen) maar is toch anders dan een eigen maatje.
Ga dan ook zaterdag bij twee paardjes kijken!

En dan ook weer aan het rondkijken voor leuke kleding die rijbroeken die voorbij zijn gekomen hmmm.
Misschien als iemand ook deze zou willen bestellen en dezelfde maat heeft dan krijg je toch 25 % op de broek?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:55

Hier nog een propje...1,58m over gewicht zullen we het maar niet hebben.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:00

Ik ben 1.74 en als ik op een pony zit lijk ik ook een propje, zie foto's profiel. Heb eerst op de fjord gereden, daar vind ik het er gepropter uitzien als op die kwpn'er. Wat vinden jullie?

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:04

KWPN-er vindt ik wel mooier staan :o

En ligt er ook aan hoe je jezelf erop voelt als je er tevreden mee bent dan is het toch goed.
Zelf wil ik geen kleiner paard dan 1.65 zeker mede door mijn lengte.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:05

Ja mijn bijna toekomstige paard is 1.75!

YvetteSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:06

tis een beetje lastig te zien want de ene is van de voorkant genomen en de ander van opzij.. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt