Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wollewaps schreef:Ik meld me ook weer!
Ik heb vandaag mijn spullen binnen gekregen die ik heb laten pimpen door Plasta Lique (https://www.facebook.com/Plastrons?fref=ts) en ik ben super tevreden!
[ Afbeelding ]
Alle spullen zijn zwart/wit/groen! (Sommige spullen lijken wat lichter, maar dat komt door de lichtinval, alle spullen zijn exact dezelfde kleur groen!)
Voor de geïnteresseerden:
- jasje: Harry's Horse St. Tropez (gepimpt)
- laarzen: Lipica
- cap: Casco Mistrall Plus met verwisselbare biesjes
- haarnetje: Plasta Lique
- plastron: Plasta Lique
- hoofdstel: Harry's Horse Switch (met onderleggers van pluisje88
- dekje: Pagony Elegance (gepimpt)
- oornetje: Pagony Elegance (gepimpt)
- bandages: Epplejeck Mike (gepimpt)
- springschoenen: HKM Comfort lak
ElfiL92 schreef:Mijn nieuwe wedstrijdlaarzen. Petrie Coventry in donkerblauw lak, met wit stiksel en houten zool. En bijpassende sporenbandjes. Zal binnenkort een keer een foto maken van mijn hele tenue!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
katiee schreef:weten jullie misschien een blauwe cap (bijpassend bij het eerder geposte jasje)
Deze dus: [ Afbeelding ]
Ik denk dat het niet boven de 100,- moet worden, mams betaald![]()
Ik wil wel graag een blauwe en wel een 'speciale' niet een standaard, daar kom ik ook nog wel op
maria1991 schreef:Dilemma hier mensen. Binnenkort start ik voor het eerst met mijn vier jarige. Nu heb ik een simpele set met tuigage, cap laarzen zwart en rijbroek dekje creme en donkerblauw rijjasje.
Vorig jaar met ander paard maar zelfde rijrboek en jasje cap.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Of om mijn croco cystal cap met mijn matchende rijlaarzen van lipica. Enerzijds vind ik dat laatste het wel leuk anders maken, anderzijds ben ik bang dat het te bont wordt.
laarzen en cap:
[ Afbeelding ]
Roept u maar!
wollewaps schreef:Ik meld me ook weer!
Ik heb vandaag mijn spullen binnen gekregen die ik heb laten pimpen door Plasta Lique (https://www.facebook.com/Plastrons?fref=ts) en ik ben super tevreden!
[ Afbeelding ]
Alle spullen zijn zwart/wit/groen! (Sommige spullen lijken wat lichter, maar dat komt door de lichtinval, alle spullen zijn exact dezelfde kleur groen!)
Voor de geïnteresseerden:
- jasje: Harry's Horse St. Tropez (gepimpt)
- laarzen: Lipica
- cap: Casco Mistrall Plus met verwisselbare biesjes
- haarnetje: Plasta Lique
- plastron: Plasta Lique
- hoofdstel: Harry's Horse Switch (met onderleggers van pluisje88
- dekje: Pagony Elegance (gepimpt)
- oornetje: Pagony Elegance (gepimpt)
- bandages: Epplejeck Mike (gepimpt)
- springschoenen: HKM Comfort lak