Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
44Myrthe44 schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen.
Ik heb het probleem dat ik hele lange armen heb, en daardoor geen jasjes kan vinden.
Afgelopen verjaardag kreeg ik van mijn ouders een wedstrijdjasje, mocht tot €150,- besteden. Ik heb alle dure merken aangehad, maar van allemaal waren de mouwen te kort. Uiteindelijk geëindigd met het bekende lelijke harry's horse jasje van 40 euro (maat 36). Daarvan zijn de mouwen uiteraard ook te kort (komen tot net over de helft van mijn onderarm als ik mijn armen gebogen heb, als ik mijn armen recht heb tot net voor mijn pols), maar ik ga geen duur merk kopen als dat even slecht zit als de allergoodskoopste.
Wie weet waar ik een wedstrijdjasje kan krijgen, onder de €200, die extreem lange mouwen heeft (ik heb echt hele lange armen!)??
Ter info: dit probleem heb ik ook met normale blazers en jasjes (die dus niet speciaal voor paarden zijn). Die koop ik alleen maar met driekwartmouwen, omdat ze anders te kort zijn.. Een normale blazer kopen en die aantrekken is dus ook geen optie!
Sharona95 schreef:Haha okee, dan ga ik toch maar weer een poging wagen en zo'n haarnetje halen bij de drogist! Eens zien of het blijft zitten! Je kunt toch ook een oude panty zeg maar 'oprollen' naar een donut en die gebruiken? Dat ga ik ook eens proberen, want dat is ook een stuk minder zwaar!
michelle___ schreef:Sharona95 schreef:Haha okee, dan ga ik toch maar weer een poging wagen en zo'n haarnetje halen bij de drogist! Eens zien of het blijft zitten! Je kunt toch ook een oude panty zeg maar 'oprollen' naar een donut en die gebruiken? Dat ga ik ook eens proberen, want dat is ook een stuk minder zwaar!
Ja, en het kan ook met een sok.
MerelxG_R schreef:Sorry dat ik hier kom binnenvallen maar ben erg aan het twijfelen.
Vanaf 2013 ga ik starten met een vos. Nu heb ik: bruine cap en bruine laarzen (niet het paard waar ik mee ga starten maar wel mijn cap + laarzen te zien) maar alleen maar een zwart jasje en als ik iets lelijk vind is starten in bruin/zwart (qua kleding dan.) Dus nou zit ik zelf te denken aan een donkerblauw jasje. Zou dat mooi staan? Paard heeft zwart tuig. Een donkerbruin jasje zou ik ook nog wel mooi vinden maar dan moet je maar net de goede kleur vinden en dat gaat heel moeilijk worden denk ik.
Toevallig iemand hier die in bruin/blauw start (maar wel zwart tuig heeft)? Of iemand die andere suggesties heeft?
Janine1990 schreef:Ben je niet uitgesloten? Je jasje voldoet niet aan de reglementen als ik het zo zie.
Vind het ook niet echt mooi, zo laag gesloten.
Queelens schreef:michelle, ik heb ook krullen en ik krijg het echt niet voor elkaar en ik ga mezelf niet als een gek uit staan sloven met stijlen en allerlei cremepjes om het stijl en glad te maken daar heb ik allemaal geen tijd voor
annieksolana; van equiline ofzo zo'n goedkope van 50? euro. Heb er alleen wel andere knoopjes op gezet!
listiglistje schreef:Mooi Lisa je outfit , alleen die witte (kralen/parel) haarknot moest verboden wordenmooi een donut met subtiel netje in je eigen haarkleur en een mooie bruine platte stiek/band eromheen!
Ik vind dat altijd zo ponyruiter en lelijk staan zo'n witte knotweg ermee
danihoev schreef:Janine1990 schreef:Ben je niet uitgesloten? Je jasje voldoet niet aan de reglementen als ik het zo zie.
Vind het ook niet echt mooi, zo laag gesloten.
nee, ik heb er van niemand iets over gehoord. ook niet in m'n beoordeling iets over geschreven..
wel fijn om te weten, aangezien ik a.s. zondag voor de tweede keer op wedstrijd ga.