Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Boezie86 schreef:Anders voel ik me vies..

Dus ik heb een flinke voorraad rijbroeken liggen daardoor 
Welshcobfan schreef:Ik was mijn rijbroeken elke keer als ik van de paarden kom!Dus ik heb een flinke voorraad rijbroeken liggen daardoor
Is niet omdat ik mij vies voel oid, maar het moet van de allergoloog. Alle allergenen moeten er direct uitgewassen worden ivm extreme allergie.
Als ik de broek namelijk laat liggen, word ik ziek.

hestejente schreef:Het wisselt een beetje, waar ik les krijg moet ik met de trein naartoe, dan trek ik een schone broek aan want met een broek die naar paarden ruikt in de spits in de trein kun je niet maken, vind ik. De week erna is hij meestal nog schoon genoeg om weer aan te trekken, van een beetje borstelen en rijden wordt 'ie niet vies. Daarna kan hij nog een keer aan naar bijrijpaardje. Dus na 3 keer dragen gaat hij in de was. In de week dat broek 1 thuis "schoon" voor de tweede keer naar les hangt te zijn draag ik dan een andere broek naar bijrijpaardje, die draag ik ongeveer om de week en die gaat 2 of 3 keer aan. Alleen heb ik vorige week zonder zadel gereden, die gaat wel na 1 keer in de machine. Als ik er mee in de regen heb gefietst/gereden ook, een broek waar regen overheen is geweest vind ik smerig. Stinkt!