egnie schreef:Ketaki. Je zou begin oktober nog naar het Ruiterparadijs in Hengevelde kunnen gaan. Zij krijgen Petrie in hun assortiment en dan is er speciaal iemand van de Petrie aanwezig voor het aan laten meten. Misschien dat zij je maten nog eens willen meten en ze kunne je misschien ook advies geven. Nee heb je ja kun je krijgen toch.
Mja heb de laarzen bij divoza gekocht, is datdan niet raar?
Dit zijn de drie mogelijkheden.

We hebben het wel zo op de bon gezet, dus maar hopen dat het kan. Ik heb al wel het volledige bedrag betaald. Ik voelde me echt een enorme zeurpiet met al m'n wensen, maar wilde gwn dat alles goed ging haha. Ik heb ook nog een aantal laarzen gepast, omdat de voetmaat van m'n huidige laarzen voor het fijne ietsjes te groot is en ze ook 1cm te hoog zijn. Het gekke was wel dat ze bijna geen laarzen in maat 37 of kleiner op voorraad hadden. Nou was dat niet zo'n probleem alleen hadden ze alleen andere modellen in maat 37 of 36,5 dus die heb ik maar gepast. Nu dacht ik van het zal wel allemaal hetzelfde vallen want het is hetzelfde merk... Niet dus. Een 36,5 voelde bij het ene model veel ruimer dan de 37 en andersom. Nu heb ik maar gewoon de 37 besteld, want dan nog liever iets te groot dan misschien wel veel te klein. Heb ze nu trouwens in een 37,5 dus passen zal het sws wel, maar wilde het deze keer gwn helemaal goed doen ipv half haha