@Hagelslag: vind jou er prima uitzien. Je hebt ook een behoorlijke lengte, dan vind ik maatje 44 helemaal niet gek. Ik ben maar 1.65, dan word je snel zo'n propje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vankje schreef:Thanks Fjordjes! Wat leuk dat je naar Limburg komt, waar ga je wonen?
@Hagelslag: vind jou er prima uitzien. Je hebt ook een behoorlijke lengte, dan vind ik maatje 44 helemaal niet gek. Ik ben maar 1.65, dan word je snel zo'n propje
Lies21 schreef:Een vraag aan alle dames hier, wat voor sportbeha gebruiken jullie? Ik ben al een tijdje op zoek maar kan nog geen geschikt harnas vinden.
Of niet in mijn maat of niet stevig genoeg. Iemand hier suggesties?
, maar er zou rustig 20 a 30 kilo af mogen
. 
) en dat is goed vol te houden en ik merk al wel wat verschil.
, voor een "normale" BMI moet er hier ook nog 22 kilo af. Dan val ik onder de "normale/goed gezonde" mensen hihihi. Ben bang dat 'm dat nooit wordt (maar mag de pret niet drukken, voel me al een stuk beter als voorgaande jaren, dus ehhh maar niet al teveel op dat BMI cijfertje letten
)
).
haha
Korte pootjes he.
Nu lig ik zo ver achter. Kom wel weer binnenvallen vandaag of morgen 

Probeer me toch in te houden, al wil ik mezelf niet alles ontzeggen. In de weekenden mag ik van mezelf wat lekkers nemen en ook wat uitgebreider koken
omdat de lengte bij rijbroeken aan de onderkant verlengd wordt. Laarzen heb ik jaren geleden al opgegeven, te nauw en altijd te kort. Ik ben duidelijk een peer dus, terwijl de meesten hier appeltjes zijn?
Erg lastig met kleren uitzoeken dus.
Heb wel taille, maar deze is niet zo heel smal, in verhouding met de rest dus