Ik twijfel nog hoe ik voortaan zal starten... Jaar geleden had ik eindelijk mijn droomset compleet.. bruin tuig, bruine pololaarzen + cap donkerblauw jasje en verder alles creme. En tja nu heb ik een nieuw paard
die mijn tuig niet paste...Heb nu op hem gewoon zwart zadel en hoofdstel twijfel nog om ooit bruin te nemen maar denk dat ik zwart sjieker op hem vindt..
Gisteren ben ik zo gestart

Wel mn donkerblauwe jasje en creme spullen maar mn zwarte laarzen en cognac cap. Normaal gesproken zou ik dan wel gewoon mn donkerbruine cap + laarzen aandoen maar die was ik vergeten

Maar ben dr nog iet helemaal over uit of ik voor hem nog wat anders wil.
, alleen die cap zou ik toch anders doen Yvank. Zou dan eerder richting het blauw gaan i.p.v. bruin/beige/etc. Past toch net niet bij elkaar
.
dan zou ik op termijn nieuwe moeten maar dan eerst maar sparen
, wou zaterdags al vlechten maar kwamen allemaal dingen tussen, buurvrouw in ziekenhuis , geit kreeg jongen. Toen was het plan om maar tussendoor te vlechten gisteren (ben met 2 gestart) zou 2 uur tussen zitten maar ineens viel er zoveel uit dat er maar een uur tussen zat.. Tja toen had ik ook zoiets nouja dan maar niet hoor