Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horseware schreef:Weet iemand hier waar ze de bruine standaard op voorraad hebben?
lonnie schreef:c_alsemgeest schreef:Het blijkt dat de 3 erachter voor de serie staat... en mijn ruitersportzaak zei idd dat zwart altijd wat strakker is. Ze zijn even terug gebracht naar de leverancier en nu kan ik ze weer ophalen, ze zijn daar een cm opgerekt
Kunnen ze dan toch oprekken ondanks dat er een rits inzit? dan vlieg ik morgen met mijn laarzen naar de schoenmaker want ik denk echt dat ik ze volgend weekend niet dichtkrijg op wedstrijd. heb er nu al de hele week mee gereden, maar helemaal tot boven dicht gaat dus echt niet zonder dat mn been erfa valt!
SteffiiY schreef:Nee ik had alleen begin pijn aan me hielen
SteffiiY schreef:Ja ze zakken nog zeker 1 of 2 cm in.
Horseware schreef:Iemand ervaring met de winkel HippoStyle Ruitersport & Lifestyle in Amersfoort? Deze is toch het dichtstbij voor mij dus heeft mijn voorkeur. Maar als de ervaringen slecht zijn rij ik liever een stukje verder
KambiusH schreef:Horseware schreef:Iemand ervaring met de winkel HippoStyle Ruitersport & Lifestyle in Amersfoort? Deze is toch het dichtstbij voor mij dus heeft mijn voorkeur. Maar als de ervaringen slecht zijn rij ik liever een stukje verder
Ja ikke, ze heeft veel op voorraad en kan je heel goed adviseren! Heb ze 3 weken geleden ook bij haar gehaald
lonnie schreef:ik snap ook niet waarom niemand het op kan rekken. en om er nou weer helemaal mee naar drunen te gaan en dan weer terug om ze op te halen heb ik weinig zin in eerlijk gezegd. Gelukkig heb ik zaterdag al vroeg wedstrijd, duis ze gaan 's ochtends meteen aan. Dan kan ik ze altijd nog dichtkrijgenlater op de middag niet meer