Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WildChild schreef:@SuzanLarissa: Ik heb inderdaad ook zitten twijfelen tussen de Glasgow en deze. Maar nadat ik had gelezen op de site van Petri dat het een typische springlaars was zie ik er toch maar vanaf. Bovendien zit er op die laars een waterafstotende 'coating', een plastic laagje dus. De Petri's staan erom bekend dat deze coating op langere termijn loslaat. Als het goed is hebben de Divoza laarzen geen coating aan de buitenkant (en zijn ze ook nog een stuk goedkoper!)
WildChild schreef:@SuzanLarissa: Ik heb inderdaad ook zitten twijfelen tussen de Glasgow en deze. Maar nadat ik had gelezen op de site van Petri dat het een typische springlaars was zie ik er toch maar vanaf. Bovendien zit er op die laars een waterafstotende 'coating', een plastic laagje dus. De Petri's staan erom bekend dat deze coating op langere termijn loslaat. Als het goed is hebben de Divoza laarzen geen coating aan de buitenkant (en zijn ze ook nog een stuk goedkoper!)
SuzanLarissa schreef:Ik ga morgen bij Divoza een aantal laarzen passen waaronder de Mondoni Field , alleen mijn probleem is dat ik brede kuiten heb namelijk Xl chaps en kuit 38 pas ik niet (kuitomvang ong 39) en met aandoen kom ik niet verder door de enkelbuigign heen , Snappie ? ik denk dat de Field geen probleem dan geeft aangezien er rits is zit maar heb niet echt lange benen.
Zouden ze dan wel passen? Wil ook de Petrie Glasgow gaan passen welke ik overigens veel op de Field vindt lijken :
http://www.ej.nl/SupplyImages/WF00001/6010009-t.jpg